Νέο Mitsubishi L200
10/12/2015
Επιβατικό εργαλείο!
Η Mitsubishi «μεταμόρφωσε» το L200 το οποίο στην 5η του πια γενιά παραπέμπει σε επιβατικό, όμως δεν υπολείπεται στο ελάχιστο στις υποχρεώσεις του, ως ένα αποδοτικό και αξιόπιστο επαγγελματικό όχημα.
autoagora Team
Με μια παράδοση 7 δεκαετιών στην παραγωγή σκληροτράχηλων ελαφρών επαγγελματικών, η Mitsubishi παρουσιάζει το 5ης γενιάς L200 το οποίο διατηρεί ως βασικά του γνωρίσματα τις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες και τα συστήματα 4κίνησης που του επιτρέπουν να κινηθεί σε δύσβατες διαδρομές, όμως ταυτόχρονα εμφανίζεται πιο φιλικό προς το χρήστη, πιο… επιβατικό. Αυτό αποτυπώνεται, αρχικά, στη σχεδίαση του αμαξώματος, που είναι πιο αεροδυναμικό, στο εσωτερικό, το οποίο είναι πιο καλαίσθητο και πλούσιο εξοπλιστικά, και έπειτα στη συμπεριφορά του στο δρόμο.
Επιβατικό και σκληροτράχηλο
Η προηγούμενη γενιά του L200 διακρίνονταν για τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες, ωστόσο ο διάδοχός της επιδεικνύει πολλά περισσότερα. Αρχικά, το πλαίσιο έχει αυξημένη ακαμψία κατά 7%, ενώ τόσο η εμπρός ανάρτηση όσο και η πίσω έχουν τροποποιηθεί (μακρύτερα φύλλα σούστας με παχύτερη αντιστρεπτική) προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, το τιμόνι είναι πιο γρήγορο (3,8 στροφές από 4,3 στην 4η γενιά) και με καλύτερη πληροφόρηση, ενώ βελτιωμένα είναι και τα φρένα. Επίσης, έχουν προστεθεί νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας (π.χ. σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από την λωρίδα) με αποτέλεσμα το μοντέλο να θυμίζει στην άσφαλτο επιβατικό. Εκτός δρόμου, από την άλλη, διατηρεί αναλλοίωτες τις καλές επιδόσεις χάρη στις μεγάλες γωνίες προσέγγισης (30ο), αποχώρησης (25ο), ράμπας (24ο), αλλά και την αυξημένη απόσταση του από το έδαφος (205 χλστ.). Τέλος, το νέο σύστημα 4κίνησης «Super Select 4WD II» επιδεικνύει βελτιωμένα χαρακτηριστικά.
Αυξημένες μεταφορικές ικανότητες
Το νέο L200 δεν θα μπορούσε να μην διακρίνεται και για τις μεταφορικές του δυνατότητες. Συγκεκριμένα ο χώρος φόρτωσης έχει μεγαλώσει και ανάλογα με την έκδοση το μήκος της καρότσας κυμαίνεται από τα 1.520 στα 1.850 χλστ. ενώ το πλάτος του ορίζεται στα 1.470 χλστ. Παράλληλα, το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων έχει αυξηθεί από τα 460 χλστ. στα 475χλστ., την ίδια στιγμή που, η απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το έδαφος είναι στα 850 χλστ. Αναφορικά με τις μεταφορικές του δυνατότητες, με μεικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 3,0t είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτίο άνω του 1,0t. σε όλες ανεξαιρέτως τις εκδόσεις του. Παράλληλα, έχει υψηλή ελκτική ικανότητα (750 κιλά για τρέιλερ χωρίς φρένα και ως τα 3.100 κιλά για τρέιλερ με φρένα).