Με εξωτικά υλικά και μίνιμαλ λειτουργικό σαλόνι, η νέα «βασική» McLaren 570S έχει 434 ίππους στον τόνο (570 συνολικά) και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δλ. Ραντεβού σε λίγο στην έκθεση της Νέας Υόρκης.
autoagora Team
Η βρετανική απάντηση στην Porsche 911 Turbo, η νέα McLaren 570S, είναι πλέον γεγονός και αποτελεί την entry-level επιλογή για όσους θέλουν ένα μοντέλο της φίρμας. Η αλήθεια είναι, πάντως, πως κοιτώντας από μπροστά το νέο αυτοκίνητο, θα δυσκολευτείς να το ξεχωρίσεις από την 650S. Ωστόσο, στο πλάι και στο γεμάτο καμπύλες πίσω τμήμα, διαφοροποιείται.
Στο εσωτερικό, πάλι, η McLaren επέλεξε μια μινιμαλιστική λογική, με μια μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment και τα χειριστήρια του κλιματισμού να μετακομίζουν στο κεντρικό τούνελ. Σύμφωνα με τη φίρμα, η 570S είναι πιο ευρύχωρη και λειτουργική από κάθε άλλη McLaren, με αυξημένο αποθηκευτικό χώρο εντός καμπίνας και άλλα 150 λίτρα μπροστά.
Η νέα «βασική» McLaren φέρει το γνωστό twin-turbo 3.8 λτ. V8 μοτέρ, του οποίου η ισχύς έπεσε στους 570 ίππους στις 7.400 σ.α.λ., ενώ προσφέρει ροπή 600 Nm ανάμεσα στις 5.000 και 6.500 σ.α.λ. Στάνταρ είναι τα κεραμικά φρένα που ακινητοποιούν τα ελαστικά Pirelli P-Zero Corsa διάστασης 225/35/R19 μπροστά και 285/35/R20 πίσω.
Η 570S έχει χτιστεί πάνω στο νέο ανθρακονημάτινο σασί MonoCell II, το οποίο σε συνδυασμό με τη χρήση αλουμινίου στα μέρη του αμαξώματος, κράτησε το βάρος στα 1.313 κιλά. Η κατανομή του βάρους είναι στο 42/58 μπροστά/πίσω, ενώ η σχέση ισχύος προς βάρος είναι 434 ίπποι/τόνο. Το μήκος ανέρχεται σε 4530 χλστ., το πλάτος σε 2.095 χλστ., ενώ το ύψος σε 1.202 χλστ.
Η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων SSG. Σύμφωνα με την εταιρεία, η 570S χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 9,5 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η τελική της ταχύτητα ανέρχεται σε 328 χλμ./ώρα. Για όσους νοιάζονται, η κατανάλωση που δηλώνεται είναι της τάξης των 9,22 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 258 γρ./χλμ.