Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι γίνεται σε έκτακτη ανάγκη; Μπορώ να «δέσω» χειρόφρενο εν κινήσει;

Τι γίνεται σε έκτακτη ανάγκη; Μπορώ να «δέσω» χειρόφρενο εν κινήσει;

Διαβάστηκε από 10134 αναγνώστες - 14/11/2023

Μία πρακτική που μαθαίναμε παλαιότερα είναι πως σε περίπτωση που μείνουμε χωρίς φρένα θα πρέπει να επιβραδύνουμε κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (αν είναι χειροκίνητο) και παράλληλα να ανασηκώσουμε ελαφρώς το χειρόφρενο, ούτως ώστε να μην μπλοκάρει εντελώς αλλά να φρενάρει τους τροχούς.

Αν ενεργοποιήσουμε εν κινήσει το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τότε αυτό θα επιβραδύνει όλους τους τροχούς χωρίς να τους «μπλοκάρει», κάτι που συμβάλλει τα μέγιστα στο να φρενάρουμε με ασφάλεια.

Συνοψίζοντας, το ηλεκτρικό χειρόφρενο έχει αρκετά θετικά, κυρίως στην ευκολία χρήσης και στην βελτίωση της πρακτικότητας της καμπίνας, ενώ προσφέρει και την απαιτούμενη «αύρα» τεχνολογίας που διαθέτουν τα μοντέρνα αυτοκίνητα. Έχει όμως και ορισμένα αρνητικά, που μπορούν να δημιουργήσουν νέους μπελάδες εκεί που δεν υπήρχαν.
Εσύ σε ποιο «στρατόπεδο» ανήκεις; Θεωρείς πλέον παλιομοδίτικο τον παραδοσιακό μοχλό του χειροφρένου και προτιμάς το κουμπάκι, ή πιστεύεις πως οι απλές και δοκιμασμένες λύσεις είναι οι καλύτερες;
 
Δείχνει πιο «ντιζαϊνάτο» και δίνει extra χώρο για μικροαντικείμενα.
Έμεινες από μπαταρία; Δεν μπορείς να λύσεις εύκολα το χειρόφρενο!
Αν χαλάσουν τα ηλεκτρικα μοτέρ η επισκευή κοστίζει ακριβά.

Είναι και πιο ακριβά σε συντήρηση, θες διαγνωστικό για να αλλάξεις πίσω τακάκια.
Ωραία η extra τεχνολογία, αλλά μήπως πολλές φορές φέρνει μπελάδες εκεί που δεν υπήρχαν πριν; Προτιμάς ηλεκτρονικό χειρόφρενο ή το παραδοσιακό «τραβηχτό»;

Σελ.
1
Ηλεκτρικό χειρόφρενο: Ποιος ο λόγος που εξελίχθηκε αυτό;
Σελ.
2
Αν μείνεις από μπαταρία, δεν μπορείς να λύσεις εύκολα το χειρόφρενο
Σελ.
3
Αν κολλήσουν τα ηλεκτρικά μοτέρ κοστίζει αρκετά η επισκευή τους
Σελ.
4
Το σύστημα πέδησης με ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι πιο ακριβό στη συντήρηση
Σελ.
5
Τι γίνεται σε έκτακτη ανάγκη; Μπορώ να «δέσω» χειρόφρενο εν κινήσει;