Μικρά, ευέλικτα και σβέλτα
Έχουν αρετές που ξεπερνούν κατά πολύ τις εξωτερικές τους διαστάσεις. Τα τέσσερα μικρά με τους κινητήρες που αποδίδουν 90 ίππους, εκτός της πρακτικότητας και της ευελιξίας στην πόλη, έχουν και το γκάζι για να εντυπωσιάσουν.
VW Up! 1.0 TSI 90 ίπποι από 13.050 ευρώ (5d)
Η γκάμα του Up! επεκτάθηκε πρόσφατα, με τον χιλιάρη TSI που βρίσκουμε και σε άλλα μοντέλα της VW. Στην περίπτωση του μικρού μοντέλου αποδίδει 90 ίππους που είναι αρκετοί για να κάνουν τις επιδόσεις «ζωηρές». Επιλέγουμε την έκδοση High Up με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού (βασική η Move Up, με 12.240 ευρώ). Το μοντέλο της VW, σε αντίθεση με τα άλλα δύο της «παρέας», διατίθεται και με τρίθυρο αμάξωμα με τιμή που ξεκινά από τα 11.870 ευρώ για την Move Up (High Up 12.680 ευρώ)
Up! |
1.0 TSI (High Up) |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
999 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
90/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
160/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
9,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
185 |
Βάρος (κιλά) |
1.002 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
251/959 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,7 |
CO2 (γρ./χλμ.) |
108 |
Airbags |
4 |
A/C |
ναι |
Ηλ. Παράθυρα/ Καθρέπτες |
2/ναι |
Ζάντες αλουμινίου |
ναι |
Μultimedia |
ΜP3/USB/Bluetooth |
Smart ForFour 0.9 90 ίπποι από 15.443 ευρώ (Passion)
Η έκδοση του Smart ForFour με τον κινητήρα των 0,9 λίτρων και των 90 ίππων, δεν είναι η δυνατότερη της γκάμας του μοντέλου, μια και υπάρχει και η έκδοση με τις περιποιήσεις της Brabus που από τον ίδιο κινητήρα εμφανίζει απόδοση 109 ίππων. Σε εκείνη ξεφεύγει αρκετά και το κόστος, που φτάνει τα 22.000 ευρώ. Στη «δική μας» περίπτωση, η τιμή εκκίνησης είναι τα 13.950 ευρώ αλλά για να έχουμε συγκρίσιμη έκδοση εξοπλισμού, πρέπει να πάμε στα 15.443 ευρώ της Passion.
ForFour |
0.9 TCe (Passion) |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
898 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
90/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
135/2.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
11,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
165 |
Βάρος (κιλά) |
995 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
185/219 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,3 |
CO2 (γρ./χλμ.) |
99 |
Airbags |
6 |
A/C |
ναι |
Ηλ. Παράθυρα/ Καθρέπτες |
2/ναι |
Ζάντες αλουμινίου |
ναι |
Μultimedia |
ΜP3/USB/Bluetooth |
Suzuki Ignis 1,2 90 ίπποι από 11.530 ευρώ (GL)
H Ιαπωνική πρόταση που έχει ελαφρώς διαφορετικό χαρακτήρα μια και διαθέτει την ισχύ των 90 ίππων από λίγο μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κινητήρα και χωρίς turbo, έχει τη φρέσκια σχεδίαση ως «όπλο» για να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Επίσης ενδιαφέρον είναι και σε ότι έχει να κάνει με τους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Προτείνουμε την δεύτερη έκδοση εξοπλισμού της γκάμας (GL+), όπου στα 12.530 ευρώ, στέκεται επάξια σε όλους τους τομείς και σε εξοπλισμό, με την οθόνη των 7ιντσών να κάνει τη διαφορά στο κέντρο του ταμπλό και τις ζάντες αλουμινίου να ολοκληρώνουν την εικόνα της διαφοράς από τη βασική GL.
Ignis |
1.2 (GL+) |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.242 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
90/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
120/4.400 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
12,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
170 |
Βάρος (κιλά) |
810 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
260/514 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,6 |
CO2 (γρ./χλμ.) |
104 |
Airbags |
6 |
A/C |
ναι |
Ηλ. Παράθυρα/ Καθρέπτες |
2/ναι |
Ζάντες αλουμινίου |
ναι |
Μultimedia |
ΜP3/USB/Bluetooth |
Renault Twingo 0.9 TCe 90 ίπποι από 12.910 ευρώ (Excite)
Ο 900άρης TCe δίνει τη σπιρτάδα που έλειπε από το Twingo. Η ανάρτηση της συγκεκριμένης έκδοσης είναι λίγο πιο σφιχτή από τα «απλά» Twingo, δίνοντας πόντους σταθερότητας στο σύνολο. Από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του αυτοκινήτου, είναι ο μικρός κύκλος στροφής (8,65 μέτρα), επειδή το τιμόνι «κόβει» αρκετά μια και η μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς, πάνω από τους οποίους βρίσκεται και ο κινητήρας.