Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Totem GT Super: Κλασική εμφάνιση με σύγχρονη «καρδιά»

28/9/2021

Τον τελευταίο καιρό έχουμε δει αρκετά restomods, όμως το αμιγώς ηλεκτρικό ρετρό Giulia Coupe της Totem Automobili ήταν αυτό που έθεσε τον πήχη πολύ ψηλά. Πέρα όμως από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πλέον διατίθεται και μία ακόμα έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το όνομα αυτής είναι Totem GT Super και αντί για τον ηλεκτρικό κινητήρα βρίσκουμε έναν V6 κινητήρα με 2 Turbo από την Giulia GTA Sedan, με απόδοση έως 620 ίππους.

Tο δυνατό σεντάν της Alfa Romeo εφοδιάζεται με έναν κινητήρα που αποδίδει 540 ίππους στην κανονική μορφή του, όμως ο V6 κινητήρας του, μετά τις περιποιήσεις των μηχανικών της Totem Automobili έχει απόδοση που διαχωρίζεται σε 3 στάδια. Το πρώτο στάδιο αποδίδει 560  ίππους, το δεύτερο 575 και η κορυφαία όλων των εκδόσεων αποδίδει 620 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου σασμάν από την ZF. Έτσι κάτω από το κλασικό και πανέμορφο σχέδιο της GT Super κρύβεται ένα σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής ίππων και συγκίνησης.


Μια μίξη παλιών αλλά και σύγχρονων στοιχείων, φέρνει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα που δεν περνάει απαρατήρητο

Μια μίξη παλιών αλλά και σύγχρονων στοιχείων, φέρνει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα που δεν περνάει απαρατήρητο

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Αυτό που δημιουργεί εντύπωση είναι ότι ηλεκτρική έκδοση του οχήματος πιάνει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 2.9 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης χρειάζεται 0.3 δευτερόλεπτα περισσότερο, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και στα δύο αυτοκίνητα. Και παρότι η έκδοση με τον συμβατικό κινητήρα είναι κατά 150 kg ελαφρύτερη, η διαφορά στη ροπή ( 789 Νm έναντι 939 Νm) φαίνεται ότι ευθύνεται για αυτή την διαφορά από πλευράς επιδόσεων υπέρ της ηλεκτρικής έκδοσης φυσικά. Βέβαια, από πλευράς ηχητικής υπόκρουσης, σίγουρα τα πράγματα για τον V6 είναι πιο ευνοϊκά, παρότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση έχει εφοδιάζεται με μία γεννήτρια ήχου που μιμείται τον ήχο ενός κινητήρα. Διαθέσιμο είναι το βίντεο στο site της Totem Automobili οπού και μπορείτε να τον ακούσετε, εμάς πάντως μας θυμίζει Gran Turismo στο PlayStation πριν 25 χρόνια.
 
Η Totem Automobili, λέει ότι εκτός από το κινητήριο σύνολο, η GT Super έχει ακριβώς τα ίδια εξαρτήματα με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πράγμα που σημαίνει ότι βασίζεται πάνω σε μία αυθεντική Αlfa 1300 GT ή 1600 GT Junior Coupe, στην οποία η Totem προσθέτει ενίσχυση του σασί, δίπλα αλουμινένια ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και carbon fiber πάνελ. Τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό βρίσκουμε ωραίες πινελιές οι οποίες είναι μία μίξη παλιών αλλά και νέων στοιχείων ενώ δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασης των εντυπωσιακών μεν, άβολων δε για καθημερινή χρήση Bucket, με άλλα τα οποία έχουν πιο «δρομίσιο» προσανατολισμό. 
 
Η Totem Automobili σχεδιάζει να κατασκευάσει 40 συνολικά αυτοκίνητα, 20 για κάθε επιλογή κινητήρα με την GT Electric να έχει τιμή 430.000 ευρώ ενώ η GT Super 460.000 ευρώ. Δεν ξέρουμε ποια από τις δύο εκδόσεις θα εξαντληθεί πρώτη, αλλά μάλλον θα ποντάραμε τα χρήματά μας στο ότι οι λάτρεις της Alfa Romeo που έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα τέτοιο μοντέλο, μάλλον θα προτιμούσαν την έκδοση με τον συμβατικό κινητήρα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε