Αυτά είναι τα νέα κορυφαία Audi TT RS Coupe και TT RS Roadster των 400 ίππων.
Νέο Audi TT RS 400 ίππων
26/4/2016
Η Audi παρουσιάζει τις κορυφαίες RS εκδόσεις των TT Coupe και TT Roadster, με την παράσταση να κλέβει ο 5κύλινδρος 2.5 TFSI κινητήρας των 400 ίππων.
autoagora Team
Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από το λανσάρισμα του νέου Audi TTS και στο προσκήνιο έρχεται και ο μεγαλύτερος, σε ιπποδύναμη, «αδελφός» του, Audi TT RS. Διατίθεται σε δυο εκδόσεις, κουπέ και roadster, και με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν η μυώδης μάσκα μπροστά, οι μεγάλοι αεραγωγοί και το ανασχεδιασμένο σπόιλερ με την ένδειξη quattro στον προφυλακτήρα μπροστά.
Στο εξωτερικό τραβούν την προσοχή, πέραν των προαναφερθέντων, και τα OLED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος με σχεδίαση τριών διαστάσεων, που ενσωματώνονται πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της γερμανικής μάρκας. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται και Matrix LED προβολείς. Το σπορ μοντέλο της Audi, έχει συνολικό ύψος μόλις 1,34 μέτρα, που το κάνει να έχει χαμηλό κέντρο βάρους κάτι που θα βοηθάει στην οδηγική συμπεριφορά, ενώ και οι υπόλοιπες διαστάσεις των δυο εκδόσεων του νέου TT RS που είναι ίδιες, με το μήκος να είναι 4,19 μέτρα και το πλάτος 1,83 μέτρα.
Στο εσωτερικό συναντάμε το ψηφιακό cockpit με οθόνη 12,3 ιντσών, που είδαμε πρόσφατα και στο ανανεωμένο Audi A3, που έχει και την δυνατότητα shift light για να κάνετε τις πιο σωστές αλλαγές. Όπως και στο Audi R8 ο οδηγός μπορεί να εκκινήσει την μηχανή από κουμπί στο τιμόνι, κάτι που είναι εμπνευσμένο από αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ το racing κλίμα έρχονται να συμπληρώσουν, οι ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες και τα RS λογότυπα, στο εσωτερικό.
Σε ότι αφορά το τι κρύβεται, κάτω από το καπό του νέου Audi TT RS, συναντάμε τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο TFSI κινητήρα των 2,5 λίτρων, που ήταν η «καρδιά» και του προκατόχου του, με βελτιωμένη κατά 17 τοις εκατό ιπποδύναμη, που φτάνει τα 400 άλογα, δηλαδή 60 άλογα περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η ροπή έχει σκαρφαλώσει στα 480 Nm, με την κίνηση να μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς από το S tronic κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, ενώ το σύστημα ελέγχου κατανομής πρόσφυσης (TCS) είναι υπεύθυνο για την βέλτιστη επιτάχυνση με όσο δυνατόν λιγότερη ολίσθηση των τροχών. Ως αποτέλεσμα, το νέο Audi TT RS Coupe κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα ενώ το TT RS Roadster χρειάζεται 3,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα, αν και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Οι πωλήσεις του νέου Audi TT RS στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2016, με την τιμή να ξεκινάει από τις 66.400 ευρώ για το κουπέ και τις 69.200 ευρώ για το roadster.