Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+: 761 Ηλεκτρικοί ίπποι

7/9/2021

Η νέα Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ που αποκαλύφθηκε στο σαλόνι του Μονάχου, συνδυάζει την πολυτέλεια με τις επιδόσεις. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς με τον συνδυασμό δύο ηλεκτρικών κινητήρων, ενώ και οι πίσω τροχοί έχουν την δυνατότητα να στρίβουν μέχρι και 9 μοίρες, κάνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας επιδόσεων από το Affalterbach ακόμα μικρότερο.

Η κορυφαία EQS κινείται με ένα συνδυαστικό σύστημα διπλού μοτέρ από την AMG, το οποίο αποδίδει 658 ίππους και 950 Nm ροπής, ενώ αν προστεθεί και το δυναμικό πακέτο, η απόδοση φτάνει τους 761 ίππους και τα 1020 Nm ροπής, μόνο όμως όταν επιλεχθεί λειτουργία Race start. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η δυνατή ηλεκτρική λιμουζίνα να μπορεί να επιτύχει επίδοση 3,4 δευτερολέπτων για τα πρώτα 100 km/h εφόσον έχει επιλεχθεί το δυναμικό πακέτο, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Στην κανονική έκδοση η τελική ταχύτητα είναι 220 km/h. Για την παροχή ενέργειας φροντίζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400 Volt με χωρητικότητα 107.8 kWh  και ειδική καλωδίωση από την AMG. Σύμφωνα και με τη Mercedes, η αυτονομία WLTP κυμαίνεται μεταξύ 526 km και 580 km. Και μπορεί αυτή η επίδοση να είναι χαμηλότερη από τα 770 km της «απλής» EQS, δεν είναι όμως και τόσο κακή αν αναλογιστεί κανείς το βάρος των 2655 kg.


H δυνατή ηλεκτρική λιμουζίνα να μπορεί να επιτύχει επίδοση 3,4 δευτερολέπτων για τα πρώτα 100 km/h

H δυνατή ηλεκτρική λιμουζίνα να μπορεί να επιτύχει επίδοση 3,4 δευτερολέπτων για τα πρώτα 100 km/h

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Η λιμουζίνα επιδόσεων από τη Mercedes έχει στο στάνταρ εξοπλισμό τετραδιεύθυνση, με τους τροχούς του πίσω άξονα να μπορούν να στρίψουν μέχρι και 9 μοίρες, πράγμα που εκτός από πιο ευκίνητο, κάνει το νέο μοντέλο να έχει μικρότερο κύκλο στροφής. Η αερανάρτηση τεσσάρων σύνδεσμων μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος με την ονομασία AMG Ride control Plus έχει ειδικά στοιχεία κατασκευασμένα από την AMG για ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Όσον αφορά τα φρένα, η Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ είναι εξοπλισμένη με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 415 mm, ενώ πίσω οι δίσκοι είναι 378 mm. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν προαιρετικά και τα κεραμικά φρένα της AMG για το μπροστινό σύστημα με μεγαλύτερους δίσκους 440 mm. 

Οι τροχοί του πίσω άξονα να μπορούν να στρίψουν μέχρι και 9 μοίρες

Οι τροχοί του πίσω άξονα να μπορούν να στρίψουν μέχρι και 9 μοίρες

 
Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη Hyper Screen των 56 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό, η οποία περιλαμβάνει τόσο τον πίνακα οργάνων και την οθόνη κεντρικής κονσόλας, αλλά και μία οθόνη μπροστά από το συνοδηγό, συνδυασμένα όλα μαζί πίσω από ένα ενιαίο κρύσταλλο. Στο εσωτερικό επίσης βλέπουμε όλα τα πολυτελή στοιχεία που κάνουν τα μοντέλα της Mercedes να ξεχωρίζουν με κάποιες λίγες σπορ πινελιές όπως τα σπορ πεντάλ, τις διαφορετικού χρώματος ραφές και το flat bottom τιμόνι.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη Hyper Screen των 56 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό

Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη Hyper Screen των 56 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό

 
Τιμή για τη νέα Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ δεν γνωρίζουμε ακόμα, περιμένουμε όμως τη λιμουζίνα επιδόσεων από το Affalterbach αρχές του 2022.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε