autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το C-HR είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της Toyota μετάτ ο Prius που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA

Νέο Toyota Toyota C-HR

5/12/2016

Η Toyota ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα πλατφόρμα σχεδίασης TNGA, που παίζει ζωτικό ρόλο στη νέα στρατηγική της εταιρείας για τη δημιουργία διαρκώς καλύτερων αυτοκίνητων, παρουσιάζοντας το νέο C-HR.

autoagora Team

Η νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota (ToyotaΆs New Global Architecture ή TNGA) έχει ήδη εφαρμοστεί στην τελευταία γενιά των Prius και πλέον ήρθε η ώρα και για το πολυαναμενόμενο C-HR, ώστε να αναδειχθεί πλήρως η προσπάθεια για fun-to-drive αυτοκίνητα.
 
Το νέο Toyota C-HR λοιπόν, υπόσχεται το συνδυασμό της εντυπωσιακής σχεδίασης με την απόλαυση στην οδήγηση. Για το λόγο αυτό μάλιστα, η νέα πλατφόρμα TNGA-C είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει tailor-made αλλαγές που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου οχήματος.
 
Η προσαρμοστικότητα της νέας πλατφόρμας αποδεικνύεται στο μεγαλύτερο μεταξόνιο του C-HR σε σύγκριση με το Prius (2.640 έναντι 2.700 χιλιοστά) και τα φαρδύτερα εμπρός και πίσω μετατρόχια (+20 χιλιοστά μπροστά, +10 χιλιοστά πίσω).
 
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας TNGA-C είναι το χαμηλό κέντρο βάρους που δίνει στο νέο C-HR τη χαμηλότερη μεταξύ των ανταγωνιστών του, με αποτέλεσμα τον πιο ισορροπημένο χειρισμό και την πιο ευχάριστη οδήγηση.
 
Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης 65% πιο άκαμπτη σε σχέση με την προηγούμενη πλατφόρμα C-segment της εταιρείας, παρέχοντας μια σταθερή βάση για τη ρύθμιση και βελτίωση της ανάρτησης στις επιθυμητές προδιαγραφές τόσο από θέμα χειρισμό, όσο και άνεσης. Το νέο C-HR χρησιμοποιεί γόνατα McPherson στο μπροστινό μέρος και διπλά ψαλίδια στο πίσω μέρος.
 
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Toyota ισχυρίζεται ότι τα νέα Prius και C-HR είναι μόνο η αρχή, καθώς σκοπεύει να λανσάρει περισσότερα νέα μοντέλα, βασισμένα στην πλατφόρμα TNGA, στο μέλλον.