.jpg)
Test Συνεργείων 2ος έλεγχος: Bελτίωση για την Opel
Στο δεύτερο έλεγχο η Opel τα πήγε πολύ καλύτερα και στις βλάβες αλλά και στο ποιοτικό κομμάτι του service της. Έπιασε 64% στην εύρεση των βλαβών και 80% στον ποιοτικό έλεγχο.
Opel: Opel Service 5+ από τη GALLO S.A.
Η Opel βελτιώθηκε αισθητά στο 2 έλεγχο
Η έρευνα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία συνεχίζεται, αυτή τη φορά σειρά είχε για επαναληπτικό έλεγχο η Opel. To ποσοστό που έπιασε ήταν 64% πολύ κοντά στο όριο του 70% που θεωρούμε μία μάρκα «πράσινη». Να θυμίσουμε πως το Autoagora είναι το μόνο Μέσο στην Ελλάδα που πραγματοποίησε στην Ελλάδα ένα τέτοιο test τα τελευταία 20 χρόνια, αλλά και το μόνο Μέσο στην Ευρώπη που κάνει και επαναληπτικά test.
Ποιες Μάρκες δεν βρήκανε τις βλάβες που κρύψαμε;
Στο πρώτο κομμάτι του ελέγχου, αυτό που αφορά τις βλάβες, η Opel βελτιώθηκε και έφτασε το 64%, ένα ποσοστό πολύ κοντά στο 70% που θεωρούμε πως μία μάρκα είναι ok. Η βελτίωση της μάρκας ήταν 20 ποσοστιαίες μονάδες.
Στο δεύτερο κομμάτι, αυτό του ποιοτικού ελέγχου, η διαφορά ήταν η μέρα με την νύχτα, έφτασε σε ποσοστό 80% στα ποιοτικά κριτήρια του Service. Το εντυπωσιακό είναι πως έκανε Follow up τηλέφωνο να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι, κάτι που συνήθως γίνεται με συνέπεια μόνο στις Premium μάρκες. Μας έδωσε αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη επισκευής, το ραντεβού κλείστηκε άμεσα, έκαναν test drive στο αυτοκίνητο μετά το πέρας του service, το συνεργείο ήταν τακτικό και οργανωμένο. Το μόνο που δεν μας έδωσε ήταν ένα χαρτί με τους ελέγχους που πραγματοποιήσανε.
Ποιες οι μάρκες με την χειρότερη εξυπηρέτηση στην Ελλάδα;
Η βελτίωση για την Opel στην δεύτερη επίσκεψη.
Εσείς τι λέτε όσο κάνουμε ελέγχους όλες οι μάρκες θα βελτιώνονται;
Σχολιάστε |