Η
νέα στρατηγική της Mercedes-Benz φέρνει τεράστιες αλλαγές στο οργανόγραμμά της. Ο στόχος ενίσχυσης της κερδοφορίας είναι κεντρική προτεραιότητα και ο CEO της «μαμάς εταιρείας» Daimler, Ola Kallenius, δίνει το έναυσμα για νέα εποχή. Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, τον προσεχή Σεπτέμβριο θα ανακοινωθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας το
καινούργιο πλάνο της γερμανικής μάρκας, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και την
δημιουργία ενός νέου επιχειρηματικού Ομίλου.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Πρόκειται για μία εξέλιξη που σκοπό έχει να
περιορίσει τα έξοδα στον τομέα του μάρκετινγκ και να ενισχύσει περισσότερο τα τρία «παρακλάδια» της Daimler. Αυτό ανέφερε επίσημο στέλεχος της στην γερμανική ιστοσελίδα «Automobilwoche», δηλώνοντας χαρακτηριστικά:
«Δεν θα διατηρήσουμε μόνο την ανεξαρτησία, τις ισχυρές ταυτότητες και τις εξελισσόμενες εταιρικές κουλτούρες των μεμονωμένων εμπορικών σημάτων, αλλά και θα τις επεκτείνουμε και θα τις ενισχύσουμε».
Ποιοι είναι οι τρεις πυλώνες που θέλει να ενισχύσει η Mercedes;Τα
τρία παρακλάδια της Mercedes εστιάζουν σε
μεμονωμένα αλλά
ιδιαίτερα σημαντικά για την γκάμα της
κομμάτια της αγοράς. Ο λόγος για το
τμήμα επιδόσεων (AMG), τα
υπερπολυτελή και ανταγωνιστικά των Rolls-Royce και Bentley μοντέλα της (Maybach), καθώς και τα
off-road premium αυτοκίνητα, με χαρακτηριστική περίπτωση την
G-Class.
Επί του παρόντος, βέβαια, η εταιρεία βρίσκεται σε
στάδιο σχεδιασμού του νέου επιχειρηματικού Ομίλου. Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί το τι μέλλει γενέσθαι, προϊστάμενος του νέου project θα είναι ο Philipp Schiemer, νυν υπεύθυνος της AMG. Επιπλέον, μένει να αποδειχθεί
ποια θα είναι η εταιρική δομή του νέου Ομίλου, καθώς
η διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να «απαγκιστρωθεί» ο νέος Όμιλος από την «μαμά εταιρεία».
Στην πράξη όμως, τι θα δούμε;
Θα αλλάξουν σήμα τα παραπάνω μοντέλα ή μιλάμε απλώς για marketing;