autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θα βασιστεί πάνω στο concept που έχει παρουσιάσει η Nissan.

Θα βασιστεί πάνω στο concept που έχει παρουσιάσει η Nissan.

Nissan GT-R: Θα επιστρέψει ως αμιγώς ηλεκτρικό

16/9/2025

Η Nissan σκοπεύει να ηλεκτρίσει το GT-R «για να ξανασπάσει τα όρια».
Το νέο GT-R θα βασιστεί πάνω στο Hyper Force των 1.341 ίππων.
Μπαταρίες στερεάς κατάστασης και πιθανότητα για περισσότερους κινητήρες.

autoagora Team

Η Nissan σκοπεύει να ηλεκτρίσει το GT-R «για να ξανασπάσει τα όρια»

Για δεκαετίες το Nissan GT-R ήταν το όνειρο κάθε λάτρη των σπορ αυτοκινήτων, ένα μοντέλο–θρύλος που κοσμούσε αφίσες σε δωμάτια ανά τον κόσμο. Όμως οι καιροί αλλάζουν και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται πλέον αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με τις τελευταίες ενδείξεις, το ίδιο μέλλον φαίνεται να περιμένει και το εμβληματικό GT-R.

Ο Xavier Tesson, υπεύθυνος στρατηγικής προϊόντων της Nissan Ευρώπης, άφησε να εννοηθεί πως η αλλαγή έρχεται, λέγοντας: «Το GT-R δεν είναι απλώς ένα σπορ αυτοκίνητο – είναι η φιλοσοφία του να προσφέρουμε κάτι μοναδικό. Πάνω σε αυτό εργαζόμαστε. Θέλουμε πραγματικά να βασιστούμε μόνο σε υπάρχουσα τεχνολογία ή να πάμε ένα βήμα παραπέρα; Εκεί εστιάζουμε: πού μπορούμε να βρούμε το πλεονέκτημα;».

Το νέο GT-R θα βασιστεί πάνω στο Hyper Force των 1.341 ίππων

Στο Japan Mobility Show πριν από δύο χρόνια, η Nissan παρουσίασε το Hyper Force, ένα ηλεκτρικό sportscar concept που φημολογείται ότι θα αποτελέσει τη βάση για την επόμενη γενιά GT-R. Το πρωτότυπο διέθετε ισχύ 1.341 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση, πόρτες τύπου «πεταλούδα» και ένα λογότυπο GT-R με αισθητική pixel.

Μπαταρίες στερεάς κατάστασης και πιθανότητα για περισσότερους κινητήρες

Ο Ivan Espinosa, επικεφαλής του παγκόσμιου τομέα προϊόντων της Nissan, ανέφερε ότι η εταιρεία θα περιμένει την ωρίμανση της τεχνολογίας των μπαταριών στερεάς κατάστασης πριν παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό GT-R. Παρότι το Hyper Force concept ήταν εφοδιασμένο με δύο μοτέρ, ο ίδιος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το μελλοντικό GT-R να διαθέτει τρεις ή ακόμη και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.

Σχετικες επιχειρησεις

MERCEDES
OPEL