Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τι γίνεται με τα diesel;

Διαβάστηκε από 7945 αναγνώστες - 19/1/2017

Το ότι ένα συνεργείο είναι εξειδικευμένο στην εταιρεία ή ακόμα και στο μοντέλο του αυτοκινήτου μας δε λέει πολλά πράγματα στην περίπτωση που αυτή η εμπειρία περιορίζεται στις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Ναι μεν είναι σαφώς απλούστερη η δομή ενός κινητήρα diesel, χωρίς μπουζί, με λιγότερα κινούμενα μέρη και λιγότερα ηλεκτρικά, αλλά αυτή η διαφορετική δομή σε συνδυασμό με τις υψηλότερες θερμοκρασίες και πιέσεις που αναπτύσσονται στο εσωτερικό του κινητήρα κάνει και τις πιο βασικές εργασίες συντήρησης πρωτίστης σημασίας.
 
Το συνεργείο πρέπει πέρα από την εμπειρία να διαθέτει και τον κατάληλο εξοπλισμό, καθώς οι κινητήρες αυτοί έχουν τις παραξενιές τους – όπως η ανάγκη για έλεγχο του συστήματος επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) σε κάθε service: Όχι μόνο γιατί το "μπούκωμα" του θα φέρει αύξηση της κατανάλωσης και μείωση της απόδοσης του κινητήρα, αλλά γιατί η κατάστασή του σε σχέση με τα χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει είναι ένα εξαιρετικό δείγμα της ποιότητας του καυσίμου που χρησιμοποιούμε, τα κατάλοιπα του οποίου μπορεί να  δημιουργήσουν αμετάκλητες βλάβες στον κινητήρα μας. Και αυτό, όπως και αρκετά άλλα, είναι κάτι που μόνο κάποιος εξειδικευμένος στα diesel μπορεί να μας πληροφορήσει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ