Η Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC βλέπει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη, τελική της ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC
18/3/2016
Την έκθεση της Νέας Υόρκης επιλέγει η Mercedes-AMG για να παρουσιάσει ένα «καυτό» SUV, τη νέα GLC 43 4MATIC με το διτούρμπινο V6 3λιτρο μοτέρ, που κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ.
autoagora Team
Η Mercedes-Benz δεν μπορεί να περιμένει μέχρι το άνοιγμα των θυρών της έκθεσης αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, που θα γίνει και η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Η γερμανική εταιρεία, παράλληλα με τις φήμες που έχει διαδώσει για το λανσάρισμα αρκετών μοντέλων, έβαλε στην λίστα της το βελτιωμένο από την AMG μοντέλο της GLC. Αποτελεί το πρώτο SUV μεσαίου μεγέθους που βελτιώνεται από την AMG και όπως είναι λογικό να συμβεί, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να το κάνει πιο γρήγορο και με πιο έντονο σπορ χαρακτήρα.
Η «καρδιά» που δίνει έντονη ζωή στην GLC, είναι ένας V6 3.0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση κινητήρα, που αποδίδει 362 άλογα και 520 Nm ροπής, με την πίεση υπερπλήρωσης να βρίσκεται στο 1 bar. Τα χιτώνια του μπλοκ της μηχανής είναι επενδεδυμένα με επίστρωση Nanoslide, που προέρχεται από την Formula 1, με αποτέλεσμα την μειωμένη τριβή εντός του θαλάμου καύσης.
Υπεύθυνο για την αλλαγή σχέσεων, είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic, ενώ το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της Mercedes, 4MATIC, είναι υπεύθυνο για την κατανομή της ροπής σε ποσοστά 69 τοις εκατό στον πίσω άξονα και 31 τοις εκατό στον μπροστά άξονα.
Η Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC βλέπει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη, τελική της ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Το SUV της Mercedes χρησιμοποιεί ρυθμιζόμενη αερανάρτηση και ESP τριών επιπέδων, παράλληλα με το μεταβλητό, σύμφωνα με την ταχύτητα, σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση. Το ενδιαφέρον κομμάτι, αποτελεί η μικτή κατανάλωση που σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες βρίσκεται στα 8,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Για να σταματήσει το ογκώδες μοντέλο, συνολικού βάρους 1.845 κιλών, χρησιμοποιούνται 4πίστονες δαγκάνες της AMG με δίσκους διαμέτρου 360 χιλιοστών μπροστά και 320 χιλιοστών πίσω. Ο οδηγός της θα έχει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε εναλλακτικά σχέδια κίνησης τα οποία είναι τα Sport, Sport Plus, Comfort, Eco και τελευταίο, αλλά ίσως πιο σημαντικό, το Individual που προσαρμόζεται, ανάλογα με τις επιθυμίες, απευθείας από τον οδηγό.
Ως γνωστόν το στυλιστικό τμήμα της AMG, έχει τον τρόπο του να «μεταμορφώνει» τα μοντέλα της Mercedes-Benz, κάτι που έχει κάνει και στη GLC. Επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με επιθετική όψη, ζάντες 20 ιντσών και νίκελ απολήξεις στην εξάτμιση είναι λίγες από τις αισθητικές αλλαγές. Τα περισσότερα πρόσθετα κομμάτια είναι είτε νίκελ, είτε γυαλιστερά μαύρα ενώ οι αεραγωγοί και το σπόιλερ στον προφυλακτήρα μπροστά, είναι χρώματος ασημί. Διαθέσιμο είναι και το πακέτο «Night», με περισσότερες μαύρες λεπτομέρειες και ζάντες 21 ιντσών με διχρωμία.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα σπορ καθίσματα με μεγάλα άνετα μαξιλάρια, το επενδεδυμένο με δέρμα τιμόνι της AMG και η οθόνη των 5,5 ιντσών με ενδείξεις ειδικών οργάνων της AMG για την πληροφόρηση του οδηγού. Προαιρετικά υπάρχει επιλογή πλήρους δερμάτινης ταπετσαρίας και αρκετών ανθακονημάτινων λεπτομερειών.