Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τεχνικά αναβαθμισμένο: Πόσο άλλαξε το ηλεκτρικό Peugeot e-2008;

Τεχνικά αναβαθμισμένο: Πόσο άλλαξε το ηλεκτρικό Peugeot e-2008;

9/4/2024

- 'Αμεσα διαθέσιμο το ηλεκτρικό e-2008, ακολουθεί το mild hybrid - Στο e-2008 υπάρχει μικρό ηλεκτρικό μοτέρ με +20 άλογα & «overboost» ροπής έως 500 Nm
- 106 χλμ. περισσότερη αστική αυτονομία, + 46 χλμ. συνδυαστικά
- Φορτίζει πιο γρήγορα γιατί έχει ισχυρότερο onboard φορτιστή

΅Αμεσα διαθέσιμο το ηλεκτρικό e-2008, ακολουθεί το mild hybrid

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 είναι και επισήμως διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με στόχο να διατηρήσει στις πρώτες θέσεις της B-SUV κατηγορίας το γαλλικό μοντέλο. Πιστό στους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης και diesel), ξεκινά από τα 24.100 ευρώ, ενώ θα λανσάρει σε επόμενο διάστημα και το νέο mild hybrid κύκλωμα της εταιρείας. Μία τεχνολογία που θα δούμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της φίρμας, θα κάνει πρεμιέρα στα νέα 3008 και 5008 με στόχο την μείωση της κατανάλωσης έως και 15%.
 
Τι (δεν) ξεχάσαμε; Την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-2008. H Peugeot διατηρεί στην γκάμα της μία καθαρή από ρύπους πρόταση μετακίνησης, η οποία μάλιστα έχει δύο εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά. Διότι είναι αντικρουόμενο! Το νέο Peugeot e-2008 έχει περισσότερα άλογα και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία την ίδια στιγμή! Πώς το πετυχαίνει;

Στο e-2008 υπάρχει μικρό ηλεκτρικό μοτέρ με +20 άλογα & «overboost» ροπής έως 500 Nm

Τον είδαμε για πρώτη φορά στο ανανεωμένο DS3, ακολούθησε το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της Jeep (Avenger). Ο νέας γενιάς M3 ηλεκτροκινητήρας (σύγχρονο υβριδικό τον ονομάζει το Stellantis Group) τοποθετείται και στο ανανεωμένο Peugeot e-2008, φέρνοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προ-facelift αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, αποδίδει 156 άλογα (115 kW), ήτοι 20 PS παραπάνω. Σταθερή στα 260 Nm μένει η βασική και άμεσα διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος έχει πλέον ένα μεγαλύτερο peak, τύπου «overboost» στα 500 Nm στις 4.060 σ.α.λ. (300 Nm στο προ-ανανέωσης). Αμετάβλητο μένει και το αυτόματο κιβώτιο μίας σχέσης (μειωτήρας).
 
Όλα τα παραπάνω φέρνουν αναμενόμενα καλύτερες επιδόσεις. Σύμφωνα με την Peugeot, το ανανεωμένο e-2008 έχει 0,8 δευτερόλεπτα καλύτερη επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα στα 9,1 δλ.), καθώς και καλύτερη επιτάχυνση μέχρι τα 1.000 μέτρα (31,6 μέτρα από 32,2 μέτρα). Χωρίς αλλαγές η τελική ταχύτητα, ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 150 χλμ./ώρα με επιλεγμένο το Sport Mode οδήγησης.

106 χλμ. περισσότερη αστική αυτονομία, + 46 χλμ. συνδυαστικά

Αποδοτικότερο σε επιδόσεις, αποδοτικότερο και σε αυτονομία. Το ανανεωμένο e-2008 μπορεί να κινηθεί για περισσότερα χιλιόμετρα, χάρη στην μεγαλύτερη μπαταρία που φέρει. Πρόκειται για μία μπαταρία 54 kWh με κορυφαία αναλογία ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας (50,8 kWh). Αποτελείται από 17 τμήματα και συνολικά 102 στοιχεία, προσφέρει εξαιρετική ενεργειακή πυκνότητα, για αυτό και είναι ελαφρύτερη από την προηγούμενη (50 kWh). Στην πράξη και με βάση όσα ανακοινώνει η Peugeot, το ανανεωμένο e-2008 έχει 106 χλμ. μεγαλύτερη αστική αυτονομία (576 χλμ.) και 406 χλμ. συνδυαστική (από 340 χλμ.).

Φορτίζει πιο γρήγορα γιατί έχει ισχυρότερο onboard φορτιστή

Το ανανεωμένο Peugeot e-2008 προσφέρεται με ισχυρό On Board Charger ισχύος 11 kW. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, ο εκτιμώμενος χρόνος φόρτισης από το 20-80% είναι στις 3 ώρες και 10 λεπτά, ενώ για το 100% απαιτούνται 5 ώρες και 45 λεπτά. Σε ενισχυμένη παροχή τύπου «Green 'Up» (3,2 kW) χρειάζονται 11 ώρες και 10 λεπτά. Τέλος, ίδιος είναι ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, παρά τις +4 κιλοβατώρες χωρητικότητας. Αυτό οφείλεται στην καλύτερη ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας. Χάρη σε αυτή εξασφαλίζεται καλύτερη ροή-κυκλοφορία ρεύματος στο εσωτερικό της, για αυτό και η μπαταρία φορτίζει 20-80% σε 30 λεπτά (θερμοκρασία 20 Βαθμοί Κελσίου). Θυμίζουμε ότι στο προ-ανανέωσης αυτοκίνητο είχαμε ενσωματωμένο φορτιστή στα 7,4 kW ο οποίος αναβαθμιζόταν σε ανώτερο εξοπλιστικό επίπεδο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις