Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Χωρίς κολόνα: Πώς δουλεύει το steer-by-wire τιμόνι από Toyota & Lexus;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χωρίς κολόνα: Πώς δουλεύει το steer-by-wire τιμόνι από Toyota & Lexus;

Διαβάστηκε από 8071 αναγνώστες - 20/6/2023

Είναι μία νέα τεχνολογία που αφορά την λειτουργία του τιμονιού και την σύνδεσή του με τον άξονα του αυτοκινήτου. Toyota και Lexus φέρνουν... επανάσταση και λανσάρουν το steer-by-wire, το τιμόνι χωρίς κολόνα.

Η «μαμά» των υβριδικών κάνει ξανά τη διαφορά

Το Δεκέμβριο του 1997 το Toyota Prius αποτέλεσε το πρώτο στον κόσμο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής. Μία πρωτιά με σφραγίδα ιαπωνική που 15+ χρόνια αργότερα ακόμη μνημονεύεται στον κόσμο της αυτοκίνησης. Στο σήμερα, η Toyota και το premium παρακλάδι της, η Lexus, φιλοδοξούν να κάνουν ξανά τη διαφορά, λανσάροντας μία νέα τεχνολογία που σκοπό έχει να μεγαλύτερη άνεση σε οδηγό και επιβάτες.
 
Την παραπάνω λογική, για παράδειγμα, είχε το υδραυλικό τιμόνι που αντικατέστησε το μηχανικό, την παραπάνω λογική έχει και η νέα τεχνολογία που ακούει στο όνομα One Motion Grip steer-by-wire. Βέβαια, είναι σαφώς πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε εάν το τιμόνι αυτό θα υιοθετηθεί μαζικά, μιας και το έχουμε δει ως στο τώρα στα αμιγώς ηλεκτρικά bZ4X και RZ 450e.


Το steer-by-wire τιμόνι έχει εμφανιστεί, προς ώρας, στα αμιγώς ηλεκτρικά Toyota bZ4X και Lexus RZ 450e.

Το steer-by-wire τιμόνι έχει εμφανιστεί, προς ώρας, στα αμιγώς ηλεκτρικά Toyota bZ4X και Lexus RZ 450e.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε