autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Ka+ ωρίμασε και απαρνήθηκε το ιδιαίτερο στυλ των προηγούμενων γενιών γιαμ ια πιο ορθολογική, σχεδιαστική προσέγγιση.

Η σχεδίαση του εσωτερικού θυμίζει αρκετά το Fiesta

Test: Ford Ka+ 1,2 85PS

29/11/2016

Το Ford Ka μεγάλωσε, έγινε Ka+ και έρχεται με νέο 5θυρο αμάξωμα και περισσότερους χώρους για να κατακτήσει το αστικό, και όχι μόνο, περιβάλλον.

autoagora Team

Το Ka+ είναι η τρίτη γενιά του Ford Ka και εκφράζει την πρακτικότητα και την ευκολία σε καθημερινή χρήση. Έρχεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και χρησιμοποιεί το πάτωμα του Fiesta, με το μήκος του να φτάνει σχεδόν τα 4 μέτρα (3.929 χλστ. για την ακρίβεια), με προφανές όφελος τους εσωτερικούς χώρους. 
 
Σχεδίαση
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες, σήμα κατατεθέν της Ford, θυμίζοντας αρκετά την σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. Το πίσω μέρος διαφοροποιείται από την «γνωστή» σχεδίαση του Fiesta, είναι πιο απλό, με το έντονο «νεύρο» της πόρτας του πορτ μπαγκάζ να ενώνεται με τα μεγάλα πίσω φώτα. Στο πλάι του αμαξώματος, το «νεύρο» στο ύψος των χειρολαβών που διατρέχει το αμάξωμα κάνει το Ka+ πιο ξεχωριστό.  
 
Εσωτερικό
Σχεδιαστικά, το εσωτερικό του Ka+ θυμίζει αρκετά το Fiesta, με τον πίνακα οργάνων να είναι ευανάγνωστος, έχοντας σε περίοπτη θέση τα αναλογικά όργανα (στροφόμετρο, ταχύμετρο, στάθμη καυσίμου), ενώ μία μικρή ψηφιακή οθόνη προβάλει τη θερμοκρασία του μοτέρ, καθώς και τις ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού. Τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν στο εσωτερικό και το φινίρισμα θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Το Ka+ είναι εξοπλισμένο με αρκετές τεχνολογίες από τα μεγαλύτερα Ford, όπως SYNC, easyfuel, MyKey και applink. Το δυνατό χαρτί του Ka+ είναι οι εσωτερικοί χώροι. Έτσι, 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούν άνετα στο εσωτερικό του και ενίοτε και 5ος επιβάτης, με κάποιες μικρές παραχωρήσεις. Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα (21 για την ακρίβεια) αυξάνουν θεαματικά την πρακτικότητα. Ο χώρος αποσκευών, με 272 λίτρα χωρητικότητα, είναι υπεραρκετός για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Κινητήρας
Το Ford Ka+ εξοπλίζεται με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. Ti-VCT, προδιαγραφών EURO6, σε δύο εκδόσεις με 70 και με 85 ίππους. Οδηγήσαμε το Ka+ με τους 85 ίππους και οι εντυπώσεις μας είναι πολύ θετικές. Φωτιά στην άσφαλτο δεν βάζει , αλλά ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά, είναι ήσυχος και συνεργάζεται αποτελεσματικά με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. ενώ εκπέμπει 110 γρ./100 χλμ. CO2. 
 
Οδηγώντας 
Το Ka+ είναι παγκόσμιο αυτοκίνητο και απευθύνεται σε πολλές χώρες, ωστόσο η Ford έχει φροντίσει και τα ευρωπαϊκά Ka+ έχουν την κατάλληλη ρύθμιση της ανάρτησης για τους δικούς μας δρόμους, ενώ διαθέτουν πλουσιότερο εξοπλισμό ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας, ο οποίος αποτελείται στάνταρ από 6 αερόσακους και ABS με ESC. Οδηγικά το Ka+ είναι Ford και το φωνάζει, με την ανάρτηση να δουλεύει υποδειγματικά απορροφώντας τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου και περιορίζοντας τις κλίσεις στις στροφές, με το καλό τιμόνι να συμπληρώνει την θετική εικόνα. 
 
Συμπέρασμα
Το Ford Ka+ μεγάλωσε και απευθύνεται σε ένα κοινό με αυξημένες απαιτήσεις έχοντας σαν όπλα του την ασφάλεια, την τεχνολογία, τους χώρους και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Προσφέρεται σε 2 εκδόσεις στην ελληνική αγορά, με 70 ίππους και 10.970 ευρώ και στην πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση των 85 ίππων με 11.470 ευρώ και αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση για την κατηγορία.