autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Οι πιο σημαντικές αλλαγές κανονισμών

    13/3/2015

    - Εφαρμογή εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Το σύστημα έρχεται ως μέρος μιας εκστρατείας ασφάλειας μετά από το σοβαρό περσινό ατύχημα του Ζιλ Μπιανκί στο ιαπωνικό Grand Prix. Λειτουργεί με επιβολή ορίου ταχύτητας στους οδηγούς σε ορισμένους τομείς της πίστας, όταν δεν απαιτείται η έξοδος για το αυτοκίνητο ασφαλείας.
    - Κατάργηση διπλής βαθμολόγησης του τελευταίου αγώνα.
    - Αυξημένη ασφάλεια και πιο καλαίσθητη κατασκευή για το ρύγχος.
    - Πάτωμα των μονοθέσιων από τιτάνιο για ασφάλεια και παραγωγή σπιθών προς όφελος του θεάματος.
    - Σύστημα δύο σταδίων συγκράτησης του τροχού.
    - Η αντικατάσταση μιας πλήρης μονάδας ισχύος δεν θα καταλήγει πλέον σε μια ποινή, με τις κυρώσεις να εφαρμόζονται σωρευτικά για μεμονωμένα μέρη του κινητήρα.
    - Εάν μια ποινή λόγω κινητήρα για το grid δεν μπορεί να εκπληρωθεί πλήρως, σταδιακά θα εφαρμοστούν χρονικές κυρώσεις στον αγώνα.
    - Οι αγωνοδίκες θα είναι σε θέση να δώσουν ποινή 10 δευτερολέπτων στάσης στα pit κατά τη διάρκεια αγώνων, παράλληλα με των 5 δευτερολέπτων που θεσπίστηκαν για τη σεζόν του 2014.
    - Το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 1 κιλό σε 702 κιλά.
    - Η επανεκκίνηση υπό το αυτοκίνητο Ασφαλείας θα είναι πλέον μια εκκίνηση με ακινητοποιημένα τα μονοθέσια από το grid. Οι επανεκκινήσεις αυτές δεν θα πραγματοποιούνται εάν το αυτοκίνητο ασφαλείας χρησιμοποιείται μέσα σε δύο γύρους από την έναρξη (ή την επανεκκίνηση) ενός αγώνα ή εάν υπάρχουν λιγότεροι από πέντε γύροι του αγώνα να απομένουν.
    - Ο αριθμός των κινητήρων που επιτρέπονται από κάθε οδηγό σε μια σεζόν θα είναι τέσσερις. Ωστόσο, εάν υπάρχουν περισσότεροι από 20 αγώνες στη σεζόν, ο αριθμός θα αυξηθεί σε πέντε.
    Η ποινή για μια πλήρη αλλαγή της μονάδας παραγωγής ισχύος θα είναι η εκκίνηση από το πίσω μέρος του grid, όχι από τα πιτ.
    - Ο αριθμός των αεροδυναμικών δοκιμών στη σήραγγα θα μειωθεί από 80 ώρες την εβδομάδα σε 65 ώρες την εβδομάδα.
    Δύο (και όχι μία) περίοδοι κατάληψης της σήραγγας θα επιτρέπονται σε μία μέρα. Οι ομάδες θα είναι σε θέση να ορίσουν μία αεροδυναμική σήραγγα σε ένα μόνο έτος.
    - Θα υπάρξουν τρεις δοκιμές πριν από τη σεζόν, τεσσάρων ημερών η κάθε μία στην Ευρώπη το 2015 (επί του παρόντος οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν εκτός Ευρώπης). Θα υπάρξουν δύο δοκιμές δύο ημερών μέσα στη σεζόν, η καθεμία στην Ευρώπη (αντί για τέσσερις που είναι σήμερα). Δύο από αυτές τις τέσσερις ημέρες θα πρέπει να προορίζονται για τους νέους οδηγούς.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    autoagora Team