Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα που θα απαρτίζουν την παλέτα των επιλογών, θα υπάρξουν πέντε εκδόσεις κινητήρων, με δυο βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες, απόδοσης από 90 έως 130 ίππους.
Συγκεκριμένα, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις περιλαμβάνουν τον turbo TCe κινητήρα των 1,2 λτ. με 130 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC επτά σχέσεων ή 6άρι μηχανικό κιβώτιο, και τον ατμοσφαιρικό SCe κινητήρα των 1,6 λτ. με 115 ίππους, του οποίου η δύναμη θα μεταδίδεται στο δρόμο είτε μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων συνεχώς μεταβλητού χρονισμού, είτε μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων.
Για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις υπάρχουν τρεις λύσεις, οι οποίες έχουν ως βασική επιλογή για την μετάδοση το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η βάση και των τριών επιλογών είναι ο turbo diesel 1.500άρης dCi κινητήρας, που έρχεται σε 3 εκδόσεις με 90, 110 και 130 ίππους αντίστοιχα, με προαιρετική επιλογή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC έξι σχέσεων για την έκδοση των 110 ίππων.
Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, το νέο Megane Sedan φαίνεται να δίνει προτεραιότητα στην εργονομία και στην ποιότητα. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η έγχρωμη οθόνη αφής 8,7 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ στο κάτω μέρος της υπάρχουν τα βασικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Το τριάκτινο τιμόνι έχει χειριστήρια για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος, του cruise control κλπ. ενώ και εδώ, όπως και στο hatchback, βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την TFT οθόνη 7 ιντσών, που πλαισιώνεται από αναλογικές ενδείξεις της στάθμης καυσίμου και της θερμοκρασίας του κινητήρα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το νέο Megane Sedan βασίζεται πάνω στην CMF C/D πλατφόρμα της συνεργασίας Renault-Nissan ενώ η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, που έρχεται ως φυσικό επακόλουθο της σεντάν έκδοσης, βελτίωσε το χώρο αποσκευών που έχει χωρητικότητα 508 λίτρα.