Kia Ceed GT Line
7/10/2015
H KIA παρουσίασε την νέα έκδοση Ceed GT Line, που περιλαμβάνει μια σειρά από αισθητικές βελτιώσεις, αλλά και τον νέο 1000άρη turbo κινητήρα, που θα εξοπλίζει τα μοντέλα της.
autoagora Team
Η έκδοση Ceed GT Line τοποθετείται ανάμεσα στις απλές εκδόσεις του Ceed και στην γρήγορη GT έκδοση. Έχει δυναμική εμφάνιση, αλλά το μεγάλο νέο είναι ο νέος 1.000αρης κινητήρας και το 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που τοποθετείται στις diesel εκδόσεις.
Σχεδίαση
Η έκδοση GT Line θυμίζει αρκετά την γρήγορη έκδοση GT. Ξεχωρίζουν τα φώτα ημέρας LED τύπου ice cube και ο πιο βαθύς προφυλακτήρας γύρω από τη μάσκα της KIA. Στο πίσω μέρος την διαφορά κάνει ο μεγαλύτερος προφυλακτήρας με τις δυο απολήξεις της εξάτμισης. Όλα τα μοντέλα GT Line διαθέτουν στάνταρ τα πλευρικά μαρσπιέ του μοντέλου GT, καθώς και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Εσωτερικό
Το ταμπλό έχει σαφείς επιρροές από εκείνο του Ceed GT, όντας ελαφρώς πιο σπορ. Το εσωτερικό του GT Line ξεχωρίζει με το χρωματισμό του, καθώς και λόγω του γεγονότος ότι το λογότυπο GT Line διακοσμεί όλη την καμπίνα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή όπως και η συναρμογή, με το Ceed GT Line να διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, τόσο άνεσης, όσο και ασφάλειας.
Κινητήρας
Ο νέος 3κύλινδρος 1.000αρης κινητήρας, προδιαγραφών Euro6, με turbo και άμεσο ψεκασμό, συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία, ενώ αποδίδει, ανάλογα με την έκδοση, 100 ή 120 ίππους και 171 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 στροφές. Μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου μηχανικού κιβωτίου. Στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του Kia Ceed GT Line είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε και τον αναβαθμισμένο diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση, πλέον, 136 ίππων (από 128 που απέδιδε ο προηγούμενος). Η ροπή του εν λόγω κινητήρα για την έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων αγγίζει τα 300 Nm ροπής, ενώ αν συνοδεύεται από το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων το αντίστοιχο νούμερο είναι 280 Nm.
Οδηγώντας
Ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας τραβάει καλά από χαμηλά, μιας και η ροπή των 170 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και μόνο ψηλά «ξεφουσκώνει», κάτι απόλυτα λογικό, λόγω μικρού κυβισμού. Στον αυτοκινητόδρομο η ανάρτηση, που είναι ελαφρώς πιο σφιχτή συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις Ceed για πιο σπορ αίσθηση, φιλτράρει καλά τις όποιες ανωμαλίες, προσφέροντας έτσι υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε είδους στροφή. Το νέο αυτόματο κιβώτιο που εξοπλίζει το diesel Ceed GT Line είναι άμεσο και με αρκετά ραφιναρισμένη λειτουργία, ενώ συνδυάζεται αρμονικά με τα 136 άλογα του 1,6 CRDi κινητήρα.
Συμπέρασμα
Το νέο KIA Ceed GT Line έρχεται ανανεωμένο σχεδιαστικά, με δυναμική εμφάνιση, αλλά την «δόξα» κλέβει ο 1000άρης turbo κινητήρας, που θα εξοπλίσει και άλλα μοντέλα της εταιρείας, όπως απαιτεί η νέα τάση της αγοράς, καθιστώντας έτσι το Ceed, και όχι μόνο, μια ενδιαφέρουσα επιλογή.