autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το πρωτότυπο RM16 Ν εφοδιάζεται με 2λιτρο μοτέρ, τοποθετημένο πάνω από τον πίσω άξονα, το οποίο αποδίδει 300 ίππους και 383 Nm ροπής, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ηλεκτρική τουρμπίνα.

Hyundai RM16 N 300PS

6/6/2016

Μετά το RM14 του 2014 και το περσινό RM15, η Hyundai παρουσίασε το τρίτο concept της σειράς, το RM16, στου οποίου το όνομα βάζει και το «Ν», για να προωθήσει το ομώνυμο τμήμα της, που ασχολείται με οχήματα επιδόσεων.

autoagora Team

Την εντός έδρας έκθεση αυτοκινήτου στο Busan, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην Κορέα, διάλεξε η Hyundai για να παρουσιάσει την τελευταία εκδοχή από μία σειρά πρωτότυπων τα οποία έχουν στο επίκεντρό τους την σπορ εμφάνιση, τις επιδόσεις και την δυναμική οδική συμπεριφορά.

Το τρίτο αυτό πρωτότυπο, ονόματι RM16 Ν εφοδιάζεται με 2λιτρο μοτέρ, τοποθετημένο πάνω από τον πίσω άξονα, το οποίο αποδίδει 300 ίππους και 383 Nm ροπής, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ηλεκτρική τουρμπίνα.

Η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού, ενώ η κατανομή βάρους σύμφωνα με τη Hyundai είναι 43/57 σε εμπρός και πίσω άξονα. Αναλογία η οποία, όπως λένε οι Κορεάτες μηχανικοί, είναι ιδανική για διασκεδαστική οδική συμπεριφορά.

Το αμάξωμα του RM16 Ν είναι άκρως επιθετικό σχεδιαστικά, ενώ τα φώτα εμπρός και πίσω μας δίνουν μία ιδέα από το σχεδιαστικό μέλλον της μάρκας. Όπως φαίνεται, το μέλλον των σπορ εκδόσεων της Hyundai προδιαγράφεται λαμπρό και όπως λέει και ο Albert Biermann (πρώην υπεύθυνος του BMW M Division) και νυν του N Division της Hyundai «θα πρέπει να περιμένουμε πολλά από τα μοντέλα επιδόσεων της μάρκας».

Σχέδια για παραγωγή του μοντέλου φυσικά δεν υπάρχουν, σύμφωνα όμως με τα όσα διαρρέει η κορεάτικη φίρμα, πρόκειται για μοντέλα τα οποία μας φανερώνουν ένα μέρος από το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της. Μήπως παίρνουμε μια πρώτη γεύση του επόμενου Hyundai Veloster;