autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ακριβώς έναν αιώνα πριν, ο Dario Resta, στο τιμόνι ενός Peugeot L45 κέρδισε στο Indianapolis 500. Σήμερα, η γαλλική εταιρεία αποτίνει φόρο τιμής σε εκείνη την επιτυχία, παρουσιάζοντας το αγωνιστικό πρωτότυπο L500 R Hybrid.

Νέο Peugeot L500 R Hybrid

30/5/2016

Η Peugeot, έναν ακριβώς αιώνα μετά τη νίκη του L45 στο Indianapolis 500, παρουσιάζει τον υβριδικό του «απόγονο», το αγωνιστικό πρωτότυπο L500 R Hybrid των 500 ίππων. Δείτε πώς μπορεί να είναι στο μέλλον ο μηχανοκίνητος αθλητισμός…

autoagora Team

Ήταν 30 Μαΐου του 1916 όταν ο Dario Resta, στο τιμόνι ενός Peugeot L45 κέρδισε στο Indianapolis 500. Σήμερα, έναν αιώνα μετά, η γαλλική εταιρεία αποτίνει φόρο τιμής σε εκείνη την επιτυχία, παρουσιάζοντας το αγωνιστικό πρωτότυπο L500 R Hybrid.

Το «κανονικό» L45 είχε πάρει το όνομά του από τον κινητήρα των 4,5 λίτρων που έφερε. Το οδηγούσε μια ομάδα νέων πιλότων, που έγιναν γνωστοί ως οι «Τσαρλατάνοι» και οι οποίοι κέρδισαν τρεις φορές στο Indianapolis 500, από το 1913 έως το 1919.

Το νέο concept της Peugeot από την άλλη, είναι μια φουτουριστική σπουδή για τα αγωνιστικά του μέλλοντος. Έχει ύψος μόλις ενός μέτρου, ζυγίζει έναν τόνο, ενώ διαθέτει plug-in hybrid τεχνολογία. Εξοπλίζεται από έναν κινητήρα βενζίνης 270 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 500 ίπποι και 730 Nm ροπής, δύο τιμές που χαρίζουν στο πρωτότυπο επίδοση στο 0-100 της τάξης των 2,5 δλ. Επιπλέον, χρειάζεται μόλις 19 δλ. για να διανύσει το πρώτο χιλιόμετρο από στάση.

Διαθέτει ένα μακρύ «γλυπτό» αμάξωμα, ενώ η δίχρωμη απόχρωσή του, θυμίζει τόσο το 3008 R HYbrid όσο και το L45. Η μπροστά όψη του, πάλι, φέρνει στο νου κάτι από το νέο Peugeot 3008. Πρόθεση των σχεδιαστών και των μηχανικών ήταν το αυτοκίνητο να γίνεται «ένα με τον οδηγό του». Το i-Cockpit εσωτερικό απέκτησε μια αγωνιστική διάσταση χάρη στο μικρό τιμόνι και στα δύο ολογράμματα. Τέλος, αντίθετα με το διθέσιο L45, ο «απόγονος» L500 R Hybrid έχει χώρο μόνο για έναν.