Ποια έχει καλύτερο After Sales; Βάζουμε στο μικροσκόπιο SEAT και Dacia, συγκρίνοντας τιμές και υπηρεσίες. Φθηνότερο το service της SEAT και με περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες από τη Dacia, η οποία έχει ελαφρώς καλύτερη εγγύηση.
Η Dacia και η SEAT στοχεύoυν προς το mainstream αγοραστικό κοινό, έχοντας σχετικά προσιτά μοντέλα. Βέβαια αφού γίνει η πώληση, υπάρχει και το μετά, δηλαδή πόσο θα κοστίσει η συντήρηση ενός αυτοκινήτου και τι κάνει κάθε μάρκα ώστε να ευχαριστήσει τον κάτοχο και αυτός με τη σειρά του να μεταφέρει τις εμπειρίες του σε άλλους υποψήφιους αγοραστές.
Ας δούμε λοιπόν τι κάνουν οι SEAT και Dacia για να ικανοποιήσουν τους κατόχους και τι χρεώσεις έχουν για τη συντήρηση των μοντέλων τους.
Πάμε να δούμε αναλυτικά τα κόστη στις δημοφιλέστερες κατηγορίες, αυτές των μικρών, των B-SUV και των οικογενειακών SUV, για τις πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις κάθε μοντέλου.
Ποιο ακριβή έως και 25% σε τιμές service η Dacia
Το πιο βασικό ίσως είναι το κόστος service σε ένα χρονικό πλαίσιο 5ετίας. Ξεκινώντας με τα μικρά μοντέλα το SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS, έχει κόστος 825 ευρώ. Ακριβώς 10% ακριβότερο, 907 ευρώ), είναι το αντίστοιχο κόστος για το Dacia Sandero Streetway 1,0 TCe LPG 100 PS.
Μια κατηγορία πάνω, στα μικρά SUV τα αντίστοιχα κόστη για τa Arona 1,0 TSI 95 PS και Sandero Stepway (1,0 TCe LPG 100 PS), είναι 730 ευρώ και 915 ευρώ, δηλαδή το κόστος Service της Dacia είναι 25% ακριβότερο.
Ισοπαλία έχουμε στο κόστος service των μικρομεσαίων SUV, για την ακρίβεια τα service του Duster είναι 17 ευρώ φθηνότερο στο σύνολο για τα 5 πρώτα χρόνια (883 έναντι 900 ευρώ), από τα service του Cupra Formentor 1,5 λτ. TSI 150 PS ( η SEAT εκπροσωπείτε από την Cupra σε αυτή την κλάση).
1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση η Dacia
Αρκετά σημαντικό για το After Sales είναι και η εγγύηση, καθώς εξασφαλίζει περισσότερη σιγουριά στον κάτοχο (από ξαφνικές βλάβες). Σε αυτό τον τομέα η Dacia έχει ένα μικρό προβάδισμα, προσφέροντας 5 χρόνια δωρεάν εγγύηση ή 100.000 χλμ. στα μηχανικά μέρη ενώ η SEAT δίνει 4 έτη ή 80 χιλιάδες χλμ..
Περισσότερα digital καλούδια από τη SEAT
Η νεότερη τάση του After Sales είναι οι ψηφιακές υπηρεσίες διευκόλυνσης που προσφέρουν οι φίρμες στους κατόχους. Έτσι σε πρώτο βαθμό έχουμε κάποιες απομακρυσμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως π.χ. το ηλεκτρονικό ραντεβού για service, ενώ σε δεύτερο οι μάρκες έχουν φτιάξει ειδικές εφαρμογές, μέσω των οποίων μπορείτε να χειρίζεστε και ελέγχετε το αυτοκίνητό σας από το τηλέφωνό σας.
Σε αυτό το κομμάτι η SEAT βρίσκεται πιο μπροστά από την Dacia, διότι από τη μία έχει ένα διευρυμένο πεδίο digital ευκολιών, με χαρακτηριστικά όπως τον έλεγχο της κατάστασης του αυτοκινήτου ή on line αγορές συνδρομητικών υπηρεσιών, ενώ από την άλλη η Dacia δεν προφέρει καθόλου κάποια αντίστοιχη επιλογή, μένοντας γενικότερα πίσω.