Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai Ioniq 5 N: 570 τετρακίνητοι ίπποι, με 18 λεπτά φόρτισης

Hyundai Ioniq 5 N: 570 τετρακίνητοι ίπποι, με 18 λεπτά φόρτισης

Διαβάστηκε από 25743 αναγνώστες - 20/10/2021

Η Hyundai έχει σκοπό να αποδείξει πως τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι και fun-to-drive αυτοκίνητα, και θα χρησιμοποιήσει σαν απόδειξη το λανσάρισμα της Ν έκδοσης του Hyundai Ioniq 5.

Λίγο διάστημα μετά την επίσημη παρουσίαση του «απλού» Ioniq 5, έκανε την εμφάνιση του σε επίσημες δοκιμές η έκδοση Ν. Στόχος της Κορεατικής βιομηχανίας είναι να απόδειξει στο κοινό πως η ηλεκτροκίνηση, εκτός από καθαρή, μπορεί να είναι και διασκεδαστική.
 

Το Hyundai Ioniq 5 N θα προσφέρει σχεδόν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 18 λεπτά

Και το Ioniq 5 N θα βασιστεί φυσικά στην πλατφόρμα e-GMP, που ήδη έχει δείξει τις δυνατότητες της, με ηλεκτροκινητήρες εξαιρετικά υψηλής ισχύος. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai θα εξοπλιστεί με μπαταρία των 77,5 kWh και θα μπορεί να προσφέρει έως και 405 χλμ. αυτονομίας. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό, είναι πως θα μπορεί να φορτιστεί μέχρι και το 80% σε 18 μόλις λεπτά.
 

Θα είναι τετρακίνητο με επιδόσεις Supercar το Ioniq 5 N

Εξωφρενικές θα είναι οι επιδόσεις του νέου «παιδιού» του τμήματος Ν, αφού το νέο μοντέλο θα είναι τετρακίνητο, και θα προσφέρει συνολικά 570 ίππους και 740 Nm ροπής. Ακόμα πιο εντυπωσιακό θα είναι και το 0-100 του Ioniq 5 N, αφού θα του αρκούν μόνο 3.5 δευτερόλεπτα, για να τα πιάσει. 
 

Χαμηλωμένο, αεροδυναμικό και με μπλοκέ διαφορικό

Για πρώτη φορά θα γραφτεί ανάποδα η ιστορία. Το Ioniq 5 N θα χαμηλώσει, για να βελτιώσει και την πρόσφυση του, αλλά και τον αεροδυναμικό συντελεστή του. Σε αυτό θα βοηθήσουν και διάφορα πρόσθετα (αεροτομή-διαχύτες) που θα εφοδιάσει το μοντέλο το τμήμα Ν της Κορεατικής βιομηχανίας. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός πως το Ioniq 5 N θα εξοπλιστεί και με μπλοκέ διαφορικό, γεγονός που δείχνει ακόμα πιο έντονα τις πολεμικές διαθέσεις του μοντέλου.
 

Θα στρίβει σαν τρένο με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση το Ioniq 5 N

Τέτοιου είδους επιδόσεις πρέπει αναγκαστικά να συνδυαστούν και μια πολύ καλή συμπεριφορά της ανάρτησης. Ο Albert Biermann, «μάγος» στο στήσιμο αναρτήσεων και επικεφαλής του τμήματος Έρευνας & Εξέλιξης των Hyundai & Kia Motors, εξέλιξε ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης, που θα αναδείξουν το δυναμικό χαρακτήρα του ηλεκτρικού μοντέλου. 
 
 
 
H Hyundai μεταμορφώνει σε συναρπαστική την ηλεκτροκίνηση!
Με 18 λεπτά φόρτισης θα σου προσφέρει 400 χλμ. αδρεναλίνης.
Ταχύτερο και από Lamborghini Huracan EVO!!!
Για πρώτη φορά χαμήλωσαν αντί να ψηλώσουν ένα Crossover
Μήπως τα νέα supercar θα είναι τα μικρομεσαία ηλεκτρικά ή ο περιοριστής ταχύτητας δεν θα το επιτρέψει; 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε