Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai I30 N VS Mazda Mx-5 Συγκριτικό
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai I30 N VS Mazda Mx-5 Συγκριτικό

Hyundai i30 N VS Mazda MX-5: Μπροστά ή πίσω κίνηση;

Διαβάστηκε από 16992 αναγνώστες - 8/5/2023

Δύο αυτοκίνητα με διαφορετική φιλοσοφία αλλά ίδια τιμή. Ο λόγος για το Hyundai i30 N Performance Pack των 280 ίππων και το Mazda MX-5 με τα 184 άλογα. Συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα και τα βαθμολογούμε στις επιδόσεις, στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις εγγυήσεις, στον εξοπλισμό και στην τιμή, για να δούμε ποιο αποτελεί πιο ολοκληρωμένο «πακέτο». Εσύ θα διάλεγες το turbo προσθιοκίνητο hot-hatch ή το ατμοσφαιρικό πισωκίνητο roadster;

Συγκρίνουμε το Hyundai i30 N με το Mazda MX-5 και τα βαθμολογούμε

Μερικά αυτοκίνητα δεν σε πάνε απλώς από το σημείο Α στο σημείο Β, αλλά μιλάνε στην καρδιά σου, κερδίζοντάς σε με τον οδηγοκεντρικό τους χαρακτήρα, ο οποίος προσφέρει απλόχερα οδηγικές εμπειρίες με την ασφάλεια που συνοδεύει τα οχήματα της νέας γενιάς. Δεν είναι απλά κατασκευασμένα σε κάποιο εργοστάσιο, αλλά έχουν εμποτιστεί με την ψυχή των ανθρώπων που τα σχεδίασαν, τα δοκίμασαν και τα εξέλιξαν, από τη στιγμή της πρώτης ιδέας μέχρι την ώρα να πατήσουν οι ρόδες του τελικού μοντέλου στα καλογυαλισμένα πλακάκια των αντιπροσωπειών.

Δυο τέτοια αυτοκίνητα είναι το Hyundai i30 N Performance Pack και το δίλιτρο Mazda MX-5, τα οποία έχουν σχεδόν ίδια τιμή και εντελώς διαφορετικές φιλοσοφίες. Turbo προσθιοκίνητο το Hyundai με 280 άλογα και θέσεις για 5, ατμοσφαιρικό πισωκίνητο το Mazda MX-5, cabrio και αποκλειστικά διθέσιο, συνεχίζοντας την παραδοσιακή «συνταγή» που το έκανε να κερδίσει το δικό του φανατικό κοινό.

Τα 38.000 ευρώ που κοστίζουν τα δυο μοντέλα είναι ένα αρκετά σεβαστό ποσό για να διαθέσει κάποιος. Φυσικά και θα τα θέλαμε αμφότερα, όμως αν πρέπει να γίνει επιλογή μόνο για ένα εκ των δύο αυτοκινήτων, ποιο θα ήταν αυτό;
Συγκρίνουμε το Hyundai i30 N των 280 ίππων με το Mazda MX-5 με τα 184 άλογα και τα αξιολογούμε στις επιδόσεις, στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, καθώς και στις εγγυήσεις, στον εξοπλισμό και στην τιμή. Έτσι, βάζοντας τον παράγοντα «συναίσθημα» στην άκρη, θα δούμε με απόλυτα νούμερα τα σημεία στα οποία υπερτερεί το κάθε όχημα.

Εξάλλου, αγοράζοντας ένα καινούργιο αυτοκίνητο με αυτά τα χρήματα, δεν παίζει ρόλο μόνο το «πώς» στρίβει στο βουνό ή στην πίστα, αλλά και το πόσο «φιλικό» είναι στην καθημερινότητα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε