Peugeot 308: Βενζίνη, Diesel, Plug-In ή ηλεκτρικό;
Διαβάστηκε από 5006 αναγνώστες - 21/9/2022
To Peugeot 308 έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία στη μικρομεσαία κατηγορία και με τη premium φιλοσοφία του επισκιάζει τον ανταγωνισμό, ενώ κοιτάει στα μάτια παραδοσιακούς πολυτελείς αντιπάλους. Με εκδόσεις βενζίνης, diesel, Plug-In και την αμιγώς ηλεκτρική που έρχεται σύντομα μπορείς εύκολα να μπερδευτείς για το ποια σου ταιριάζει καλύτερα! Πάμε να τις δούμε ξεχωριστά.
Εκδόσεις για όλα τα γούστα.
To Peugeot 308 πέρασε στην τρίτη γενιά του και δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχο του, αφού πλέον είναι μπολιασμένο με τη νέα premium φιλοσοφία της εταιρίας κι έχει στο DNA του όλα τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές του και θέτουν νέα στάνταρ στην κατηγορία.
Μάλιστα αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο σε 5 διαφορετικές εκδόσεις, που αποτελούνται από 1 βενζινοκινητήρα με 2 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 1 πετρελαιοκινητήρα κι ένα Plug-In υβριδικό σύνολο που αποδίδει 180 και 225 ίππους, ενώ σύντομα θα μπει στη γκάμα κι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του.
Μοντέλο |
Τιμή (ευρώ) |
Peugeot 308 1.2 110 S&S |
25.500 |
Peugeot 308 1.2 130 S&S |
26.500 |
Peugeot 308 1.2 130 EAT8 |
29.800 |
Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 |
31.100 |
Peugeot 308 Hybrid 180hp e-EAT8 |
42.500 |
Peugeot 308 Hybrid 225hp e-EAT8 |
50.300 |
Peugeot e-308 |
Αναμένεται |
Πάμε να δούμε το κάθε μηχανικό σύνολο ξεχωριστά και τι προσφέρει στον οδηγό.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Το βενζινοκίνητο Peugeot 308 έχει ιδανική αναλογία τιμής-απόδοσης
Στη βασική έκδοση βρίσκεται ο 1,2 PureTech κινητήρας με 110 ίππους κι έρχεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ο οποίος χρειάζεται 10,5 δλ για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ/ώρα και διαθέτει τελική 198 χλμ/ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση, αυτή ορίζεται στα 5,5 λτ/100 χλμ(WLTP), με τη τιμή εκκίνησης να είναι τα 25.500 ευρώ στην έκδοση Active Plus.
.jpg)
Στη συνέχεια βρίσκουμε το ίδιο μοτέρ, με την ισχύ του να είναι αυξημένη στους 130 ίππους και να συνεργάζεται τόσο με μηχανικό σασμάν, όσο και με το αυτόματο 8 σχέσεων ΕΑΤ8. Η αυξημένη ιπποδύναμη φαίνεται στις επιδόσεις του μοντέλου, που χρειάζεται λίγο κάτω από τα 10 δλ για να πετύχει το 0-100 χλμ/ώρα (ανεξάρτητα κιβωτίου) και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα. Ελαφρώς αυξημένη είναι και η κατανάλωση που σύμφωνα με την εταιρία κυμαίνεται στα 5,7 λτ/100 χλμ, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι η πραγματική τιμή είναι γύρω στα 7,5 λτ/100χλμ. Η αρχική τιμή για την χειροκίνητη έκδοση είναι τα 26.500 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Active Plus και 29.800 για την αυτόματη 29.800 στην ίδια έκδοση.
Με το diesel κινητήρα του Peugeot 308 ταξιδεύεις με 3,6 λτ/100χλμ
Έπειτα υπάρχει ο 1.500αρης πετρελαιοκινητήρας BlueHDI 130 ίππων που διατίθεται αποκλειστικά με το 8ταχυτητο αυτόματο κιβώτιο της Peugeot, επιτρέποντας στο μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 10,6 δλ και να έχει τελική 207 χλμ/ώρα.
.jpg)
Tο δυνατό του στοιχείο είναι η μέση κατανάλωση που βρίσκεται στα 4,6 λτ, σύμφωνα με την εταιρία, τιμή όχι μακριά από τα 5,7 που μετρήσαμε εμείς. Πάντως σε ταξίδι, η κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από τα 4 λτ, κάνοντας το μοντέλο ένα αδίστακτο χιλιομετροφάγο. Διαθέσιμο από την έκδοση Active Plus, η τιμή του ορίζεται στα 31.100 ευρώ.
...Δείτε περισσότερα
Με τo Peugeot 308 Plug-In κερδίζεις επιδόσεις-οικονομία, αρκεί να είναι γεμάτη η μπαταρία.
Όταν στο παιχνίδι μπαίνει το ρεύμα, τα πράγματα γίνονται αρκετά ενδιαφέροντα. Στην Plug-in εκδόση συνδυάζεται ένας 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh, που θέλει λιγότερο από δυο ώρες φόρτιση σε wallbox 7.4KW. Το σύνολο βγαίνει με 2 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 180 και 225 ίππους, που θέλουν 7,9 και 7,5 δλ για το 0-100 χλμ/ώρα αντίστοιχα, ενώ η τελική και των δυο ακουμπάει τα 230 χλμ/ώρα.
.jpg)
Όσο για την κατανάλωση, με φορτισμένη τη μπαταρία βρίσκεται μόλις στα 1,1 λτ/100χλμ (ανεβάζει πάνω από 7λτ χωρίς ρεύμα), ενώ προσφέρει κι ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ. Βέβαια στη συγκεκριμένη έκδοση, όπως και στην αμιγώς ηλεκτρική, το πορτμπαγκάζ πέφτει από τα 412 λίτρα στα 361 λόγω μπαταρίας. Η έκδοση με τους 180 ίππους ξεκινάει από τα 42.500 ευρώ στην έκδοση Active Plus, ενώ η δυνατή των 225 ίππων είναι διαθέσιμη μόνο στην κορυφαία GT και κοστίζει 50.300 ευρώ.
Το αμιγώς ηλεκτρικό E-308 έρχεται με νέα μπαταρία που υπόσχεται πάνω από 400 χλμ αυτονομίας
Τέλος στα μέσα του 2023 περιμένουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot 308 που θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής, καθώς και μια νέας γενιάς μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh. Η χημική σύνθεση της μπαταρίας με 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο επιτρέπει στην κατανάλωση να πέσει στα 12,4 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και ταυτόχρονα προσφέρει περισσότερα από 400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Όσο για την ταχύτητα φόρτισης το Peugeot E-308 θα χρειάζεται μόνο 25 λεπτά για να φορτίσει από το 20% στο 80% με φορτιστή 100 kW. Αν κι η τιμή του δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, ξέρουμε ότι θα είναι διαθέσιμο σε επίπεδα εξοπλισμού Allure και GT.
Τι Peugeot 308 να διαλέξω?
Σίγουρα ότι κι αν επιλέξει ο καταναλωτής θα απολαμβάνει ποιότητα κι εντυπωσιακή εμφάνιση.
Μοντέλο |
Καύσιμο |
Ίπποι |
0-100 χλμ/ώρα |
Κατανάλωση (WLTP) |
Peugeot 308 1.2 110 S&S |
Βενζίνη |
110 |
10,5 |
5,5 λτ |
Peugeot 308 1.2 130 S&S |
Βενζίνη |
130 |
9,6 |
5,6 λτ |
Peugeot 308 1.2 130 EAT8 |
Βενζίνη |
130 |
9,7 |
5,7 λτ |
Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 |
Πετρελαίο |
130 |
10,6 |
4,6 λτ |
Peugeot 308 Hybrid 180hp e-EAT8 |
Βενζίνη+Ρεύμα |
180 |
7,6 |
1,1 λτ |
Peugeot 308 Hybrid 225hp e-EAT8 |
Βενζίνη+Ρεύμα |
225 |
7,5 |
1,1 λτ |
Peugeot e-308 |
Ρεύμα |
156 |
Αναμένεται |
12,4 kWh |
Αν είναι λάτρης των
ταξιδιών και κάνει αρκετά χιλιόμετρα εκτός πόλεων, το
πετρελαιοκίνητο 308 φαντάζει η ιδανική επιλογή, αφού προσφέρει τη
χαμηλότερη κατανάλωση κι ο χώρος αποσκευών δεν χάνει λίτρα από τη μπαταρία.
Αν έχει χώρο στάθμευσης με πρίζα, τότε η Plug-in εκδόση του κλείνει το μάτι, αφού θα του προσφέρει οικονομική κίνηση μέσα σε αστικό περιβάλλον λόγω ρεύματος, αλλά θα του επιτρέπει και μια γρήγορη απόδραση μιας και ο βενζινοκινητήρας θα αναλάβει δράση και θα επιτρέψει το γρήγορο ανεφοδιασμό σε οποιοδήποτε πρατήριο καυσίμων.
Οι καθαρά βενζινοκίνητες εκδόσεις του
Peugeot 308 είναι για αυτούς που αγαπάνε τη βενζίνη σαν καύσιμο,δεν επιθυμούν να μπλέξουν με πρίζες και θέλουν να κρατήσουν το κόστος απόκτησης χαμηλά, με το δίδυμο «ισχυρό μοτέρ - αυτόματο κιβώτιο» να κρίνεται σαν την καλύτερη επιλογή αφού προσφέρει επιδόσεις και ευχρηστία.
Τέλος αν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ή τον περισσότερο καιρό εντός πόλης, ο μελλοντικός ιδιοκτήτης έχει διαθέσιμο χώρο όπου μπορεί
να τοποθετηθεί wallbox και θέλει να προσφέρει τα μέγιστα στην προστασία του περιβάλλοντος, η λύση του αμιγώς ηλεκτρικού που θα έρθει σε λίγο καιρό θα τον ικανοποιήσει.
Από τα λίγα μοντέλα με τέτοια ποικιλία μηχανικών συνόλων!
Πετρέλαιο για ατελείωτα χιλιόμετρα
Βενζίνη για να μην αλλάζουν οι συνήθειες
Plug In για επιδόσεις και οικονομία εντός πόλης
Ηλεκτρικό για να είστε προετοιμασμένος για το αύριο!
Εσύ τι θα διάλεγες?