autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

¶κρως ενδιαφέρουσα η προσέγγιση της ένωσης των οπίσθιων φωτιστικών σωμάτων ενώνονται με μια λεπτή φωτιζόμενη φάσα, μέσω του πορτμπαγκάζ, καταλήγοντας στο λογότυπο της μάρκας, που είναι τοποθετημένο στο κέντρο.

Νέο Renault Megane Sedan

13/7/2016

Παρουσιάστηκε επίσημα το νέο Renault Megane Sedan που έρχεται να ανανεώσει και να προσθέσει ένα ακόμη μέλος στην «οικογένεια» Megane, μετά το Estate.

autoagora Team

Το νέο Megane Sedan αποτελεί ένα ακόμη κομμάτι στο παζλ της ανανέωσης της γκάμας των μοντέλων της γαλλικής μάρκας και κάνει έντονη την παρουσία του με τον δυναμικό και μοντέρνο σχεδιασμό, στον οποίο η μάρκα μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια.

Η κατασκευή του, σύμφωνα με την εταιρεία θα γίνεται στο εργοστάσιο του Bursa στην Τουρκία, ενώ η εμπορική του διάθεση θα γίνεται σε περισσότερες από είκοσι χώρες παγκοσμίως.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για το εμπορικό ντεμπούτο του νέου μεσαίου μοντέλου της γαλλικής φίρμας, καθώς και το κόστος κτήσης του, ωστόσο οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κυμανθεί κοντά στις τιμές του hatchback, με διαφορές προς τα πάνω στην τιμή. 

Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα που θα απαρτίζουν την παλέτα των επιλογών, θα υπάρξουν πέντε εκδόσεις κινητήρων, με δυο βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες, απόδοσης από 90 έως 130 ίππους.

Συγκεκριμένα, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις περιλαμβάνουν τον turbo TCe κινητήρα των 1,2 λτ. με 130 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC επτά σχέσεων ή 6άρι μηχανικό κιβώτιο, και τον ατμοσφαιρικό SCe κινητήρα των 1,6 λτ. με 115 ίππους, του οποίου η δύναμη θα μεταδίδεται στο δρόμο είτε μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων συνεχώς μεταβλητού χρονισμού, είτε μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων.

Για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις υπάρχουν τρεις λύσεις, οι οποίες έχουν ως βασική επιλογή για την μετάδοση το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η βάση και των τριών επιλογών είναι ο turbo diesel 1.500άρης dCi κινητήρας, που έρχεται σε 3 εκδόσεις με 90, 110 και 130 ίππους αντίστοιχα, με προαιρετική επιλογή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC έξι σχέσεων για την έκδοση των 110 ίππων.

Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, το νέο Megane Sedan φαίνεται να δίνει προτεραιότητα στην εργονομία και στην ποιότητα. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η έγχρωμη οθόνη αφής 8,7 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ στο κάτω μέρος της υπάρχουν τα βασικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Το τριάκτινο τιμόνι έχει χειριστήρια για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος, του cruise control κλπ. ενώ και εδώ, όπως και στο hatchback, βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την TFT οθόνη 7 ιντσών, που πλαισιώνεται από αναλογικές ενδείξεις της στάθμης καυσίμου και της θερμοκρασίας του κινητήρα. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι το νέο Megane Sedan βασίζεται πάνω στην CMF C/D πλατφόρμα της συνεργασίας Renault-Nissan ενώ η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, που έρχεται ως φυσικό επακόλουθο της σεντάν έκδοσης, βελτίωσε το χώρο αποσκευών που έχει χωρητικότητα 508 λίτρα.