Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Peugeot 308: Βενζίνη, Diesel, Plug-In ή ηλεκτρικό;
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 308: Βενζίνη, Diesel, Plug-In ή ηλεκτρικό;

Διαβάστηκε από 5117 αναγνώστες - 21/9/2022

To Peugeot 308 έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία στη μικρομεσαία κατηγορία και με τη premium φιλοσοφία του επισκιάζει τον ανταγωνισμό, ενώ κοιτάει στα μάτια παραδοσιακούς πολυτελείς αντιπάλους. Με εκδόσεις βενζίνης, diesel, Plug-In και την αμιγώς ηλεκτρική που έρχεται σύντομα μπορείς εύκολα να μπερδευτείς για το ποια σου ταιριάζει καλύτερα! Πάμε να τις δούμε ξεχωριστά.

Εκδόσεις για όλα τα γούστα.

To Peugeot 308 πέρασε στην τρίτη γενιά του και δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχο του, αφού πλέον είναι μπολιασμένο με τη νέα premium φιλοσοφία της εταιρίας κι έχει στο DNA του όλα τα  στοιχεία που το διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές του και θέτουν νέα στάνταρ στην κατηγορία.

Μάλιστα αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο σε 5 διαφορετικές εκδόσεις, που αποτελούνται από 1 βενζινοκινητήρα με 2 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 1 πετρελαιοκινητήρα κι ένα Plug-In υβριδικό σύνολο που αποδίδει 180 και 225 ίππους, ενώ σύντομα θα μπει στη γκάμα κι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του.
 

Μοντέλο Τιμή (ευρώ)
Peugeot 308 1.2 110 S&S 25.500
Peugeot 308 1.2 130 S&S 26.500
Peugeot 308 1.2 130 EAT8 29.800
Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 31.100
Peugeot 308 Hybrid 180hp e-EAT8 42.500
Peugeot 308 Hybrid 225hp e-EAT8 50.300
Peugeot e-308 Αναμένεται
 
Πάμε να δούμε το κάθε μηχανικό σύνολο ξεχωριστά και τι προσφέρει στον οδηγό.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το βενζινοκίνητο Peugeot 308 έχει ιδανική αναλογία τιμής-απόδοσης

Στη βασική έκδοση βρίσκεται ο 1,2 PureTech κινητήρας με 110 ίππους κι έρχεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ο οποίος χρειάζεται 10,5 δλ για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ/ώρα και διαθέτει τελική 198 χλμ/ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση, αυτή ορίζεται στα 5,5 λτ/100 χλμ(WLTP), με τη τιμή εκκίνησης να είναι τα 25.500 ευρώ στην έκδοση Active Plus.



Στη συνέχεια βρίσκουμε το ίδιο μοτέρ, με την ισχύ του να είναι αυξημένη στους 130 ίππους και να συνεργάζεται τόσο με μηχανικό σασμάν, όσο και με το αυτόματο 8 σχέσεων ΕΑΤ8. Η αυξημένη ιπποδύναμη φαίνεται στις επιδόσεις του μοντέλου, που χρειάζεται λίγο κάτω από τα 10 δλ για να πετύχει το 0-100 χλμ/ώρα (ανεξάρτητα κιβωτίου) και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα. Ελαφρώς αυξημένη είναι και η κατανάλωση που σύμφωνα με την εταιρία κυμαίνεται στα 5,7 λτ/100 χλμ, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι η πραγματική τιμή είναι γύρω στα 7,5 λτ/100χλμ. Η αρχική τιμή για την χειροκίνητη έκδοση είναι τα 26.500 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Active Plus και 29.800  για την αυτόματη 29.800 στην ίδια έκδοση.
 

Με το diesel κινητήρα του Peugeot 308 ταξιδεύεις με 3,6 λτ/100χλμ

Έπειτα υπάρχει ο 1.500αρης πετρελαιοκινητήρας BlueHDI 130 ίππων που διατίθεται αποκλειστικά με το 8ταχυτητο αυτόματο κιβώτιο της Peugeot, επιτρέποντας στο μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 10,6 δλ και να έχει τελική 207 χλμ/ώρα.



Tο δυνατό του στοιχείο είναι η μέση κατανάλωση που βρίσκεται στα 4,6 λτ, σύμφωνα με την εταιρία, τιμή όχι μακριά από τα 5,7 που μετρήσαμε εμείς. Πάντως σε ταξίδι, η κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από τα 4 λτ, κάνοντας το μοντέλο ένα αδίστακτο χιλιομετροφάγο.  Διαθέσιμο από την έκδοση Active Plus, η τιμή του ορίζεται στα 31.100 ευρώ.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε