autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγούμε το νέo Renault Megane με μοτέρ 1.5 λτ. πετρελαίου.

Το εσωτερικό διαθέτει καλή ποιότητα υλικών και προσεγμένο φινίρισμα, με την κεντρική οθόνη αφής τύπου tablet να κερδίζει τις εντυπώσεις.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Renault Megane

Διαβάστηκε από 7046 αναγνώστες - 7/2/2017

Με ξεχωριστή σχεδίαση, το νέο Renault Megane μπαίνει δυναμικά στην ελληνική αγορά για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της μικρομεσαίας κατηγορίας.

autoagora Team

Η 4η γενιά του Renault Megane είναι πιο πλήρης από ποτέ, με ξεχωριστή σχεδίαση, αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, «γαλλική» οδική συμπεριφορά και με τον εξαιρετικό 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων κάτω από το καπό του. 

Σχεδίαση
Το νέο Megane ακολουθεί την σχεδιαστική ταυτότητα της Renault, με στοιχεία που συναντάμε στο μεγαλύτερο Talisman. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C» το οποίο αγκαλιάζει τον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και τα φωτιστικά που εντείνονται από την μια άκρη μέχρι την άλλη.   

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το high tech στοιχείο και η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Κάτω από την οθόνη υπάρχουν τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, ενώ όλα τα υπόλοιπα κουμπιά έχουν αντικατασταθεί από touch διακόπτες στην οθόνη αφής, γεγονός που απαιτεί μια κάποια εξοικείωση. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, όπως και το φινίρισμα των υλικών. Οι χώροι έχουν αυξηθεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά και πάλι υστερούν κάπως έναντι του ανταγωνισμού. Ο χώρος αποσκευών έχει 384 λίτρα χωρητικότητα.

Κινητήρας
Ο πολύ καλός1,5 dCi diesel κινητήρας της Renault των 110 ίππων, κινεί το Megane της οδηγικής μας γνωριμίας. Συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ξεχωρίζει για την πολιτισμένη του λειτουργία, χωρίς να παρουσιάζει θόρυβο ή κραδασμούς. Ο κινητήρας αυτός είναι από τους πιο οικονομικούς της κατηγορίας, με την Renault να ανακοινώνει 3,7 λτ./100χλμ. κατανάλωση και στην πράξη να μην ξεπερνά τα 5,2 λτ./100χλμ.  

Οδηγώντας
Η οδική συμπεριφορά της 4ης γενιάς του Renault Megane είναι τυπικά «γαλλική», εστιασμένη στην άνεση, χωρίς να θυσιάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα κύλισης, που προάγει την άνεση. Σε δρόμο με στροφές, το νέο Megane δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις με τα περιθώρια της πρόσφυσης να είναι αυξημένα, ενώ η όλη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή και η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη.

Συμπέρασμα
Το νέο Renault Megane έρχεται αρκετά βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Η σχεδίαση του είναι δυναμική και ξεχωριστή, το εσωτερικό του καλοφτιαγμένο, η οδική συμπεριφορά τυπική Renault, ενώ η έκδοση με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων μπαίνει ακριβώς στην καρδιά του ανταγωνισμού της κατηγορίας, με τιμή που ξεκινά από 19.480 ευρώ.