autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το νέο Opel Insignia Grand Sport δεν έχει καμία σχέση με το Insignia που μέχρι σήμερα ξέραμε.

Opel Insignia Grand Sport

8/12/2016

Αποκαλύφθηκε και επίσημα η νέα γενιά του Insignia, που έχει λάβει την ονομασία Insignia Grand Sport και έρχεται με μειωμένο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική και νέους ισχυρότερους κινητήρες.

autoagora Team

Η νέα δεύτερη γενιά του Opel Insignia, εκτός από τις εμφανείς αλλαγές στη σχεδίαση, αλλάζει και όνομα με την πρόσθεση του Grand Sport. Το νέο Insignia Grand Sport λοιπόν, βασίζεται στην πλατφόρμα Global Epsilon της GM, με τις διαστάσεις του να έχουν μεγαλώσει κατά 55 χλστ.(4.897 χλστ.) σε συνολικό μήκος. Η αύξηση του συνολικού μήκους επισύρει και την αύξηση του μεταξονίου κατά 92 χλστ., προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ευρυχωρία στην καμπίνα, αλλά και περισσότερο χώρο αποσκευών. Η μόνη μείωση σε διαστάσεις εντοπίζεται στο ύψος του νέου μοντέλου κατά 29 χλστ.

Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης το γερμανικό οικογενειακό μοντέλο αντλεί στοιχεία από το Monza concept με έντονες ακμές στον πρόβολο και τους νέους LED matrix προβολείς να δεσπόζουν. Περνώντας στο πλαϊνό μέρος παρατηρούμε σαγηνευτικές καμπύλες, αλλά και τις έντονες νευρώσεις τόσο στο υψηλότερο, όσο και στο χαμηλότερο μέρος των θυρών. Στο πίσω μέρος τώρα, παρατηρούμε τα νέα LED φωτιστικά σώματα, καθώς επίσης και τις καθαρές γραμμές στην πόρτα του χώρου αποσκευών, αλλά και τον νέο προφυλακτήρα. Η πλήρως νέα σχεδίαση έχει βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή ο οποίος βρίσκεται πλέον στα 0,26 Cd.

Πέραν του καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή, που επηρεάζει άμεσα τόσο την κατανάλωση, όσο και την οδική συμπεριφορά, μεγάλο ρόλο παίζει και το μειωμένο βάρος του νέου μοντέλου, το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 175 κιλά. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι μόνο από το πλαίσιο, η γερμανική μάρκα κατάφερε να «κόψει» 60 κιλά, ενώ το ενεργό καπό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, τόσο για την ασφάλεια των πεζών, όσο και για την μείωση βάρους.

Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, που θα εξοπλίζουν το νέο οικογενειακό μοντέλο της Opel, κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι θα έχει στην φαρέτρα του μεγάλη γκάμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel, που θα συνδυάζονται είτε με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων στις τετρακίνητες εκδόσεις.

Χωρίς να υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες για του κινητήρες του νέου Insignia Grand Sport, σχεδόν σίγουρη θεωρείται η προσθήκη του bi turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 160 ίππων ισχύος, όπως επίσης και ενός μικρότερου κυβισμού turbo βενζινοκινητήρα, με μεγάλη πιθανότητα να δούμε κάτω από το καπό του τον ολοκαίνουργιο 1.500άρη των 165 ίππων, αλλά και τον 1,0 λτ. τρικύλινδρο των 105 ίππων. Δεδομένη τέλος, θεωρείται και η προσθήκη του 1.600άρη turbo diesel απόδοσης 136 ίππων, όπως και του 2λιτρου των 250 ίππων ισχύος τουλάχιστον μέχρι το επικείμενο λανσάρισμα της κορυφαίας OPC έκδοσης.
 
Όσον αφορά το σύστημα τετρακίνησης του νέου Insignia Grand Sport είναι τύπου Haldex και διαθέτει διπλό ηλεκτρικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, αντί του πίσω διαφορικού. Επιπλέον, προκειμένου να γίνει καλύτερη διαχείριση και κατανομή ροπής το γερμανικό μοντέλο εξοπλίζεται με ενεργό πλαίσιο FlexRide που προσαρμόζει ηλεκτροϋδραυλικά τα αμορτισέρ στο οδόστρωμα και τις τρέχουσες συνθήκες 500 φορές το δευτερόλεπτο ή 30.000 το λεπτό.