Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Λιμουζίνες στα 1.600 κ.εκ.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Λιμουζίνες στα 1.600 κ.εκ.

Διαβάστηκε από 6179 αναγνώστες - 3/11/2017

Avensis, Mondeo και Passat στην πιο αμφίρροπη μάχη. Συγκρίνουμε επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια για να αποφασίσετε ποιος είναι ο ηγέτης των μεσαίων οικογενειακών.

Κινητήρες. Το Passat πάει γρηγορότερα και καίει λιγότερα

Κοινοποίησέ το »

Εδώ υπάρχει μια πραγματική μάχη, αφού και τα 3 μεσαία μοντέλα έρχονται με diesel κινητήρες στα 1,6 λίτρα. Ξεκινώντας με το Toyota Avensis, το μοτέρ 1,6 λίτρων D-4D αποδίδει 112 ίππους και 270 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και με βάση τα εργοστασιακά νούμερα, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.
Από την άλλη πλευρά, το Ford Mondeo διατίθεται με τον 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας, που έχει 115 συνολικά ίππους  και την ίδια ροπή. Το κιβώτιο είναι και εδώ 6τάχυτο μηχανικό, με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι στα 12,1 δλ.
Το Passat έχει τον ισχυρότερο 1.600άρη από τους τρεις (120 PS) και παράλληλα είναι και το πιο ελαφρύ, κάτι που το εξαργυρώνει και με βάση τις εργοστασιακές του επιδόσεις (γρηγορότερο 0-100 χλμ./ώρα – υψηλότερη τελική). Αντίστοιχα στο πεδίο της οικονομίας, το μεσαίο VW έχει το χαμηλότερο εργοστασιακό νούμερο κατανάλωσης (4,0 λτ./100 χλμ. Πολύ κοντά πάντως είναι και το Avensis και το Mondeo, που «καίνε» 4,1 και 4,2 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, σύμφωνα πάντα με τον εργοστασιακό μέσο κύκλο. 
 
 
Εσωτερικό: Οθόνη 8ιντσών στο Avensis. Premium εσωτερικό το Mondeo. Λιτό και μίνιμαλ το Passat.
Tο εσωτερικό του Avensis  απέκτησε μια πιο σύγχρονη εικόνα, που πάντως δεν ξεφεύγει από τις γενικότερες «σοβαρές» γραμμές του θαλάμου. Στο κέντρο της κονσόλας ξεχωρίζει η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ ωραία σχεδίαση έχει το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, με οθόνη πληροφόρησης 4,2 ιντσών. Ποιοτικά έχει βελτιωθεί σε όλα τα υλικά που ντύνουν την καμπίνα, με περισσότερο αφρώδες πλαστικό να συναντούμε στο ταμπλό και τις πόρτες, αλλά και ενισχυμένα πλαστικά να βελτιώνουν την ηχομόνωση του σαλονιού. 
Στο Mondeo από την άλλη, το εσωτερικό είναι ριζικά ανανεωμένο σε σχέση με πριν. Σχεδιαστικά, στην καμπίνα κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στο ποιοτικό πεδίο, το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό χρησιμοποιεί μαλακό, αφρώδες στην αφή υλικό, που δίνει μια απτή γεύση από premium εσωτερικά, ενώ αρκετά καλή είναι και η συναρμογή όλων των πλαστικών. 
Στο θάλαμο των επιβατών του Passat, η VW επέλεξε να προσδώσει λιτές και καθαρές γραμμές, που τονίζουν την εργονομία και λειτουργικότητα της καμπίνας. Περισσότερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν στοιχεία όπως η οριζόντια γραμμή στο μέσο του ταμπλό, που ενσωματώνει και τους πεπλατυσμένους αεραγωγούς, ενώ στο μέσο της κονσόλας έρχεται και εδώ μια οθόνη αφής 6,5 ιντσών για το χειρισμό του συστήματος infotainment. Ποιοτικά, τα επίπεδα είναι υψηλά, με άφθονο αφρώδες πλαστικό σε ταμπλό και εσωτερικό θυρών. 
 
  ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις