autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγούμε τη νέα εκδοχή του Suzuki Baleno, που ετοιμάζεται να «δοκιμαστεί» στην κατηγορία των μικρών μοντέλων, τοποθετούμενο στο άνω άκρο της.

Το εσωτερικό του Baleno είναι μοντέρνο σε σχεδίαση.

Οδηγούμε το Suzuki Baleno

Διαβάστηκε από 6001 αναγνώστες - 17/6/2016

Το Suzuki Baleno επανέρχεται στην αγορά με νέο προσανατολισμό και φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει, προβάλλοντας τα value for money χαρακτηριστικά του.

autoagora Team

To 1ης γενιάς Suzuki Baleno παρουσιάστηκε το 1995 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2002, με ένα ενδιάμεσο αισθητικό φρεσκάρισμα το 1998. Χρησιμοποιούσε κινητήρες 1,3, 1,6 και 1,8 λτ. και ανήκε στην απαιτητική κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων. Το νέο Baleno διαφοροποιείται σημαντικά μιάς και πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Με μήκος σχεδόν 4 μέτρα (3.995 mm για την ακρίβεια) ανήκει στην κατηγορία των μικρών, όπου και τοποθετείται στην κορυφή από πλευράς μεγέθους, διαθέτει αποκλειστικά 5θυρο αμάξωμα και μπόλικους χώρους. 

Σχεδίαση
Το νέο Baleno έχει μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση, ακουθώντας την σχεδιαστική γραμμή της Suzuki, “Liquid Flow”. Στος εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα με το λογότυπο της εταιρείας και τα νεύρα στο καπό με τα μεγάλα φώτα. Οι θόλοι των φτερών είναι τονισμένοι και δένουν αρμονικά με τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. 

Εσωτερικό
Το εσωτερικό είναι σχετικά απλό αλλά κομψό σε σχεδίαση και γενναιόδωρο σε χώρους. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ενώ μια 2η οθόνη, 4,2 ιντσών υπάρχει στον πίνακα οργάνων με μπόλικες ενδείξεις (μέχρι και την πλευρική επιτάχυνση G δείχνει!). Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα εξυπηρετούν οδηγό και επιβάτες και τα μεγάλα καθίσματα είναι άνετα αλλά χωρίς ιδιαίτερη πλευρική στήριξη. Οι χώροι είναι αρκετοί για 4 ενήλικες και ο χώρος αποσκευών είναι 355 λίτρα, που είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.

Κινητήρες
Το Baleno εξοπλίζεται με 3 κινητήρες αποκλειστικά βενζίνης. Στην βάση της γκάμας υπάρχει ο 1.2 Dualjet, με 2 μπεκ ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο, που αποδίδει 90 ίππους και συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο CVT. Ο ίδιος κινητήρας εξοπλίζει και την υβριδική έκδοση του Baleno. Το SHVS που εξέλιξε η Suzuki, είναι ένα μερικώς υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια για την υποβοήθηση του κινητήρα και συνεργάζετα με μια συμπαγή, ταχείας φόρτισης μπαταρία ιόντων λιθίου. Νέος είναι ο 3κύλινδρος τούρμπο Boosterjet των 1000 κυβικών, που αποδίδει 112 ίππους και 170 Nm ροπής, με 4,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση. Συνδυάζεται και αυτός με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά είναι ελαστικός στην λειτουργία του, χωρίς κραδσμούς, ενώ αποδεικνύεται και οικονομικός μιας και κατά την διάρκεια της οδηγικής μας γνωριμίας, δεν ξεπέρασε τα 6,8 λτ/100 χλμ. σύμφωνα με το trip computer του Baleno.

Οδηγώντας
Αρκετά ευχάριστο αποδεικνύεται το Baleno στον δρόμο. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου συμβάλλοντας στην άνεση ενώ περιορίζει και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, βελτιώνοντας την πρόσφυση. Στην κίνηση στην πόλη είναι ευκολοδήγητο και έχει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, κάνοντας την ζωή του οδηγού πιο εύκολη.

Συμπέρασμα
To Suzuki Baleno είναι μια αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία των μικρών, με μπόλικους χώρους, σύγχρονη αισθητική, αρκετή τεχνολογία και την γνωστή αξιοπιστία των μοντέλων της εταιρείας, με τις τιμές να ξεκινούν από 11.340 ευρώ.