Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Volkswagen ID.3 GTX: Έρχεται το ηλεκτρικό Hot-Hatch

7/9/2021

Με την παρουσίαση του πρωτότυπου ID.X τον περασμένο Μάιο, η Volkswagen έριξε λάδι στη φωτιά στις προσδοκίες για ένα ηλεκτρικό hot-hatch επιδόσεων. Ο CEO της Volkswagen, έδωσε λοιπόν το πράσινο φως από το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Μόναχο, για το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής το οποίο θα ονομάζεται ID.3 GTX, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο και για μια «ξεσκέπαστη» έκδοση του.

Η Volkswagen είναι η εταιρεία που δημιούργησε το φαινόμενο Hot-Hatch πριν από 40 χρόνια και είναι πλέον έτοιμη να επαναλάβει την επιτυχία της ακόμη μία φορά, προσαρμοσμένη στην ηλεκτρική εποχή πλέον. Σύμφωνα λοιπόν και με τις ανακοινώσεις που έκανε στο σαλόνι του Μονάχου ο CEO της Volkswagen, Ralf Brandstatter, το πρωτότυπο ID.X με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς που είχε αποκαλυφθεί τον περασμένο Μάιο, θα μπει στην παραγωγή και το όνομά του θα είναι ID.3 GTX.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Το νέο μοντέλο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και σαν το ηλεκτρικό Golf GTI, θα είναι το τρίτο στην σειρά ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen το οποίο θα φοράει το σηματάκι GTX μετά τα ID.4 GTX και ID.5 GTX SUV, η παραγωγή των οποίων έχει ήδη επιβεβαιωθεί. Το ID.3 GTX θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, προσφέροντας κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και το περιμένουμε στις εκθέσεις αυτοκινήτου μέσα στο 2022.

Το νέο μοντέλο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και σαν το ηλεκτρικό Golf GTI, θα είναι το τρίτο στην σειρά ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen το οποίο θα φοράει το σηματάκι GTX

Το νέο μοντέλο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και σαν το ηλεκτρικό Golf GTI, θα είναι το τρίτο στην σειρά ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen το οποίο θα φοράει το σηματάκι GTX

 
Και ενώ οι απανταχού φαν της Volkswagen περιμένουν ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό Golf R με μηδενικές εκπομπές, φαίνεται ότι το ID.3 GTX δεν θα είναι τόσο δυνατό όσο το αντίστοιχο πρωτότυπό του ID.X, το οποίο προσέφερε συνδυαστική ισχύ 329 ίππων από δύο κινητήρες, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς. Το πιο πιθανό είναι να δούμε το νέο Volkswagen ID.3 GTX να αποδίδει 295 ίππους, τόσους όσους αποδίδει και το ID.4 GTX, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, το οποίο καταφέρνει να πιάσει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 6.2 δευτερόλεπτα. Χάρη στο μικρότερο βάρος του, η αντίστοιχη επίδοση του ID.3 GTX αναμένεται μάλλον να βρίσκεται σε ψηλά πεντάρια.
 
Με αυτές τις επιδόσεις το νέο μοντέλο τοποθετείται κάπου μεταξύ του Golf GTI και του Golf R, αλλά από ότι φαίνεται το παιχνίδι των επιδόσεων δεν έχει ολοκληρωθεί, αφού το όνομα GTX παραπέμπει στο αντίστοιχο ηλεκτρικό GTI. Περιμένουμε όμως να δούμε μήπως η Volkswagen αποφασίσει να προσφέρει και αντίστοιχες ηλεκτρικές εκδόσεις της σειράς R. 
 
Ο CEO της Volkswagen, Ralf Brandstatter ανέφερε επίσης ότι υπάρχουν σκέψεις για ένα κάμπριο ID.3, αφού όπως ο ίδιος δήλωσε μετά τη βόλτα του με ένα αμιγώς ηλεκτρικό convertible, έμεινε τρομερά εντυπωσιασμένος, αφού κατά την οδήγησή του, το μόνο που άκουγε ήταν ο αέρας και οι ήχοι της φύσης, κάνοντας την οδήγηση με ένα ανοιχτό ηλεκτρικό όχημα μία εξαιρετική εμπειρία. Για να δούμε λοιπόν, μήπως μετά το ID.3 GTX δούμε και ID.3 cabrio;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε