Πολύ
πρώιμη θεωρεί την
τεχνολογία για
τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα το βρετανικό κοινό, με το
51% των συμμετεχόντων να ασπάζεται την συγκεκριμένη άποψη σε πρόσφατη έρευνα της
ιστοσελίδας CarGurus. Αντικείμενο της διαδικασίας ήταν
οι σκέψεις και τα συναισθήματα 1.007 ιδιοκτητών αυτοκινήτων πάνω στις
τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και στα
συστήματα υποβοήθησης που είναι ήδη διαδομένος εξοπλισμός στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Μόλις το 13% εμπιστεύεται ένα αγαπημένο του πρόσωπο σε αυτόνομο αυτοκίνητοΗ πλειονότητα των ερωτηθέντων εξέφρασε τις
ανησυχίες της για τις ιδιαιτερότητες που αφορούν την προοπτική κοινής χρήσης δρόμων με αυτοκινούμενα οχήματα, όπως φορτηγά παράδοσης εμπορευμάτων, με
μόνο το 12% να είναι χαρούμενο πάνω σε αυτό το ενδεχόμενο και μόλις
το 13% να παρουσιάζεται πρόθυμο να βάλει ένα αγαπημένο του πρόσωπο μέσα σε ένα πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο. Ακόμη μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίσαμε στην
γενικότερη στάση του κοινού πάνω στην εφαρμογή των self-driving αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, το
30% είναι ενθουσιασμένο με την ανάπτυξη τέτοιου είδους αυτοκινήτων, το
35% είναι ουδέτερο ενώ το
36% είναι επιφυλακτικό.
Πιο ασφαλείς με συστήματα υποβοήθησης, πιο αξιόπιστη η TeslaΑντιθέτως,
ικανοποιημένο παρουσιάστηκε το κοινό σε επιμέρους ερωτήσεις για τα
συστήματα υποβοήθησης όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το blind-spot monitoring και τις κάμερες οπισθοπορείας. Για την ακρίβεια, η
συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων αισθάνθηκαν
πολύ ασφαλείς χάρη σε αυτές της τεχνολογίες.
Τα αποτελέσματα της παραπάνω έρευνας έρχονται στο φως σε μία περίοδο που υπάρχει έντονη διαμάχη πάνω στο ζήτημα κυκλοφορίας αυτόνομων αυτοκινήτων, των οποίων η συμμετοχή σε τροχαία ατυχήματα αυξάνεται διαρκώς. Αξίζει να τονιστεί πως η έρευνα ανέδειξε
πρωταθλήτρια και πιο αξιόπιστη στην ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων την Tesla (22%), με τις
BMW και
Audi να θεωρούνται
πιο ελκυστικές αν και εφόσον εφαρμοστεί η τεχνολογία self-driving. Όσον αφορά την
Apple που δεν έχει επισήμως μπει στον χώρο της αυτοκίνησης, μόλις το
6% των συμμετεχόντων θα έβλεπε
θετικά το ενδεχόμενο δημιουργίας αυτόνομων αυτοκινήτων από μέρους της, με την
Ford ελαφρώς ψηλότερα στο
8%.