Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Πιο πολυτελές και με καλύτερο κινητήρα το 2008 σε σχέση με το T-CROSS
Τιμές μοντέλων: 15/07/2024
11 ΒΗΜΑΤΑ 2008 1.2 PureTech 100 PS: 24 500€ VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS: 23 950€

Πιο πολυτελές και με καλύτερο κινητήρα το 2008 σε σχέση με το T-CROSS

Διαβάστηκε από 9004 αναγνώστες - 2/7/2024

2,5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο στο 0-100 το 2008.
Καλύτερα φρένα και μεγαλύτερη εγγύηση στο Peugeot.
Μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στο 2008 σε σχέση με το T-CROSS.
Καλύτερο εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά το T-CROSS.

Peugeot 2008 ή VW T-Cross;

H ανανέωση του Peugeot 2008 τόνισε το ξεχωριστό στυλ και την premium στόχευση του γαλλικού μοντέλου, που αποτελεί πλέον μια από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές στην κατηγορίας. Αναβάθμιση όμως έχει δεχθεί και το VW T-Cross, που με την σειρά του αποτελεί έναν από τους δυνατούς παίχτες στην δημοφιλή κατηγορία των B-SUV. Αποφασίσαμε λοιπόν να ρίξουμε τα δύο μοντέλα στην αρένα του autoagora.gr. Συγκεκριμένα επιλέξαμε τις βασικές εκδόσεις βενζίνης, που συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Το «βασικό» VW T-Cross έχει 3κύλινδρο, άμεσου ψεκασμού, 1.000άρη turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους. Στη βασική του εξοπλιστική έκδοση (Life) και μετά την τεχνολογική του αναβάθμιση, το VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS κοστίζει 23.950 ευρώ, ενώ η πιο καλά εξοπλισμένη έκδοση More είναι διαθέσιμη από 24.150 ευρώ (είναι σαφώς πιο συμφέρουσα). H κορυφαία έκδοση R-Line δεν είναι διαθέσιμη με τον κινητήρα των 95 ίππων.
 
Η βασική έκδοση βενζίνης του Peugeot 2008 έχει επίσης 3 κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, αλλά με κυβισμό στο 1,2 λτ. αποδίδει 100 άλογα (η εκδοχή με τα 130 άλογα συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο) και προσφέρεται με δύο πακέτα εξοπλισμού: Το βασικό Active με τιμή 24.500 ευρώ και το ακόμα πιο πλήρες Allure, που μεταξύ άλλων έχει στάνταρ ζάντες αλουμινίου και κοστίζει 26.300 ευρώ. Για την αντιπαράθεση επιλέγουμε τις βασικές εκδόσεις, που και λογική διαφορά από τις βασικές έχουν και προσφέρουν ανάλογα στοιχεία.
 
Θα καταφέρει το φρεσκαρισμένο Peugeot 2008 να κερδίσει το επίσης ανανεωμένο VW T-Cross;

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Peugeot 2008 1,2 Puretech 100 απέναντι στο VW T-Cross 95 PS

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Εγγύηση: Peugeot 2008: 5 χρόνια ή 100.000 χλμ.
VWT-Cross: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ.
 
Το Peugeot 2008 έχει μεγαλύτερη εγγύηση μηχανικών μερών και παίρνει τον πρώτο πόντο.
2 Προσπέραση (60-100 χλμ./ώρα): Peugeot 2008 1,2 Puretech 100: 7,4 δλ.
 VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS: 10,1δλ.
Το Peugeot 2008 έχει αισθητά καλύτερες επιδόσεις και προσπερνά πιο γρήγορα.
3 Φρένα (από τα 100 χλμ./ώρα): Peugeot 2008 1,2 Puretech 100: 36,4 μ.
VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS: 37,4 μ,
Η διαφορά του 1 μέτρου είναι σημαντική και το 2008 ανοίγει τη διαφορά.
4 Αίσθηση πολυτέλειας: Peugeot 2008: 80%
VWT-Cross: 75%
Παρά την ποιοτική του αναβάθμιση με την ευκαιρία της ανανέωσής του, το VW T-Cross δεν έχει το premium ύφος του 2008.
5 Εξοπλισμός άνεσης: Στις βασικές εκδόσεις τους (Active για το 2008 και Life για το T-Cross), τα δύο μοντέλα έχουν στάνταρ όλα τα σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, όπως προβολείς LED, αυτόματο κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα όπισθεν, κλειδαριές με τηλεχειρισμό και ηλεκτρική αναδίπλωση των καθρεφτών. Η στάνταρ οθόνη αφής του T-Cross είναι 8 ιντσών (9,2 με χρέωση), ενώ του 2008 είναι 10 ιντσών και συνδυάζεται με Navigation. To T-Cross από την άλλη, έχει 16άρες ζάντες αλουμινίου, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ασύρματη φόρτιση κινητού.
Οριακά και όντας κατάτι φθηνότερο, το T-Cross οριακά σημειώνει τον πόντο της τιμής.
6 Τιμή: Peugeot 2008 1,2 Puretech 100 Active: 24.500 ευρώ
VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS: 23.950 ευρώ
 
Το 2008 είναι 550 ευρώ ακριβότερο, αλλά η διαφορά αυτή δεν είναι ικανή να χαρίσει πόντο στο T-Cross.
7 Εξοπλισμός ασφάλειας: Αμφότερα τα δύο μοντέλα προσφέρουν πλήρεις σουίτες με συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με στάνταρ μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ, 6 αερόσακους και φυσικά ESP και ABS.
8 Γόνατα πίσω επιβατών: Peugeot 2008: 15,5 εκατ.
VW T-Cross: 14,5 εκατ.
Μικρή η διαφορά υπέρ του 2008, η οποία μάλιστα αντισταθμίζεται από το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα του T-Cross.
9 Χώρος αποσκευών: Peugeot 2008: 434 λτ.
VW T-Cross: 417λτ.
 
Με το πίσω κάθισμα τέρμα εμπρός, το VW T-Cross αυξάνει το χώρο αποσκευών του στα 417 λτ. Το 2008 είναι στάνταρ στα 434 λτ. χωρίς η διαφορά να δικαιολογεί πόντο για το γαλλικό μοντέλο.
10 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ ώρα: Peugeot 2008 1,2 Puretech 100: 67,6/71,0 db
VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS: 67,5/70,4 db
 
Και τα δύο μοντέλα ταξιδεύουν ήσυχα και έχουν υψηλή ποιότητα κύλισης εμφανίζοντας παραπλήσια νούμερα στις μετρήσεις θορύβου.
11 Κατανάλωση :Peugeot 2008 1,2 Puretech 100: 7,0 λτ./ 100 χλμ.
 VW T-Cross 1,0 TSI 95 PS: 6,8λτ./ 100 χλμ.
Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως ουσιαστικά τα δύο μοντέλα έχουν παραπλήσιες τιμές κατανάλωσης καυσίμου, τόσο σε μικτές συνθήκες, όσο στην πόλη (8,2 λτ./100 χλμ. το T-Cross & 8,5 το 2008), όσο και στο ταξίδι (5,2 λτ./ 100 χλμ. το T-Cross & 5,1 το 2008).
2008 - Τ-Cross : 4-1

Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:

5 χρόνια εγγύηση το 2008 (1-0)
Το Peugeot 2008 προσφέρεται, όπως όλα τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας, με 5 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη (ή 100.000 χλμ.), ενώ το VW T-Cross συνοδεύεται από 2 χρόνια εγγύησης (ή 80.000 χλμ.). Με το 2008 έχεις 1 χρόνο παραπάνω το κεφάλι σου ήσυχο!
 

Με το 2008 προσπερνάς πιο γρήγορα και φρενάρεις καλύτερα (3-0)
Και τα 2 μοντέλα στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους κινούνται από 3κύλινδρο turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, χωρίς κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό. Το μοτέρ του T-Cross είναι 1,0 λτ. με 95 άλογα και 175 Nm ροπής (2.000-3.500 σ.α.λ.) στη βασική του έκδοση, ενώ η αντίστοιχη του 2008 είναι 1,2 λτ. με 100 ίππους και 205 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.). Με παραπάνω άλογα και περισσότερη ροπή, στην πράξη το μοτέρ του 2008 είναι πιο εύρωστο στις χαμηλές στροφές και σε συνδυασμό με το 6άρι και πιο πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο (5άρι με μακριές σχέσεις στο T-Cross) προσπερνάει πιο γρήγορα. Με 4η σχέση η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ ώρα με το 2008 γίνεται σε 7,4 δλ. , ενώ με το T-Cross σε 10.1 δλ. , ενώ με 5η το 80-120 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 11,2 δλ. για το 2008 και 16,6 δλ. για το T-Cross. To 0-100 του 2008 είναι 10,8 δλ. και του T-Cross, 11,6 δλ.
Τα υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας του 2008 τονίζονται και από τα καλύτερα φρένα του. Έχοντας δίσκους και στους πίσω τροχούς κοκαλώνει από τα 100 χλμ./ώρα σε φρενάρισμα πανικού σε 36,4 μ. Το T-Cross έχει πίσω ταμπούρα και θέλει 1 μέτρο παραπάνω για να ακινητοποιηθεί στο φρενάρισμα πανικού.
 

Πιο premium αίσθηση από το 2008 (4-0)
Η επίθεση του 2008 συνεχίζεται και στο θέμα της ποιότητας. Τα τελευταία χρόνια η Peugeot έχει σαφή premium προσανατολισμό και το 2008 δεν αποτελεί εξαίρεση, ειδικά μετά την ανανέωσή του. Στο εντυπωσιακό σχεδιαστικά ταμπλό συναντάμε αφρώδη υλικά που δημιουργούν μια premium και στιβαρή αίσθηση. Σαφώς πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά το T-Cross, που μετά την ανανέωσή του απαλλάχθηκε από το σκληρό πλαστικό, ενώ το σύνολο είναι γεροδεμένο και στιβαρό.
 
 
Οριακά περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού στο βασικό T-Cross (4-1)
Στις βασικές εκδόσεις τους (Active για το 2008 και Life για το T-Cross), τα δύο μοντέλα έχουν στάνταρ όλα τα σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, όπως προβολείς LED, αυτόματο κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα όπισθεν, κλειδαριές με τηλεχειρισμό και ηλεκτρική αναδίπλωση των καθρεφτών. Η στάνταρ οθόνη αφής του T-Cross είναι 8 ιντσών (9,2 με χρέωση), ενώ του 2008 είναι 10 ιντσών και συνδυάζεται με Navigation. To T-Cross από την άλλη έχει 16άρες ζάντες αλουμινίου, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ασύρματη φόρτιση. Τα τελευταία στοιχεία σε συνδυασμό με την ελάχιστα χαμηλότερη τιμή δίνουν τον πόντο της τιμής στο VW T-Cross.

Συμπέρασμα: 4-1 κερδίζει το 2008

Το βασικό βενζινοκίνητο Peugeot 2008 με τους 100 ίππους είναι σαφώς πιο εντυπωσιακό σε design μέσα-έξω, προσπερνά και φρενάρει καλύτερα, έχοντας και μεγαλύτερη εγγύηση. Το ανανεωμένο T-Cross έχει αναβαθμιστεί αισθητά στην ανανεωμένη του έκδοση, ωστόσο το τελικό σκορ δείχνει τη συνολική επικράτηση του 2008 ως καλύτερης αγοράς στο παραπλήσιο επίπεδο τιμής των δύο μοντέλων.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις