Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι θα λέγατε για μια ηλεκτρική Lancia Delta Integrale;

Τι θα λέγατε για μια ηλεκτρική Lancia Delta Integrale;

20/10/2021

Η Lancia επιβεβαίωσε επίσημα την επιστροφή της Delta με τη μορφή ηλεκτρικού hatchback, αλλά είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μια εταιρεία που ήδη κατασκευάζει μια ηλεκτρική Delta και πιο συγκεκριμένα μια Integrale.

Τα ηλεκτροκίνητα γίνονται τάση, οπότε ήταν θέμα χρόνου να εφαρμόσει κάποιος μια ηλεκτρική έκδοση στην αρχική Lancia Delta. Ο άνθρωπος πίσω από τη μετατροπή είναι ο Guerlain Chicherit, o ιδιοκτήτης της GCK Motorsport. Για τον ρόλο του πρεσβευτή της μάρκας, επέλεξε τον Didier Auriol, έναν πρώην οδηγό ράλι και πρωταθλητή WRC που έχει απολαύσει τέσσερις σεζόν πίσω από το τιμόνι της Delta.
 

Η Lancia Delta Evo δεν διαφέρει σχεδιαστικά από την προτώτυπη

Από σχεδιαστική άποψη, το Lancia Delta Evo-e δεν αποκλίνει πολύ από το πρωτότυπο. Η εταιρεία προσθέτει εξαρτήματα από ανθρακονήματα σε όλο το αμάξωμα, όπως ο διαχωριστής αέρα, οι εισαγωγές φτερών, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης. Παρά την ηλικία του, το Delta που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro εξακολουθεί να φαίνεται όμορφο, χάρη στο γωνιακό στιλ και τα έντονα «τετραγωνισμένα » φτερά του.
 

Εκσυγχρονισμένο εσωτερικό, διατηρώντας  κλασσικό χαρακτήρα

Στο εσωτερικό, η διαδικασία εκσυγχρονισμού περιλαμβάνει ένα κομμάτι Alcantara με αντίθετες πορτοκαλί ραφές, ένα τιμόνι Momo, καθίσματα Recaro, ένα μοντέρνο ηχοσύστημα της Blam και μια αναδιπλούμενη οθόνη αφής infotainment της Alpine για να διατηρήσει την κλασική του εμφάνιση το ταμπλό.
 

Ηλεκτροκινητήρας με 197 ίππους και 350 Nm ροπής κάτω από το καπό του 

Στην Lancia Delta Evo ο κινητήρας βενζίνης αντικαταστάθηκε από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 197 ίππους και 350 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά,  μπορεί να ακούγονται χαμηλά για τα σημερινά πρότυπα, ωστόσο είναι αρκετά κοντά στο αρχικό αυτοκίνητο όσον αφορά την ιπποδύναμη. Η μπαταρία είναι μικρή με χωρητικότητα 29 kWh, προσφέροντας αυτονομία 200 χιλιόμετρα, αλλά δεν προσθέτει πολύ επιπλέον βάρος αφού ολόκληρο το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.440 κιλά, μόλις 100 κιλά βαρύτερη από την αρχική. Εκτός από το αναθεωρημένο πλαίσιο για μεγαλύτερη ακαμψία, το αυτοκίνητο διαθέτει χαμηλωμένη ανάρτηση με νέα ελατήρια και μεγαλύτερα φρένα με δαγκάνες έξι εμβόλων. Το πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων παραμένει, ανανεώνεται, καθώς το σύστημα τετρακίνησης πλέον στέλνει το 47 % της ισχύος στους εμπρός τροχούς και το 53 % στον πίσω άξονα. Τέλος, όσον αφορά τις επιδόσεις στην ευθεία, το GCK Exclusive-e ανακοινώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, αλλά δεν θα επικεντρωθούν εκεί οι αγοραστές αυτής της ηλεκτροκίνητης έκδοσης.
 
Η GCK Exclusiv-e ανακοίνωσε το έργο Lancia Delta Evo-e που στοχεύει σε περιορισμένη παραγωγή 47 μονάδων που προσφέρονται ακόμα σε άγνωστη τιμή. Για πιο σκληροπυρηνικούς βέβαια οπαδούς του Delta, η GCK Exclusive-e προσφέρει επίσης το Lancia Delta Evo-e Rallye με ζωντανή έμπνευση από Martini, η οποία περιορίζεται ακόμη περισσότερο σε 11 μονάδες που θα διαθέτει σασί αλουμινίου, πρόσθετα κομμάτια από ανθρακονήματα, ελαφριά καθίσματα Sparco και πιο επιθετική ρύθμιση.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε