Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πώς να οδηγώ στη βροχή

Πώς να οδηγώ στη βροχή

3/10/2022

Η οδήγηση στη βροχή δεν πρέπει να μας τρομάζει. Με κατάλληλη προετοιμασία του αυτοκινήτου και ψυχραιμία πίσω από το τιμόνι, θα αποφύγουμε τον κίνδυνο της υδρολίσθησης και θα φτάσουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας χωρίς απρόοπτα. Ας δούμε τι πρέπει να κάνουμε όταν οδηγούμε στη βροχή.

Οδήγηση στη βροχή: Τι πρέπει να γνωρίζω

Η βροχή είναι συνήθως κακός σύντροφος για τους οδηγούς. Μόλις ξεκινά να βρέχει στα αστικά κέντρα επικρατεί το χάος. Οι καθυστερήσεις, τα μποτιλιαρίσματα και τα ατυχήματα αυξάνονται, όπως αντίστοιχα μεγαλώνει το άγχος των πιο άπειρων οδηγών.

Η οδήγηση στη βροχή θέλει προσοχή και σεβασμό, όχι φόβο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακολουθήσουμε ορισμένες συμβουλές, προκειμένου να φτάσουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας, ακόμα και αν έξω έχει βαριές καταιγίδες.

Πριν ξεκινήσουμε, ας το πάρουμε απόφαση πως θα αργήσουμε. Δεν υπάρχει περίπτωση να πετάξουμε επάνω από τα ακίνητα οχήματα στον Κηφισό, ούτε θα εξαφανιστεί ως δια μαγείας το μποτιλιάρισμα, αν οδηγούμε νευρικά.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Βρέχει; Μεγάλη προσοχή στα ελαστικά σου!

Οι βρεγμένοι δρόμοι έχουν μειωμένη πρόσφυση. Αν τα ελαστικά μας είναι αρκετά φθαρμένα, τότε οι αυλακώσεις δεν είναι όσο βαθιές χρειάζεται για να απομακρύνουν το νερό, κάτι που θα οδηγήσει πολύ ευκολότερα στην υδρολίσθηση, δηλαδή σε αυτό το επικίνδυνο και τρομακτικό φαινόμενο όπου το αυτοκίνητο χάνει την πρόσφυσή του και γλιστράει εξαιτίας ενός λεπτού στρώματος νερού που παρεμβάλλεται μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος.

Η αλήθεια είναι πως όλα τα ελαστικά μπορούν να υδρολισθήσουν. Οι τρεις παράγοντες του φαινομένου είναι η ταχύτητα με την οποία κινούμαστε, το βάθος του νερού και το βάθος των αυλακώσεων του πέλματος του ελαστικού. Όσο πιο φθαρμένο είναι το ελαστικό, τόσο πιο εύκολα θα γλιστρήσουμε.

Ακόμα και αν έχουμε καινούργια ελαστικά, πρέπει πάντα να ελέγχουμε τακτικά την πίεση του αέρα τους. Τις κρύες μέρες του χειμώνα, επειδή ο αέρας συστέλλεται, η πίεση πέφτει. Και όταν έχουμε ξεφούσκωτα ελαστικά, αυξάνεται η απόσταση φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο γίνεται πιο ασταθές στον αυτοκινητόδρομο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε