autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η μόνη έκδοση βενζίνης της νέας Giulia είναι αυτή με το 2λιτρο turbo σύνολο των 200 ίππων και των 300 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δλ.

Παρόλες τις δυναμικές της επιδόσεις, η Alfa Romeo Giulia GME T4 των 200 ίππων «υπόσχεται» μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ είναι και η μόνη που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.

Η diesel Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM έχει ισχύ 150 ή 180 ίππων και συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση (από 3,8 λτ./100 χλμ.) με τις γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.).

Στη γκάμα της Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 PS υπάρχει και η έκδοση με το πακέτο Eco, που ρίχνει την κατανάλωση κατά 0,4 λτ./100 χλμ.

Οι παραγγελίες της Alfa Romeo Giulia θα ξεκινήσουν από τις 15 Απριλίου.

Μέχρι το τέλος του έτους, η Giulia θα αποκτήσει μια έκδοση 280 ίππων του 2λιτρου μοτέρ βενζίνης, αλλά και μια ισχυρότερη εκδοχή του κινητήρα πετρελαίου, η οποία θα έχει απόδοση 210 αλόγων.

Τα τεχνικά της νέας Giulia

8/3/2016

Κομμάτι κομμάτι συμπληρώνουμε το παζλ της νέας Alfa Romeo Giulia, μια ανάσα πριν το λανσάρισμά της. Σήμερα μαθαίνουμε τα πρώτα της τεχνικά χαρακτηριστικά.

autoagora Team

Η νέα Alfa Romeo Giulia είναι πολλά περισσότερα από την έκδοση Quadrifoglio των 510 ίππων, το ταχύτερο sedan του Nurburgring, χάρη στον χρόνο των 7 λ. και 39 δλ. Και αν η παραπάνω Giulia είναι απαραίτητη για το χτίσιμο της premium εικόνας που επιθυμεί η Alfa, οι απλές εκδόσεις είναι αυτές που θα καθορίσουν την επιτυχία ή όχι του εγχειρήματος.

Έχουμε, λοιπόν, ήδη πει πως οι παραγγελίες της Alfa Romeo Giulia θα ξεκινήσουν από τις 15 Απριλίου. Οι επιλογές είναι βασικά δύο, με διαφορετικές όμως αποδόσεις, συστήματα μετάδοσης και κιβώτια ταχυτήτων. Λόγος γίνεται για την Giulia με κινητήρες βενζίνης 2.0 GME T4 και πετρελαίου 2.2 JTDM. Μέχρι το τέλος του έτους, η γκάμα της νέας μεσαίας Alfa θα εμπλουτιστεί με νέες εκδόσεις.

Η μόνη έκδοση βενζίνης, συνεπώς, είναι αυτή με το 2λιτρο turbo σύνολο GME T4 των 200 ίππων ισχύος και των 300 Nm ροπής. Η εν λόγω Giulia είναι και η μόνη που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, ενώ προσφέρεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δλ., ενώ «υπόσχεται» μια μέση κατανάλωση της τάξης των 5,9 λτ./100 χλμ.

Σε ό,τι αφορά στην diesel Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM, υπάρχουν οι εξής 4 εκδόσεις:
• Ισχύς 150 PS, ροπή 380 Nm, 6άρι MT, 0-100: 7.9 δλ.; κατανάλωση: -
• Ισχύς 180 PS, ροπή 380 Nm, 6άρι MT, 0-100: 7.2 δλ.; κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.
• Ισχύς 180 PS, ροπή 450 Nm, 8άρι ΑT, 0-100: 6.8 δλ.; κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.
• Ισχύς 180 PS, ροπή 450 Nm, 8άρι ΑT, 0-100: 6.9 δλ.; κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ.

Όπως ίσως παρατηρήσατε παραπάνω, η Alfa Romeo δεν ανακοινώνει την κατανάλωση της βασικής έκδοσης της Giulia των 150 αλόγων. Επιπλέον, διευκρινίζουμε πως η τελευταία από τις παραπάνω εκδόσεις, έχει μικρότερη κατανάλωση κατά 0,4 λτ./100 χλμ., χάρη στο πακέτο που η Alfa Romeo ονομάζει Eco. Είναι, δηλαδή, μια τεχνολογία αντίστοιχη με το EfficientDynamics της BMW ή το ultra της Audi.