Το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερήχων οι οποίοι είναι τοποθετημένοι στους προφυλακτήρες του οχήματος πλευρικά, με τους πίσω να ελέγχουν τις γωνίες αντίστοιχα των πλευρών του αμαξώματος, ενώ οι εμπρόσθιοι χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την επιβεβαίωση του σήματος. Αν, για παράδειγμα, ένας εκ των εμπρόσθιων εντοπίσει εμπόδιο-όχημα, πριν κάνει το ίδιο ο πίσω της αντίστοιχης πλευράς, το σύστημα δεν ειδοποιεί τον οδηγό, αφού έτσι δε δημιουργείται πρόβλημα με τη νεκρή γωνία. Με λίγα λόγια, το σύστημα εξετάζει μόνο την περίπτωση (και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω οπτικής και ηχητικής λειτουργίας) όπου κάποιο όχημα έρχεται από πίσω. Πιο συγκεκριμένα, μία φωτεινή ένδειξη επάνω στον καθρέφτη ανάβει, από την μεριά που βρίσκεται το αντικείμενο, ενώ ακολουθεί και ηχητική προειδοποίηση εάν ο οδηγός επιμείνει στην αλλαγή λωρίδας.
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr