Παρουσιάστηκε και επίσημα από τη Audi το νέο R8 Spyder και είναι διαθέσιμο πλέον και στην επίσημη ιστοσελίδα της για διαμόρφωση και παραγγελία.
Νέο Audi R8 Spyder
28/3/2016
Την έκθεση της Νέας Υόρκης επέλεξε η Audi για να μας «συστήσει» με το νέο R8 Spyder, ένα «ανοικτό» supercar με V10 κινητήρα 5,2 λτ., απόδοσης έως και 610 ίππων.
autoagora Team
Παρουσιάστηκε και επίσημα από τη Audi το νέο R8 Spyder και είναι διαθέσιμο πλέον και στην επίσημη ιστοσελίδα της για διαμόρφωση και παραγγελία. Εμφανισιακά, το νέο roadster της Audi, είναι σχεδόν ταυτόσημο με την αντίστοιχη Coupe του έκδοση, ακολουθώντας πιστά το νέο στυλ που του έχει προσδώσει η εταιρία.
Αλλαγές παρατηρούνται στην μπροστινή γρίλια και τον ανανεωμένο προφυλακτήρα, όπως αντίστοιχα αλλαγές υπάρχουν και στον πίσω, χωρίς τα φωτιστικά σώματα να στερούνται αλλαγής, δίνοντάς τους σχήμα με περισσότερες ακμές. Τροποποιήσεις, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, έχουν γίνει και στις απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες είναι πλέον διπλές ορθογώνιου σχήματος, ενώ έχει γίνει και προσθήκη επιβλητικού διαχύτη.
Είναι βασισμένο σε τροποποιημένη δομή του σασί του R8 Coupe, με πολλές ενισχύσεις στην δομή των εμπρός κολώνων του παρμπρίζ και των μαρσπιέ ώστε να παραμείνει αρκετά άκαμπτο, εξαιτίας της έλλειψης οροφής. Η Audi μάλιστα αναφέρει πως με τις παρεμβάσεις αυτές, το αμάξωμά του έχει αυξημένη κατά 50% ακαμψία σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Με μήκος 4426 χλστ., πλάτος 1940 χλστ. και ύψος 1244 χλστ. είναι 14 χλστ. κοντύτερο και 36 χλστ. φαρδύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του με μειωμένο βάρος κατά 113 κιλά, με το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο στα 1650 χλστ..
Η πλήρως αυτόματη οροφή ανοίγει και κλείνει σε 20 δλ., με την λειτουργία της να γίνεται μέχρι τα 50 χλμ/ώρα. Η δομή της κρύβεται κάτω από ένα ειδικό κάλυμμα σε δικό της χώρο, πίσω από την καμπίνα των δυο επιβατών. Το πίσω γυάλινο παράθυρο μπορεί να κρυφτεί ή εκταθεί αυτόματα στο χώρισμα μεταξύ καμπίνας και κινητήρα.
Στον τομέα των κινητήριων συνόλων του μοντέλου, δεν υπάρχει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Θα εφοδιάζεται με τον γνωστό 5,2 λίτρων V10 που παράγει ισχύ 540 ίππων, αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πάρουν και το πιο «ενισχυμένο» πακέτο V10 Plus, με την ισχύ να ανεβαίνει στα 610 άλογα, διαθέσιμο προς το τέλος του 2016. Το σύστημα της μετάδοσης παραμένει επίσης το ίδιο. Έτσι έχουμε και πάλι ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους 4 τροχούς. Όποιος όμως έχει λίγη υπομονή μέχρι το 2018, θα είναι διαθέσιμο και με έναν νέο twin-turbo 6 κυλίνδρων σε διάταξη V κινητήρα, όπως έχει εξαγγείλει η Audi.
Από επιδόσεις, η Audi έχει ανακοινώσει 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και τελική που αγγίζει 318 χλμ/ώρα, μόλις 0,1 δλ πιο αργό από το «αδερφάκι» του coupe. Βέβαια το R8 coupe είναι και 158 κιλά ελαφρύτερό του. Βελτιώσεις έχει δεχθεί και στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου, με μείωση των εκπομπών ρύπων, όπως σύστημα απενεργοποίησης κάποιων κυλίνδρων σε χαμηλό φορτίο λειτουργίας, επιτυγχάνοντας μείωση της τάξης του 10% σε μικτό κύκλο χρήσης, με 277 γρ/χλμ CO2.