Γίνε τετρακίνητος χωρίς να ξοδευτείς
Η Suzuki με τα Ignis και Jimny, έχει τις δύο πιο φθηνές προτάσεις μοντέλων 4x4 στην αγορά και η κάθε μια από τις δύο έχει τις δικές της χάρες.
Το ένα «βετεράνος» για τη Suzuki και όχι μόνο, μια και είναι από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις που στην αγορά μετράει ήδη 21 χρόνια σχεδόν απαράλλαχτο. Το άλλο, εκπροσωπεί τη νέα αντίληψη της εταιρείας αλλά είναι και από τα νεότερα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, που χάρη στη Suzuki προσφέρεται και ως τετρακίνητο και αποτελεί το πιο μικρό SUV στην αγορά.
Suzuki Ignis 1.2 90 ίπποι από 14.030 ευρώ
- Αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο
- Έχει καλύτερο εξοπλισμό από τη βασική του κιόλας έκδοση
- Οι διαστάσεις του το κάνουν πολύ βολικό
Με 12.530 ευρώ αγοράζεις το δικίνητο Ignis με εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει 6 αερόσακους, a/c, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες αλλά και… θερμαινόμενα καθίσματα ενώ με ακόμα 1.500 ευρώ, έχεις τη δυνατότητα να πάρεις ένα απόλυτα σύγχρονο μικρό αυτοκίνητο, που όμως χάρη στην τετρακίνηση μπορεί να σε πάει πρακτικά παντού. Με 90 ίππους από το μικρό μοτέρ των 1,2 λίτρων, το Ignis αποδεικνύεται στην πράξη πιο ευχάριστο από όσο φαντάζεται κανείς. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το μικρό βάρος και οι μικροί πρόβολοι, του δίνουν ό,τι χρειάζεται για να μπορέσει να κινηθεί σε αρκετά δύσκολες συνθήκες με την τετρακίνητη έκδοση του Ignis να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για όσους θέλουν ένα σύγχρονο μικρό με πολλές δυνατότητες κίνησης σε δύσβατες συνθήκες. Με αυτά τα χαρακτηριστικά πάντως, το Ignis δεν έχει αντίπαλο, καθώς είναι και το πιο νέο ηλικιακά μοντέλα με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Suzuki Jimny 1.3 85 ίπποι από 14.640 ευρώ
- Έχει την πιο «σκληρή» τετρακίνηση
- Δοκιμασμένο εδώ και πάνω από 20 χρόνια
- Δεν το σταματάει –πρακτικά- τίποτα
Το Jimny ήταν και παραμένει ένα αυτοκίνητο που επιλέγεται με βάση πολύ συγκεκριμένες ανάγκες. Η σκληροτράχηλη τετρακίνηση και ο μικρός σε κυβισμό κινητήρας, είναι τα δύο στοιχεία- «μαγνήτες» για το αγοραστικό ενδιαφέρον του μοντέλου, που ακόμα και τώρα, μετά από αλλεπάλληλα face lift αλλά και αναβαθμίσεις στον εξοπλισμό του, δείχνει ξεπερασμένο. Η προσθήκη συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης στον εξοπλισμό του είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που προστέθηκε στον εξοπλισμό και πραγματικά έκανε τη διαφορά. Κατά τα άλλα, οι αερόσακοι παραμένουν 2 (μετωπικοί) ενώ υπάρχουν τα a/c, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες αλλά και οι ζάντες αλουμινίου στον εξοπλισμό του. Αντί για μοχλό που είχαν οι παλιότερες εκδόσεις, ο οδηγός που θέλει να εμπλέξει την τετρακίνηση και τις κοντές σχέσεις, το κάνει με δύο πλήκτρα στο κάτω μέρος του ταμπλό, στο κέντρο. Το ότι κάθεται ψηλά, δίνει έναν αέρα στην ψυχολογία αλλά η έλλειψη χώρων γενικότερα, δεν αφήνει περιθώρια και για πολλές χρήσεις. Χώρια που η κατανάλωση του 1.300άρη με τους 85 ίππους, είναι πολύ υψηλή για τα δεδομένα των σύγχρονων αντίστοιχων κινητήρων.