Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αυτό που κάνει τη διαφορά για το μοντέλο της Ford, είναι η εξαιρετική αίσθησή του στο δρόμο, που το κάνει το πλέον sport της κατηγορίας.

Η έκδοση του τρικύλινδρου και πολυβραβευμένου Ecoboost με τους 140 ίππους, εμφανίζει 9,0 δευτερόλεπτα για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, που είναι και η καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα 5 μοντέλα του θέματος.

Με δηλωμένη την διάθεση από τη Ford να συνεχίσει η παραγωγή των δύο εκδόσεων του Fiesta με 125 και 140 ίππους, έχουμε μπροστά μας το απόλυτο νούμερο στην κατηγορία.

Mε το TSI σύνολο, το νέο Seat Ibiza έρχεται στη δεύτερη θέση της πεντάδας των δυνατότερων χιλιαριών, μια και εμφανίζει καλύτερες επιδόσεις από το άμεσα ανταγωνιστικό –με 115 ίππους και εκείνο- χιλιάρι σύνολο του Corsa.

Τα 9,2 δευτερόλεπτα για τα 100 χιλιόμετρα από στάση, το βάζουν στη δεύτερη θέση της σχετικής άτυπης κατάταξης.

Το νέο Seat Ibiza έρχεται να μπει στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας αναφορικά και με την ευρυχωρία του, αφού τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (355 λίτρα), προσφέρει κορυφαίους χώρους.

O τρικύλινδρος της Opel με την απόδοση των 115 ίππων, έρχεται να μπει στην τρίτη θέση με βάση την απόδοσή του σε αυτή εδώ την πεντάδα με τα δυνατότερα χιλιάρια.

τα 100 χλμ./ώρα από στάση το Corsa με τον χιλιάρη χρειάζεται 10,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 195 χλμ./ώρα.

Μέχρι την παρουσίαση του Ibiza, το Corsa εμφάνιζε τους καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές και αυτό παραμένει το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει στη δύσκολη κατηγορία των μικρών μοντέλων.

Το ελαφρύτερο μικρό μοντέλο, με μόλις 940 κιλά μαζί με τον οδηγό (έτσι όπως ανακοινώνει η Suzuki), είναι το νέο Suzuki Swift.

Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ο Boosterjet στο Swift χρειάζεται 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ δίνει τη δυνατότητα στο μικρό Suzuki να φτάσει μέχρι τα 190 χιλιόμετρα ανά ώρα

Το μικρό βάρος, το αντιλαμβάνεται και ο οδηγός στο δρόμο, με την ευελιξία να συγκαταλέγεται μεταξύ των χαρακτηριστικών του νέου Swift.

Το Polo είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που ξεχωρίζουν για τη συνολικά καλή παρουσία τους σε μια κατηγορία.

Τα 9,3 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για τα 100 χιλιόμετρα από στάση, είναι «προϊόν» και της καλής κλιμάκωσης του κιβωτίου με το οποίο εφοδιάζεται το μοντέλο, που φέρνει και την τελική ταχύτητα του Polo να είναι 196 χλμ./ώρα.

Το πάτημά του, κάνει ευδιάκριτο το αυξημένο βάρος(1.116 κιλά) που με τη σειρά του, επηρεάζει θετικά την ποιότητα κύλισης, δίνοντας στο Polo χαρακτηριστικά ακριβότερου αυτοκινήτου.

5 μικρά χιλιάρια που «βαράνε» μέχρι και 140 ίππους

Διαβάστηκε από 18768 αναγνώστες - 6/7/2017

Πάτησέ το χωρίς ενοχές. Αυτά τα 5 είναι τα πιο δυνατά μικρά με κινητήρα 1.000 κυβικών οι οποίοι μπορούν να βγάλουν μέχρι και 140 ίππους. Δες ποια είναι ξεκινώντας από το πιο δυνατό.

Τα δυνατότερα μικρά χιλιάρια

Τα σύγχρονα μικρά μοντέλα, συνδυάζουν τις επιδόσεις και την ασφάλεια, παθητική και ενεργητική. Εδώ έχουμε συγκεντρωμένα τα δυνατότερα του είδους, με κινητήρες 1,0 λίτρου, που έχουν πολλά να πουν στο κοινό που «ψάχνεται» για οικονομία και επιδόσεις.
 
 
Οι 100 ίπποι από τα 1.600 κ.εκ. ήταν ένα σημείο αναφοράς για τα μικρομεσαία αυτοκίνητα λίγα χρόνια πριν. Με τις επιδόσεις τους, όσα αυτοκίνητα είχαν αυτό το συνδυασμό κυβισμού- ισχύος, ήταν επιθυμητά και εξασφάλιζαν καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, μια και οι «εύκολες» προσπεράσεις, ήταν ανέκαθεν ένα από τα ζητούμενα. Τα μικρομεσαία του παρελθόντος, γινόντουσαν θέμα συζήτησης αν για τα 100 χλμ./ώρα από στάση είχαν χρόνο κοντά στα 11 δευτερόλεπτα. Σήμερα, η εικόνα της αγοράς έχει αλλάξει αρκετά. Τα μικρά αυτοκίνητα των κατασκευαστών, είναι τόσο μεγάλα όσο χρειάζεται μια οικογένεια για να καλύψεις τις ανάγκες της, ενώ η τάση για όλο και μικρότερους κινητήρες, μας έχει φέρει μπροστά στο ευχάριστο δίλλημα ανάμεσα σε μια σειρά από επιλογές υψηλής απόδοσης και χαμηλού κυβισμού. Εδώ λοιπόν, έχουμε συγκεντρωμένα τα 5 δυνατότερα χιλιάρια της μικρής κατηγορίας, με τα χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν τους ενδιαφερόμενους να ασχοληθούν λίγο περισσότερο μαζί τους.
 
 


Ford Fiesta 1.0 125 & 140ps                                                         Euro NCAP: ***** (2012)

Με δηλωμένη την διάθεση από τη Ford να συνεχίσει η παραγωγή των δύο εκδόσεων του Fiesta με 125 και 140 ίππους, έχουμε μπροστά μας το απόλυτο νούμερο στην κατηγορία. Η έκδοση του τρικύλινδρου και πολυβραβευμένου Ecoboost με τους 140 ίππους, εμφανίζει 9,0 δευτερόλεπτα για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, που είναι και η καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα 5 μοντέλα του θέματος. Αυτή η δυνατότερη εκδοχή του μοντέλου, έχει τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα που κρίνεται ως υπεραρκετή για το μέγεθος του αυτοκινήτου με το βάρος των 1.091 κιλών. Αυτό που κάνει τη διαφορά για το μοντέλο της Ford, είναι η εξαιρετική αίσθησή του στο δρόμο, που το κάνει το πλέον sport της κατηγορίας. Πολύ ικανή είναι και η έκδοση με τους 125 ίππους, που είναι και λίγο βαρύτερη (1.101 κιλά) με 9,4 δευτερόλεπτα για τα 100 χλμ./ώρα και 196 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.
 
 
 
 
 
Seat Ibiza 1.0 TSI 115ps                                                                  Euro NCAP: ***** (2011)
Mε το TSI σύνολο, το νέο Seat Ibiza έρχεται στη δεύτερη θέση της πεντάδας των δυνατότερων χιλιαριών, μια και εμφανίζει καλύτερες επιδόσεις από το άμεσα ανταγωνιστικό –με 115 ίππους και εκείνο- χιλιάρι σύνολο του Corsa. Η ομαλή λειτουργία είναι ένα χαρακτηριστικό που κάνει την περίπτωση αυτή να ξεχωρίζει, ενώ οι επιδόσεις του το τοποθετούν μόλις κάτω από το κορυφαίο Fiesta με τους 25 επιπλέον ίππους. Τα 9,2 δευτερόλεπτα για τα 100 χιλιόμετρα από στάση, το βάζουν στη δεύτερη θέση της σχετικής άτυπης κατάταξης. Τα 1.109 κιλά του νέου Seat Ibiza το βάζουν κοντά στο μέσο όρο της πεντάδας και δεν επηρεάζουν την τελική ταχύτητα των 187 χλμ./ώρα. Το νέο Seat Ibiza έρχεται να μπει στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας αναφορικά και με την ευρυχωρία του, αφού τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (355 λίτρα), προσφέρει κορυφαίους χώρους.




 
Opel Corsa 1.0 115ps                                                                      Euro NCAP: **** (2014)

O τρικύλινδρος της Opel με την απόδοση των 115 ίππων, έρχεται να μπει στην τρίτη θέση με βάση την απόδοσή του σε αυτή εδώ την πεντάδα με τα δυνατότερα χιλιάρια. Ήταν ο δεύτερος χρονολογικά που παρουσιάστηκε, μετά από αυτόν της Ford, αλλάζοντας συνολικά την εικόνα του μοντέλου. Είναι αρκετά πολιτισμένος, με λειτουργία χωρίς κραδασμούς σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ αξίζει να σημειωθεί πώς διατίθεται και σε έκδοση με 90 ίππους και λίγο καλύτερες τιμές κατανάλωσης. Τα 1.178 κιλά του Corsa το τοποθετούν στη θέση του βαρύτερου της πεντάδας. Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση το Corsa με τον χιλιάρη χρειάζεται 10,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 195 χλμ./ώρα. Μέχρι την παρουσίαση του Ibiza, το Corsa εμφάνιζε τους καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές και αυτό παραμένει το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει στη δύσκολη κατηγορία των μικρών μοντέλων.




 
Suzuki Swift 1.0 112ps                                                                   Euro NCAP: **** (2017)

Το ελαφρύτερο μικρό μοντέλο, με μόλις 940 κιλά μαζί με τον οδηγό (έτσι όπως ανακοινώνει η Suzuki), είναι το νέο Suzuki Swift. Με το βάρος να αποτελεί θεωρητικό πλεονέκτημα για τις επιδόσεις, που όμως λόγω κυρίως των μακριών σχέσεων μετάδοσης δεν επαληθεύεται. Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ο Boosterjet στο Swift χρειάζεται 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ δίνει τη δυνατότητα στο μικρό Suzuki να φτάσει μέχρι τα 190 χιλιόμετρα ανά ώρα. Η τοποθέτηση του εν λόγω κινητήρα γίνεται για πρώτη φορά στο Swift και συνδυάζεται με τη νέα πλατφόρμα HEARTECT πάνω στην οποία βασίστηκε η νέα γενιά του μοντέλου και σε αυτή οφείλεται η «δίαιτα» που το κρατάει περί τα 100 -και πλέον σε πολλές περιπτώσεις- κιλά κάτω από τον ανταγωνισμό. Το μικρό βάρος, το αντιλαμβάνεται και ο οδηγός στο δρόμο, με την ευελιξία να συγκαταλέγεται μεταξύ των χαρακτηριστικών του νέου Swift. Η Suzuki έχει προγραμματίσει για αργότερα την παρουσίαση έκδοσης του μοντέλου με τον ίδιο Boosterjet και απόδοση 140 ίππων- που φυσικά αναμένεται με ενδιαφέρον.
 




Volkswagen Polo 1.0 110ps                                                         Euro NCAP: ***** (2009)
 
Το Polo είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που ξεχωρίζουν για τη συνολικά καλή παρουσία τους σε μια κατηγορία. Εδώ, η τοποθέτηση του χιλιάρη TSI με τους 110 ίππους, έχουν κάνει το μικρό VW να ξεχωρίζει αφού συνδυάζει καλές επιδόσεις και αίσθηση premium κατασκευής. Το πάτημά του, κάνει ευδιάκριτο το αυξημένο βάρος(1.116 κιλά) που με τη σειρά του, επηρεάζει θετικά την ποιότητα κύλισης, δίνοντας στο Polo χαρακτηριστικά ακριβότερου αυτοκινήτου. Τα 9,3 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για τα 100 χιλιόμετρα από στάση, είναι «προϊόν» και της καλής κλιμάκωσης του κιβωτίου με το οποίο εφοδιάζεται το μοντέλο, που φέρνει και την τελική ταχύτητα του Polo να είναι 196 χλμ./ώρα.  Με την αναμονή του νέου μοντέλου προς το τέλος του έτους, η έκδοση του Polo με τον χιλιάρη κινητήρα είναι αυτή που μπορεί να συνδυάσει την ποιότητα της μάρκας με τις επιδόσεις και τα προσιτά λειτουργικά έξοδα ενός μικρού αυτοκινήτου χαμηλού κυβισμού. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις