Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νέος τρόπος πυρόσβεσης για ηλεκτρικά: Τέλος οι ατελείωτοι τόνοι νερού!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέος τρόπος πυρόσβεσης για ηλεκτρικά: Τέλος οι ατελείωτοι τόνοι νερού!

12/6/2022

Έρχεται νέο σύστημα αντιμετώπισης φωτιάς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που δεν θα χρειάζεται ένας ολόκληρος πυροσβεστικός σταθμός για σβήσει τις φλόγες και δεν θα σπαταλούνται τόνοι νερού για την κατάσβεση της.

Με τις καταγγελίες για φωτιές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αυξάνονται συνεχώς και τη υποκείμενη δυσκολία στην αντιμετώπιση τους, χιλιάδες ιδιοκτήτες ηλεκτρικών και αρμόδιοι φορείς είχαν προβληματιστεί και ανησυχήσει για τον τρόπο αντιμετώπιση αυτών των πυρκαγιών. Τη λύση έρχεται να δώσει η αυστριακή εταιρία  πυροσβεστικού εξοπλισμού Rosenbauer, που ανέπτυξε ένα νέο τρόπο κατάσβεσης, που είναι εξελιγμένος και σχεδιασμένος να χτυπάει κατευθείαν το κέντρο της φωτιάς.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το σύστημα πυρόσβεσης ενεργοποιείται με ασφάλεια από 8 μέτρα μακριά

Πρώτος και βασικός στόχος της εταιρίας ήταν η ασφάλεια των πυροσβεστών. Έτσι κατασκεύασαν το σύστημα πυρόσβεσης ώστε να χωρίζεται σε 2 μέρη. Την μονάδα διάτρησης-εκτόξευσης νερού και τον πίνακα έλεγχου, ο οποίος μπορείς να είναι μέχρι και 8 μέτρα μακριά από την φωτιά, ώστε ο χειρισμός του συστήματος να γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Ο πίνακας ελέγχου και η μονάδα κατάσβεσης ενώνονται με μεγάλους σωλήνες που δεν καίγονται και αντέχουν σε τεράστιες θερμοκρασίες.


Τρυπάει το πάτωμα -μπαταρία και ρίχνει νερό κατευθείαν στο εσωτερικό της μπαταρίας

Το σύστημα πυρόσβεσης, που μοιάζει σαν γρύλος, μπαίνει κάτω από το αυτοκίνητο. Εκεί η ακίδα πυρόσβεσης εισέρχεται στην μπαταρία με δύναμη αρκετών τόνων και το νερό κατάσβεσης απλώνεται απευθείας μέσα στην μπαταρία, μέσω της διάτρητης λωρίδας πυρόσβεσης. Το νερό θα γεμίσει τελείως το περίβλημα της μπαταρίας, ψύχοντας της άμεσα και αποτρέποντας τον κίνδυνο αναζωπυρώσεων, που είναι σύνηθες φαινόμενο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και γι αυτό τα βουτάνε συνήθως μέσα σε δεξαμενή με νερό.


Θα χρειάζεται μόνο ένα πυροσβεστικό όχημα για να σβήσει τη φωτιά και όχι ολόκληρος πυροσβεστικός σταθμός

Με το νερό να πηγαίνει κατευθείαν στην «πηγή του προβλήματος», η ποσότητα νερού που κουβαλάει ένα πυροσβεστικό όχημα θα είναι υπεραρκετή για να εξασφαλίσει την επιτυχής κατάσβεση της φωτιάς. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι πολύ σημαντικό κι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του συστήματος, αφού εκτός ότι η φωτιά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν θα απασχολεί ολόκληρους πυροσβεστικούς σταθμούς, δεν θα χρειάζεται και να σπαταλούνται ατελείωτοι τόνοι νερού για ένα αυτοκίνητο. Αρκεί να σκεφτείς ότι ένα μέσο πυροσβεστικό όχημα κουβαλάει περίπου 2 τόνους νερό, ενώ ο τωρινός τρόπος κατάσβεσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων απαιτεί περίπου 110 τόνους νερού.

 

Μπορεί να κάνει δουλέψει ακόμα κι αν το αυτοκίνητο έχει ντελαπάρει.

Το συγκεκριμένο σύστημα θα μπορεί να λειτουργήσει ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο έχει ντελαπάρει ή βρίσκεται στο πλάι. Δεν θα αποδώσει τα μέγιστα, όπως στη περίπτωση που το αυτοκίνητο πατάει στις ρόδες του, αλλά θα βοηθήσει τους πυροσβέστες αρκετά στη κατάσβεση, προσφέροντας τους πρόσβαση στην μπαταρία.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε