autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Πώς λειτουργεί 

    4/9/2019

    Το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων οι οποίοι είναι τοποθετημένοι στους προφυλακτήρες του οχήματος πλευρικά, με τους πίσω να ελέγχουν τις γωνίες αντίστοιχα των πλευρών του αμαξώματος, ενώ οι εμπρόσθιοι χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την επιβεβαίωση του σήματος. Αν, για παράδειγμα, ένας εκ των εμπρόσθιων εντοπίσει εμπόδιο-όχημα, πριν κάνει το ίδιο ο πίσω της αντίστοιχης πλευράς, το σύστημα δεν ειδοποιεί τον οδηγό, αφού έτσι δε δημιουργείται πρόβλημα με τη νεκρή γωνία. Με λίγα λόγια, το σύστημα εξετάζει μόνο την περίπτωση (και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω οπτικής και ηχητικής λειτουργίας) όπου κάποιο όχημα έρχεται από πίσω.  Πιο συγκεκριμένα, μία φωτεινή ένδειξη επάνω στον καθρέφτη ανάβει, από την μεριά που βρίσκεται το αντικείμενο, ενώ ακολουθεί και ηχητική προειδοποίηση εάν ο οδηγός επιμείνει στην αλλαγή λωρίδας.


    Το σύστημα συνήθως μπορεί να εντοπίζει αντικείμενα-οχήματα σε απόσταση 3 μέτρων πλευρικά και διαγώνια του οχήματος, ενώ λειτουργεί σε ταχύτητες από 10 έως 140 χλμ./ώρα, αφού άλλωστε, σύμφωνα με έρευνες, τα ατυχήματα που οφείλονται σε αλλαγή λωρίδας γίνονται με ταχύτητες 60 χλμ./ώρα ή σε αστικές συνθήκες.
     
    Το συγκεκριμένο σύστημα εφοδιάζει σχεδόν όλα τα καινούργια μοντέλα, καθώς το κόστος του είναι χαμηλό, με τα οφέλη για τον οδηγό πολλά. Μερικές εταιρίες έχουν προχωρήσει παραπέρα το σύστημα, χρησιμοποιώντας κάμερες αντί για αισθητήρες, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη εγγύηση και ασφάλεια στον οδηγό.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    autoagora Team