autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Νέο ψυκτικό στο AC ηλεκτρικών αυξάνει κατά 50% την αυτονομία!

13/7/2021

Επανάσταση υπόσχεται να φέρει air condition της εταιρείας Daikin, καθώς το ψυκτικό υγρό που θα περιλαμβάνει μπορεί να αυξήσει κατά 50% την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου!

Σε ακραίες καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες ο κλιματισμός και η θέρμανση του εσωτερικού ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου απαιτεί σημαντικές ποσότητες ενέργειας της μπαταρίας του. Όπως αντιλαμβάνεται κανείς είναι μεγάλη ανάγκη να υπάρχουν αποτελεσματικότεροι και αποδοτικότεροι μηχανισμοί θέρμανσης και ψύξης ούτως ώστε να μην μειώνεται η ηλεκτρική αυτονομία του εκάστοτε μοντέλου. Την λύση στο παραπάνω πρόβλημα υπόσχεται να δώσει η εταιρεία Daikin. Ο ιαπωνικός κολοσσός κατασκευής κλιματιστικών ισχυρίζεται ότι έχει αναπτύξει ένα air condition με ψυκτικό υγρό το οποίο μπορεί να αυξήσει την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έως και 50%!

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Σύμφωνα με την Nikkei Asia, το νέο προϊόν της Daikin έχει σημείο βρασμού περίπου στους 40 βαθμούς Κελσίου, 10-15 βαθμούς χαμηλότερα από ό,τι συμβαίνει στους κατασκευαστές EV παγκοσμίως. Δεδομένου ότι τα κλιματιστικά χρησιμοποιούν τη θερμότητα που παράγεται με συμπίεση του ψυκτικού για τη θέρμανση και την ψύξη του αέρα μέσα στο αυτοκίνητο, το νέο προϊόν μειώνει την απαιτούμενη ισχύ για συμπίεση, απελευθερώνοντας περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια για το όχημα για να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση με πλήρη φόρτιση.

Η Daikin θα εξετάσει τις τιμές του νέου της ψυκτικού υγρού βάσει των απαιτήσεων της αγοράς, προγραμματίζοντας να το διαθέσει στο κοινό έως το 2025. Επί του παρόντος, το πιο κοινό ψυκτικό για χρήση σε κλιματιστικά EV είναι ένα προϊόν που αναπτύχθηκε από κοινού από τις αμερικανικές εταιρείες Honeywell και Chemours, κοστίζει περίπου 30.000 γιεν (230 ευρώ) ανά όχημα. Οπότε πιθανός διπλασιασμός της τιμής δεν θα πρέπει να μας προκαλεί έκπληξη.
 
Αξίζει να τονιστεί πως η Daikin ήδη εξετάζει την απόδοση και την ασφάλεια του νέου της κλιματισικού υπό πραγματικές συνθήκες λειτουργίες. Στις δοκιμές μέχρι στιγμής δεν συμμετέχει η ίδια, παρά μόνο SAE International, ο διεθνής οργανισμός που ειδικεύεται στην ανάπτυξη κανόνων, μέτρων και σταθμών στον τομέα της κινητικότητας και των μεταφορών.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »