Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το μικρό της Citroen είναι το μόνο της «τριάδας» που διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, ακόμα και στην έκδοση με τη μαλακή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή.

Με δύο τρικύλινδρους κινητήρες, 1.0 και 1.2 λίτρων, 68 και 82 ίππων αντίστοιχα, δίνει κάποιες επιλογές στους ενδιαφερόμενους που έχουν να κάνουν κυρίως με τον εξοπλισμό.

Το ψηφιακό στροφόμετρο χρεώνεται 99 ευρώ επιπλέον, αν και από τα «βασικά» για την κατηγορία στοιχεία εξοπλισμού, δεν λείπει τίποτα.

Στην Peugeot το 108 διατίθεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση, ενώ διαθέσιμοι είναι και οι δύο κινητήρες αλλά και η «ανοιχτή» έκδοση για να καλύπτει ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων.

Το μοντέλο της Peugeot διαφοροποιείται με τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει, με έτοιμα αυτοκόλλητα «κουστούμια» για το αμάξωμα που του δίνουν μια πιο κομψή εμφάνιση.

Στα 10.510 ευρώ η τιμή της βασικής 5θυρης έκδοσης έχει καλό επίπεδο εξοπλισμού.

Το μικρό Toyota είναι αρκετά διαφορετικό σε εμφάνιση από τα άλλα δύο της τριπλέτας.

Το Toyota Aygo διατίθεται μόνο με ένα κινητήρα, τον τρικύλινδρο χιλιάρη με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και 69 ίππους

Τα παράθυρα των εμπρός θυρών στο Aygo είναι χειροκίνητα, ενώ στη λίστα του έξτρα εξοπλισμού έχουμε το κεντρικό κλείδωμα με τον τηλεχειρισμό.

Στη βασική του έκδοση και το Up! μένει κάτω από το όριο των 10 χιλιάδων ευρώ.

Στο Up! βρίσκουμε και έκδοση με CNG (από 13.500 ευρώ για την 5θυρη έκδοση με τους 68 ίππους) αλλά και έκδοση με τον 1.0 TSI που αποδίδει 90 ίππους προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις με κόστος που ξεκινά από τα 12.240 ευρώ για την 5θυρη έκδοση.

Για να έχεις ένα βασικό εξοπλισμό χωρίς ελλείψεις, το Up! στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού (Move Up) πρέπει να φτάσει στις 11.120 ευρώ για την 5θυρη έκδοση.

Το Citigo της Skoda πλασάρεται ως η «μέση λύση» από την άποψη του κόστους στην τριάδα του Ομίλου VW.

Αξίζει να σημειώσουμε πως το Citigo είναι διαθέσιμο και με καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG), με τιμή εκκίνησης τα 12.250 ευρώ και 8 άλογα περισσότερα από τον ίδιο κινητήρα, που έχει και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η βασική των 9.550 ευρώ (Active) έχει 4 αερόσακους, A/C, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.

Με τον χιλιάρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 60 ίππων, το Mii είναι η πρόταση «πρώτου» αυτοκινήτου της Seat.

Το βασικό μικρό μένει κάτω από τα 10 χιλιάρικα και αυτό είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του.

Ακόμα και στην πιο πλούσια έκδοση Style, στην οποία βρίσκουμε «βασικά» στοιχεία εξοπλισμού, όπως είναι το ράδιο CD που διαθέτει και υποδοχή για USB, AUX αλλά και κάρτα SD, στην πεντάθυρη έκδοση αμαξώματος είναι στα 10.100 ευρώ (9.700 ευρώ για το τρίθυρο Style).

Toyota-PSA κόντρα στη VW

9/6/2017

Και κάμπριο και φυσικό αέριο και κάτω από δέκα χιλιάρικα. Δείτε τώρα ποιες είναι οι συνεργασίες και ποιες οι μεγάλες έχθρες στην κατηγορία των μίνι.

Τα «βασικά» αυτοκίνητα
Στη μικρότερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς, βρίσκουμε δύο «τριάδες». Η μία από τον όμιλο VW και η άλλη από τη συνεργασία μεταξύ του ομίλου PSA Και της Toyota. Πρόκειται για μοντέλα που μπορούν να παίξουν το ρόλο του «πρώτου» αυτοκινήτου και να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για κίνηση στην πόλη.  Ας τα δούμε αναλυτικά.
 

`Ομιλος PSA & Toyota
 
Citroen C1 από 10.371 ευρώ
Το μικρό της Citroen είναι το μόνο της «τριάδας» που διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, ακόμα και στην έκδοση με τη μαλακή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή (από 12.330 ευρώ). Με δύο τρικύλινδρους κινητήρες, 1.0 και 1.2 λίτρων, 68 και 82 ίππων αντίστοιχα, δίνει κάποιες επιλογές στους ενδιαφερόμενους που έχουν να κάνουν κυρίως με τον εξοπλισμό. Είναι χαρακτηριστικό το ότι το ψηφιακό στροφόμετρο χρεώνεται 99 ευρώ επιπλέον, αν και από τα «βασικά» για την κατηγορία στοιχεία εξοπλισμού, δεν λείπει τίποτα.
 
Peugeot 108 από 10.750 ευρώ (3d)
Στην Peugeot το 108 διατίθεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση, ενώ διαθέσιμοι είναι και οι δύο κινητήρες αλλά και η «ανοιχτή» έκδοση για να καλύπτει ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων. Στην ουσία το μοντέλο της Peugeot διαφοροποιείται με τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει, με έτοιμα αυτοκόλλητα «κουστούμια» για το αμάξωμα που του δίνουν μια πιο κομψή εμφάνιση. Στα 10.510 ευρώ η τιμή της βασικής 5θυρης έκδοσης έχει καλό επίπεδο εξοπλισμού.
 
Toyota Aygo από 10.170 ευρώ (3d)
Το μικρό Toyota είναι αρκετά διαφορετικό σε εμφάνιση από τα άλλα δύο της τριπλέτας. Επίσης, το διαφορετικό του είναι πως διατίθεται μόνο με ένα κινητήρα, τον τρικύλινδρο χιλιάρη με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και 69 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί πως η 5θυρη βασική έκδοση έχει τιμή εκκίνησης τα 10.510 ευρώ. Σαν διαφορά στην προσέγγιση μεταξύ βασικών εκδόσεων, σημειώνουμε πως τα παράθυρα των εμπρός θυρών στο Aygo είναι χειροκίνητα, ενώ στη λίστα του έξτρα εξοπλισμού έχουμε το κεντρικό κλείδωμα με τον τηλεχειρισμό.

 
Εξοπλισμός Citroen C1 Peugeot 108 Toyota Aygo
Airbags 6 6 6
A/C ναι ναι ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα 2 2 -
Multimedia MP3/USB/Aux MP3/USB/Aux MP3/USB/Aux





`Oμιλος VW 
 
Seat Mii από 9.100 ευρώ (3d)
Με τον χιλιάρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 60 ίππων, το Mii είναι η πρόταση «πρώτου» αυτοκινήτου της Seat. Το βασικό μικρό μένει κάτω από τα 10 χιλιάρικα και αυτό είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του. Ακόμα και στην πιο πλούσια έκδοση Style, στην οποία βρίσκουμε «βασικά» στοιχεία εξοπλισμού, όπως είναι το ράδιο CD που διαθέτει και υποδοχή για USB, AUX αλλά και κάρτα SD, στην πεντάθυρη έκδοση αμαξώματος είναι στα 10.100 ευρώ (9.700 ευρώ για το τρίθυρο Style).
 
Skoda Citigo από 9.550 ευρώ
Το Citigo της Skoda πλασάρεται ως η «μέση λύση» από την άποψη του κόστους στην τριάδα του Ομίλου VW. Η βασική των 9.550 ευρώ (Active) έχει 4 αερόσακους, A/C, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Με 400 ευρώ επιπλέον και πάλι κάτω από το άτυπο όριο των 10 χιλιάδων ευρώ, στην έκδοση Ambition, έχουμε επιπλέον και ράδιο CD με MP3 και είσοδο Aux. Αξίζει να σημειώσουμε πως το Citigo είναι διαθέσιμο και με καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG), με τιμή εκκίνησης τα 12.250 ευρώ και 8 άλογα περισσότερα από τον ίδιο κινητήρα, που έχει και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.
 
VW Up! από 9.620 ευρώ (3d)
Στη βασική του έκδοση και το Up! μένει κάτω από το όριο των 10 χιλιάδων ευρώ. Ωστόσο, για να έχει ένα βασικό εξοπλισμό χωρίς ελλείψεις, το Up! στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού (Move Up) πρέπει να φτάσεις στις 11.120 ευρώ για την 5θυρη έκδοση. Εκεί βρίσκεις πλήρες πακέτο multimedia (MP3, USB) με οθόνη αφής 5 ιντσών, μαζί με ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα. Στο Up! βρίσκουμε και έκδοση με CNG (από 13.500 ευρώ για την 5θυρη έκδοση με τους 68 ίππους) αλλά και έκδοση με τον 1.0 TSI που αποδίδει 90 ίππους προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις με κόστος που ξεκινά από τα 12.240 ευρώ για την 5θυρη έκδοση.

 
Εξοπλισμός Seat Mii  Skoda Citigo VW Up!
Airbags 4 4 4
A/C ναι ναι ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα - - -
Multimedia - - -

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις