Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Μένουν τα προβλήματα – Συνεχίζεται η έλλειψη chips και το 2022

23/7/2021

Τα προβλήματα σε παγκόσμιο επίπεδο με την έλλειψη ημιαγωγών (chips) θα συνεχιστούν και το 2022, δυσκολεύοντας αρκετά την κατασκευή νέων αυτοκινήτων και όχι μόνο.

Είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα που δεν αφορά μόνο τους τέσσερις τροχούς. Τα «απόνερα» της πανδημίας του κορωνοϊού έχουν προκαλέσει έλλειψη chips (ολοκληρωμένων κυκλωμάτων) που έχει αρχίσει να επεκτείνεται σταδιακά και σε άλλα είδη, όπως σε τηλεοράσεις και σε οικιακά ή μη ηλεκτρικά είδη. Στον κόσμο της αυτοκίνησης, ειδικά, τα γκρίζα σύννεφα παραμένουν και δεν προβλέπεται να φύγουν άμεσα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Μιλώντας σε πρόσφατη εκδήλωση στο Detroit των ΗΠΑ ο CEO του Ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, εμφανίστηκε απαισιόδοξος σχετικά με το πόσο άμεσα θα επανέλθει η κανονικότητα. «Η κρίση ημιαγωγών από ό,τι διαπιστώνω, αν και μπορώ να προβλέψω τα πάντα, νομίζω πως θα συνεχιστεί εύκολα και το 2022. Δεν βλέπω σημάδια για έξτρα παραγωγή σε chips από τους Ασιάτες προμηθευτές των δυτικών χωρών στο εγγύς μέλλον» τόνισε χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνοντας το κλίμα ανασφάλειας που επικρατεί.

 Αν αλλάξει η δομή των chips χρειάζονται 18 μήνες για τον σχεδιασμό του νέου, συμβατού με τους ημιαγωγούς μοντέλου.

Αν αλλάξει η δομή των chips χρειάζονται 18 μήνες για τον σχεδιασμό του νέου, συμβατού με τους ημιαγωγούς μοντέλου.

 
Είναι γνωστό, αλλωστε, πως η έλλειψη ημιαγωγών έχει μπλοκάρει το σύστημα κατασκευής νέων αυτοκινήτων. Πολλές μάρκες δεν εγκαθιστούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (features) λόγω της απουσίας των chips ενώ άλλες, όπως η Ford, παράγουν οχήματα χωρίς ημιαγωγούς και σκοπεύουν να τους εγκαταστήσουν μελλοντικά, μόλις φτάσουν νέα κομμάτια στα χέρια της. Στον Όμιλο Stellantis θα υπάρξουν αποφάσεις το προσεχές διάστημα σχετικά με την στρατηγική που θα εφαρμοστεί πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα. Σύμφωνα με τον Tavares ενδέχεται να αλλάξουν την δομή των ημιαγωγών που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο, αν και η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί νέο σχεδιασμό του μοντέλου για 18 μήνες προκειμένου να είναι συμβατό με το διαφορετικό chip.
 
Πέραν των παραπάνω, επαναδιατύπωσε την πρόθεση του Stellantis να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, κάνοντας λόγο για ποσό άνω το 30 δις ευρώ το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για το ηλεκτρικό «χαρτοφυλάκιο» κάθε μάρκας του Ομίλου ως το 2025. Παράλληλα, δεν αποκλείεται να κατασκευαστούν περισσότερα από πέντε νέα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών, ή απλώς να βελτιωθεί η ικανότητα παραγωγής στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε