Αναφορικά με την μετάδοση της κίνησης, το
compact SUV της
SEAT θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, αφού η τετρακίνηση σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας θα ανέβαζε το κόστος του έως και 2.000 ευρώ, κάτι που φυσικά δεν το θέλουν.
Τέλος, όσον αφορά στην γκάμα των κινητήρων, αυτή θα αποτελείται από μικρού κυβισμού τούρμπο κινητήρες και συγκεκριμένα έναν 1,2 TSI 110 ίππων και ένα diesel 1,4 TDI στους 75 και 90 ίππους.
Παράλληλα στελέχη της SEAT δήλωσαν πως τα υβριδικά τους μοντέλα καθυστερούν ακόμη, καθώς δεν θα πρέπει να τα περιμένουμε πριν το τέλος του 2020. Ο λόγος είναι πως αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τα λεγόμενά τους δεν υπάρχει ζήτηση για να δικαιολογεί την ύπαρξή τους στην γκάμα της μάρκας. Περιττό να πούμε πως τόσο τα υβριδικά επαναφορτιζόμενα μοντέλα της όσο και τα ηλεκτρικά θα εφοδιάζονται με τεχνολογία VW.