Η μεταπωλητική αξία του diesel είναι ψηλά, αλλά όχι για πολύ...

Επιλογή Καυσίμου: Τι να προσέξω;

Διαβάστηκε από 1627 αναγνώστες - 8/3/2017

Τι ισχύει με την μεταπωλητική αξία των diesel; Πώς αναμένεται να αλλάξει τα επόμενα χρόνια; Τι πρέπει να προσέξεις;

 
 
Σίγουρα οι περισσότεροι αγοράζουν σκεφτόμενοι την τσέπη τους. Σε αυτή την περίπτωση, πράγματι, οι ντίζελ κινητήρες καταναλώνουν λιγότερο και το πετρέλαιο είναι φθηνότερο από την βενζίνη. Τα ντίζελ μοντέλα όμως, είναι αρκετά έως πολύ πιο ακριβά.

Έτσι, ένας οδηγός που κάνει λιγότερα από 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, θα χρειαστεί πολλά χρόνια για να κάνει απόσβεση τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το πετρελαιοκίνητο. Αντίθετα, στην περίπτωση του οδηγού που κάνει περισσότερα από 15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, η επιλογή ενός ντίζελ κινητήρα θα του έφερνε κέρδος από την κατανάλωση μετά από περίπου 5 χρόνια.

Εφόσον μιλάμε πάντως για την τσέπη μας, πρέπει να υπολογίσουμε και την μεταπωλητική αξία που θα έχει το αυτοκίνητο που θα αγοράσουμε. Με τα ντίζελ να μην μπορούν να πιάσουν τα υπάρχοντα όρια ρύπων και την ευρωπαϊκή ένωση να ανακοινώνει πως θα κάνει εκείνη τους ελέγχους μετά τα σκάνδαλα με τις ψεύτικες μετρήσεις και θα επιβάλλει ακόμα αυστηρότερα όρια άμεσα, η δημοτικότητα των ντίζελ πέφτει.

Αυτό το βλέπουμε και από τις όλο και περισσότερες πόλεις παγκοσμίως που επιβάλλουν περιορισμούς στα πετρελαιοκίνητα και έχουν στόχο να τα απαγορεύσουν τελείως μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά και στις αυτοκινητοβιομηχανίες που μια μια, εγκαταλείπουν την εξέλιξή του. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, πως μαζί με την δημοτικότητα των ντίζελ θα πέσουν και οι τιμές τους και κυρίως στην περίπτωση των μεταχειρισμένων.

Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά, και σε συνδυασμό με τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες, που έχουν καταφέρει να ρίξουν την κατανάλωση, πλησιάζοντας αυτούς του πετρελαίου και ξεπερνώντας τους σε επιδόσεις, σήμερα η επιλογή ενός πετρελαιοκίνητου, φαντάζει ιδανική μόνο για οδηγούς που «γράφουν» πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο.

Σχετικες Ειδησεις

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ