Παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα
Καραμανλή ξεκίνησε το πρώτο του ταξίδι στους δρόμους της Αθήνας αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram. Η δοκιμαστική λειτουργία του
ηλεκτροκίνητου 12 μέτρων θα πραγματοποιηθεί στις πραγματικές οδικές συνθήκες της ελληνικής πρωτεύουσας
στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «Άνω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή». Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Ο.ΣΥ. Α.Ε. θεώρησαν τους καλοκαιρινούς μήνες ιδανική περίοδο, καθώς το λεωφορείο θα δοκιμαστεί υπό συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας ώστε να υπάρξουν σαφή συμπεράσματα, αναφορικά με την αποδοτικότητα και την δυνατότητα αυτονομίας του.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Πρωτοποριακή τεχνολογία μάρκαςΤο λεωφορείο Irizar ie tram είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο με την εμφάνιση ενός τραμ. Έχει αναπτυχθεί με βάση το ότι ο σχεδιασμός του βοηθά να κάνει την υπηρεσία και την πόλη πιο ελκυστική και εξασφαλίζει την άνεση των επιβατών. Ο συνδυασμός της μεγάλης χωρητικότητας, της ευκολίας πρόσβασης και της εσωτερικής διαμόρφωσης ενός τραμ και της ευελιξίας ενός αστικού λεωφορείου, μαζί με το γεγονός ότι το λεωφορείο δημιουργεί μηδενικές εκπομπές, καθορίζει το DNA αυτού του νέου οχήματος.

Το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar διαθέτει και αυτόματη και μηχανική ράμπα για ΑΜΕΑ, ενώ η χωρητικότητά του είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.
Το νέο Irizar ie tram είναι πλήρως εξοπλισμένο με την τεχνολογία του Ομίλου Irizar, τόσο από την άποψη της ηλεκτρονικής όσο και από την επικοινωνία, καθώς και στα κύρια συστήματά του: power train, μπαταρίες και συστήματα φόρτισης. Αυτή η τεχνολογία έχει δοκιμαστεί σε εργαστήρια και πάγκο δοκιμών της Irizar και στο ίδιο το όχημα και βελτιστοποιεί τη ροή ενέργειας μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που εμπλέκονται στην ηλεκτροδότηση, όπως το
σύστημα πρόωσης, η αποθήκευση μπαταρίας, το EBS και ο βοηθητικός εξοπλισμός. Φόρτιση μέσω παντογράφου σε 5 λεπτά, θέσεις 91 επιβατώνΟ νέος παντογράφος Irizar επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φορτιστεί σε λίγα λεπτά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. Ο μοντέρνος και μινιμαλιστικός σχεδιασμός του προσφέρει εύκολη ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο. Οι σταθμοί φόρτισης εγκαθίστανται σε στρατηγικές τοποθεσίες στην πόλη, στην αρχή ή στο τέλος κάθε γραμμής. Το σύστημα είναι εξοπλισμένο με αρθρωτό βραχίονα που επιτρέπει στο φορτιστή να συνδέεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τις μπαταρίες του διαύλου και
η φόρτιση διαρκεί περίπου 5 λεπτά. Το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar διαθέτει και
αυτόματη και μηχανική ράμπα για ΑΜΕΑ, εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και κλιματισμού, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες,
ενώ η χωρητικότητά του είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.