Αποκαλύπτουμε το μυστικό της ομορφιάς τους: τις αναλογίες! Η επίπεδη οροφή, η φαρδιά μούρη και οι μεγάλοι τροχοί διαμορφώνουν το σχήμα.

Λειτουργικό Cockpit όπως και στο Passat. Η οθόνη ταχύμετρου και το Topnavi κοστίζουν επιπλέον.

Η χωρητικότητα του κινητήρα φτάνει τα δύο λίτρα, αν και ακόμη και στη VW, η τάση οδηγεί προς τα 1,6 λίτρα.

Η ανάρτηση DCC προσαρμόζεται αυτόματα σε τρία χαρακτηριστικά επίπεδα ή αφήνει στον οδηγό την επιλογή.

Εδώ, το Arteon είναι σχεδόν ένα station wagon, καθώς διαταράσσεται μόνο η άκρη στο δάπεδο φόρτωσης μπροστά από τα πίσω καθίσματα.

Παρατηρείστε τα πολλά κουμπιά ρύθμισης, που βοηθούν να βρείτε το ιδανικό σημείο για την πλάτη.

Flat bottom μικρό τιμόνι και βελόνα στροφομέτρου που κινείται αριστερόστροφα. Παχύς ο μοχλός επιλογής ταχυτήτων.

Ο μικρός κινητήρας επιδεικνύει εξαιρετικούς τρόπους και είναι τοποθετημένος πιο πίσω στο αυτοκίνητο, κάτι ευεργετικό για τις στροφές.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το Peugeot φρενάρει καλύτερα από το VW, αν και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με παρόμοιας διαμέτρου δισκόφρενα.

Εδώ το κάτω μέρος φόρτωσης είναι υψηλότερο, δεν υπάρχει κανένα σκαλοπάτι. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων γέρνουν ελαφρώς προς τα εμπρός.

Λιγότερα κουμπιά απ ΅ότι στο Passat, αλλά ρυθμίζεται αναλόγως. Φαρδιά, αλλά μαλακά τα πλευρικά τοιχώματα.

Πολύς χώρος για τα γόνατα στο VW Arteon, αλλά στο επάνω μέρος γίνεται πιο σφιχτό. Τα επίπεδα καθίσματα δεν είναι πολύ σωστά διαμορφωμένα.

Οι ενήλικες δεν θέλουν να καθίσουν εδώ για πολύ και δεν θέλουν να κλείσουν το κεφάλι τους κάτω από την οροφή για μεγάλο διάστημα. Το 508 είναι σχεδόν 2 + 2 θέσεων.

Αρνητικό μέρος της ομορφιάς: Η θέα στο πίσω μέρος του 508 είναι αδιάφορη, και στο Arteon μόνο ελαφρώς καλύτερη.

Νέο Peugeot 508 vs VW Arteon

Διαβάστηκε από 1519 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2018

Αν κάποιος θέλει να είναι όμορφος - ...πρέπει να υποφέρει; Φυσικά και όχι! Μια φορεσια coupe είναι αρκετή, όπως αποδεικνύουν περίτρανα τα VW Arteon και Peugeot 508.

 
   
Λίγο-πολύ είμαστε ήδη εξοικειωμένοι με τα Γαλλικά. Η γλώσσα αυτή έχει την ικανότητα να μετατρέπει τα πράγματα, σε εύηχα ερεθίσματα για τα αυτιά, όπως οι μελωδικές λέξεις «sedan» και «coupe». Ακόμα και για τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα σε αυτές τις δύο μορφές, υπάρχει ένα όνομα: Peugeot 508. Από τον προκάτοχο του, που δεν γνώρισε επιτυχία, τις μέρες που το εμπορικό σήμα της εταιρίας περνούσε δύσκολες στιγμές, το μοναδικό πράγμα που παρέμεινε ίδιο είναι το όνομα.



Το νέο 508 φέρνει εντυπωσιακές γραμμές, που ακροβατούν μεταξύ τολμηρού και κομψού και έρχεται κοντά στο VW Arteon, προκαλώντας ευθέως όσους δεν μένουν ικανοποιημένοι από αυτό. Η απάντηση στην ερώτηση, ποιο είναι ωραιότερο, είναι καθαρά υποκειμενική, όμως η δική μας γνώμη είναι ότι το 508, είναι το αυτοκίνητο εκείνο που ο ιδιοκτήτης του προτιμά να πλένει με τα χέρια του τις πρώτες εβδομάδες, ώστε να παρατηρεί το καλοσχεδιασμένο καπό και το τριπλό πίσω φωτιστικό σώμα. Τα φουσκωμένα πίσω φτερά δίνουν μια πιο δυναμική εικόνα και έτσι τυχόν τεχνάσματα, όπως τα ψεύτικα τελικά εξατμίσεων, περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Σε κάθε περίπτωση το 508 σε κάνει να αισθάνεσαι περήφανος και αυτό είναι καλό, γατί το εσωτερικό πρέπει να αντιμετωπιστεί με μια μικρή επιείκεια, εξαιτίας μερικών εργονομικών ατασθαλιών. 



Όπως σε όλα τα Peugeot, έτσι και εδώ, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ρυθμιζόμενη οθόνη LCD, τοποθετημένη πάνω από το μικρό τιμόνι. Οι μεγαλόσωμοι νιώθουν ότι θέλουν να σπρώξουν το τιμόνι προς τα πάνω, όμως έτσι θα κρυφτούν οι πληροφορίες στο κάτω μέρος της οθόνης. Η ψηλή κεντρική κονσόλα δημιουργεί ένα τοίχος γύρω σου, στην κορυφή της οποίας βρίσκεται ο λεβιές αλλαγής ταχυτήτων. Με λίγα λόγια, το πιλοτήριο είναι διαφορετικό, αλλά όχι καλύτερο. Η τραχιά κατασκευή του με τα γυαλισμένα διακοσμητικά trim, αφήνει καλή εντύπωση, ενώ οι τριγμοί είναι ανεπαίσθητοι, κυρίως σε κακό οδόστρωμα.



Προτού στρέψετε τα μάτια σας ενοχλημένοι αλλού, το Peugeot καταπραΰνει τις αισθήσεις με την ομαλή του λειτουργία. Αν και έντεκα εκατοστά μικρότερο και πιο ευέλικτο από το Arteon, το 508 προσφέρει λίγο περισσότερο χώρο στο εμπρός μέρος. Τα σταθερά κουμπιά στην κονσόλα, τα οποία μοιάζουν με μικρά πλήκτρα πιάνου κάτω από την κεντρική οθόνη, καθιστούν εύκολη τη λειτουργία του προγράμματος ψυχαγωγίας. Και αν ρίξετε κάτω τα πίσω καθίσματα, το νέο σας ψυγείο θα χωρέσει εύκολα στο μακρύ πορτμπαγκάζ, που φτάνει έως τα 1537 λίτρα.



Θέλουμε πραγματικά να μιλήσουμε για τη λειτουργικότητα και όχι για την ομορφιά; Ναι, γιατί εκεί πλεονεκτεί το Arteon. Η πόρτα του χώρου αποσκευών κλείνει ηλεκτρικά (προεραιτικός εξοπλισμός) και στο πίσω μέρος  μπορείτε να τεντώσετε τα πόδια σας σχεδόν όπως στην πολυθρόνα της τηλεόρασης σας. Το Arteon είναι περισσότερο ένα πλήρες sedan, παρά ένα απλό τετράθυρο coupe και δεν είναι περίεργο ότι το δίδυμο μοντέλο σε χώρους είναι το Skoda Superb.

Επιπρόσθετα, το VW, εκτός των άλλων, είναι η ναυαρχίδα της μάρκας, το μεγάλο τεχνολογικό οπλοστάσιο. Στο μπροστινό μέρος υπάρχουν LED προβολείς, όμως η στάνταρ θέση του οδηγού χαλάει κάθε έννοια άνεσης. Το ακριβό γιγαντιαίο infotainment παρέχει και πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο. Με τον εξτρά εξοπλισμό μπορεί κανείς να προσθέσει τροχούς 20 ιντσών, όπως στο αυτοκίνητο δοκιμής και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις 15 επιπέδων απόσβεσης. Ακόμα και κάτω από το καπό, το Arteon είναι πλήρες.

Ο TDI με τα δύο λίτρα χωρητικότητας, 150 ίππους και 340 Nm ροπής, έχει αποθέματα δύναμης που τον καθιστούν κυρίαρχο στα φανάρια, όπως και στην εθνική οδό και είναι συνάμα απολαυστικός. Με το πλεονέκτημα της απόδοσης, βρίσκεται μπροστά από το Peugeot σε κάθε μέτρηση και πέτυχε μια ευχάριστη τιμή κατανάλωσης, της τάξης των 6,2 λίτρων κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Ένας εξίσου ισχυρός βενζινοκινητήρας απαιτεί τουλάχιστον ένα λίτρο περισσότερο. Αλλά diesel και VW; Ας ρίξουμε μια ματιά στα γεγονότα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας συμμορφώνεται μόνο στο πρότυπο εκπομπών Euro 6b. Ωστόσο, αυτό το Arteon φέρει ήδη διαφορετικό ψεκασμό και SCRKat, οπότε η συμμόρφωση με το 6d Temp δεν θα πρέπει να αποτελεί πρόβλημα.



Αντίθετα, το 508 υπόσχεται απόλαυση χωρίς τύψεις. Το πιο σύγχρονο πρότυπο εκπομπών Euro 6d-Temp και η μεγάλη δεξαμενή AdBlue, απαλύνουν τους δύσπιστους και η χωρητικότητα των 1,5 λίτρων τους πείθει εντελώς. Η Peugeot έχει επίσης ένα ντίζελ δύο λίτρων στο πρόγραμμα που θα μπορούσε να βάλει φωτιά στη VW, αλλά το 508 δεν τον χρειάζεται. Το μικρό HDI τραβάει όπως στο VW τόσο υπέροχα ήσυχα και ομαλά, που φυσικά ταιριάζει σε αυτό το ισχυρό αυτοκίνητο. Τα περισσότερα από 200 χιλιόμετρα ταχύτητας στην εθνική οδό και ειδικά τα 5,4 λίτρα κατανάλωσης, αποτελούν ισχυρά επιχειρήματα που κάνουν το Peugeot να φαίνεται διαφορετικό από το Arteon. Παρέχει σχεδόν το ίδιο πράγμα, αλλά πιο φειδωλά. Ο Γάλλος ζυγίζει 125 κιλά λιγότερα από τον πρεσβευτή του Wolfsburg, έχει πιο ελαφριά αίσθηση και είναι πιο ευέλικτος, αλλά είναι και μικρότερος σε διαστάσεις. Επιπλέον, το 508 «φοράει» στο αυτοκίνητο της δοκιμής αυτόματο κιβώτιο, γεγονός που αυξάνει την απόλαυση και την γαλήνη στην οδήγηση.



Το 508 αλλάζει απαλά τα επίπεδα οδήγησης και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, που είναι πιο άνετο συγκριτικά με τη μετάδοση διπλού συμπλέκτη της VW, ολοκληρώνει ένα όμορφο πακέτο επιδέξια. Η ανάρτηση με τα ατσάλινα ελατήρια βρίσκει τη σωστή απάντηση σε σχεδόν οποιαδήποτε επιφάνεια, χωρίς να καταφεύγει σε αυστηρή σπορ αίσθηση. Εάν τα χέρια σας έχουν συνηθίσει στο μικρό τιμόνι, θα κάνετε μικρότερες κινήσεις, σε σχέση  με το μεγάλο πρακτικό τιμόνι του Arteon. Η Peugeot διαθέτει τεχνικά κόλπα και βασίζεται συχνότερα στις συμβατικές λύσεις: απλό σύστημα διεύθυνσης, μικρή χωρητικότητα, αλλά αυτόματο και διζωνικό κλιματισμό. Και αυτό κοστίζει λιγότερο από το Arteon. Φυσικά διαθέτει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Ωστόσο, το συμπαθητικό Peugeot έχει επίσης ένα όνομα στην αγορά, για το πλεονέκτημά του ως προς την τιμή.

Συμπέρασμα 
Πειστικό, το ντεμπούτο του 508: Η Peugeot μετατρέπει το μικρής αναγνωρισιμότητας sedan, σε ένα σχεδιαστικό κομμάτι με καθημερινό ταλέντο που βγάζει ασπροπρόσωπο τόσο τον αγοραστή όσο και την εταιρία. Το Arteon θέλει και μπορεί να κάνει περισσότερα, διότι έχει επωμιστεί με τον τίτλο της ναυαρχίδας της VW.

 
   

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων