Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Μήπως ήρθε η ώρα για νέα απόσυρση αυτοκινήτων;

Μήπως ήρθε η ώρα για νέα απόσυρση αυτοκινήτων;

Διαβάστηκε από 18557 αναγνώστες - 29/6/2022

Σε σκέψεις για νέο πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων έχει μπει η Ελληνική κυβέρνηση, αφού αυτό θα βοηθούσε και την αγορά αυτοκινήτου, αλλά και την μείωση των ρύπων σε ολόκληρη την χώρα.

Μαζί με τον Βασιλικό, ποτίζεται και η γλάστρα, λέγανε οι παλαιότεροι, και κάτι τέτοιο θα συμβεί μάλλον και στην χώρα μας, στον χώρο του αυτοκινήτου. Την επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης εξετάζει η κυβέρνηση προκειμένου να δοθούν κίνητρα για την ανανέωση του γερασμένου στόλου αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.  

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Η κυβέρνηση εξετάζει ήδη νέο πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας σε συνέντευξη που παραχώρησε, τόνισε ότι το πρόγραμμα απόσυρσης είναι στο τραπέζι των συζητήσεων, με βάση τον νέο κλιματικό νόμο. Στόχος είναι να δοθούν κίνητρα σε ιδιοκτήτες παλαιών ρυπογόνων αυτοκινήτων, να τα αντικαταστήσουν με νεότερης τεχνολογίας. Να τονίσουμε πως, το νέο πρόγραμμα απόσυρσης δεν θα έχει σχέση με την ήδη υπάρχουσα επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η απόσυρση αυτοκινήτων θα μειώσει τους ρύπους στη χώρα

Η σκέψη για επαναφορά του συστήματος απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, έχει ουσιαστικό στόχο την μείωση των ρύπων στην χώρα μας. Τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, εκπέμπουν αρκετά αυξημένους ρύπους, και η απόσυρση στοχεύει στην μείωση των ρύπων, αλλά και στην οικονομική αναζωογόνηση της αγοράς. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί αν μεγάλη μερίδα των κατοίκων της χώρας, έβρισκε σοβαρά οικονομικά κίνητρα που θα μπορούσαν να τους προωθήσουν να αγοράσουν μοντέλα νεότερης τεχνολογίας, με μειωμένους ρύπους.

Η Ε.Ε. στέλνει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο για αυξημένους ρύπους

Μια θλιβερή αλήθεια είναι πως σαν χώρα έχουμε μείνει πίσω αρκετά, στην μείωση των ρύπων που υπάρχουν στο περιβάλλον της Ελλάδας. Η απραξία των κυβερνήσεων της χώρας τα τελευταία χρόνια, είχε ως αποτέλεσμα να μην καταφέρουμε να πιάσουμε τους στόχους που είχαμε δεσμευτεί. Το αποτέλεσμα αυτής της αργοπορίας, είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση  να σέρνει το ελληνικό κράτος στα δικαστήρια γι αυτή την αργοπορία και να της επιβάλουν και πρόστιμα.

Η Ελλάδα έχει τον 4ο πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA), δημοσιοποίησε έρευνα με τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ανά χώρα της ΕΕ, αλλά και τη μέση ηλικία του στόλου των αυτοκινήτων. Με βάση την έρευνα αυτή, η Ελλάδα έχει τον 4ο πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων, με μέσο όρο ηλικίας τα 16 χρόνια. Στη χώρα μας, κυκλοφορούν συνολικά 5.247.295 επιβατικά αυτοκίνητα, από τα οποία τα 4.385.389 έχουν ηλικία άνω των δέκα ετών, ενώ τα 133.836 είναι κάτω των δέκα ετών και μόνον τα 74.201 είναι μεταξύ τεσσάρων και πέντε ετών. Με άλλα λόγια τα άνω της δεκαετίας Ι.Χ. στη Ελλάδα αποτελούν το 83,5% του συνόλου!
 

Εξετάζει νέο σύστημα απόσυρσης το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας!
Τον 4ο πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη, έχει η Ελλάδα…
Στα δικαστήρια μας στέλνει η Ε.Ε. για τους αυξημένους ρύπους στη χώρα.
Η απόσυρση θα μειώσει ραγδαία τους ρύπους του περιβάλλοντος!
Θα μπορέσει όμως ο Ελληνικός λαός, να ανταποκρίθει ακόμα και με γενναία οικονομικά κίνητρα, στην αλλαγή του παλαιού αυτοκινήτου; 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε