Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οι τετράθυροι κυνηγοί των supercars

Διαβάστηκε από 7631 αναγνώστες - 1/1/2021

2) Alpina B10 Bi-Turbo
Η BMW M5 E34 ήταν ένα εξαιρετικά ικανό τετράθυρο αυτοκίνητο το οποίο ένιωθε οικεία ακόμα και μέσα στις πίστες.

Όσοι όμως ενδιαφέρονταν περισσότερο για έναν πύραυλο εδάφους-εδάφους, ένα sedan κατασκευασμένο με γνώμονα τα αστραπιαία ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με υψηλές ταχύτητες, τότε θα έβρισκαν αυτό που ήθελαν στην Alpina B10 Bi-Turbo.

Βασισμένο στην «απλή» BMW 535 E34, η δημιουργία της Alpina είχε τον θρυλικό κινητήρα M30 3500 κυβικών, ο οποίος πλέον ήταν σφυρήλατος, διέθετε δύο turbo της Garrett,  και απέδιδε 355 ίππους.
Το αυτοκίνητο ακόμα και σταματημένο έδειχνε πως τα πράγματα ήταν σοβαρά. Το κεκλιμένο προς τα εμπρός αμάξωμα, σε συνδυασμό με το μεγάλο και χαμηλό spoiler στον εμπρός προφυλακτήρα, έδιναν την εντύπωση πως η Alpina B10 ήταν έτοιμη να ισοπεδώσει οποιαδήποτε autobahn έβρισκε μπροστά της, μαζί με όποιο supercar τύχαινε να βρεθεί στο διάβα της.

Με τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 290km/h, η τετράπορτη Alpina B10 Bi-Turbo ήταν στην ίδια κατηγορία με την Ferrari Testarossa, και έτσι το γρηγορότερο sedan του κόσμου δικαιολογούσε απόλυτα την εμφάνισή του.
 


3) Mercedes-Benz 500E
Η Mercedes έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή τετράθυρων αυτοκινήτων με ακραίες επιδόσεις, γεγονός που συνεχίζει έως και σήμερα με τις εκπληκτικά γρήγορες Mercedes-AMG.
Αρκετά χρόνια πίσω, η γερμανική εταιρεία είχε κατασκευάσει ένα εξωφρενικά γρήγορο αυτοκίνητο, το οποίο από έξω φαινόταν ιδιαίτερα ήπιο και διακριτικό. Η Mercedes 500E όπως λεγόταν, διέθετε έναν V8 κινητήρα 5000 κυβικών και 322 ίππων και ήταν αποκλειστικά αυτόματη.

Σε περίπτωση μάλιστα που την είχατε επιλέξει σε κάποιο χρώμα τύπου ασημί ή bronze, σίγουρα οι ιδιοκτήτες των supercars δεν θα καταλάβαιναν γιατί αυτό το «οικογενειακό» τους πέρασε έτσι…



4) Mercedes-Benz E55 AMG
Παραμένοντας στις κατασκευές της Mercedes των προηγούμενων δεκαετιών, βλέπουμε ακόμα ένα εντελώς διακριτικό sedan-πύραυλο.
Η Mercedes E55 AMG ήταν ένας δρομέας των εθνικών οδών, χάρη στον V8 5,5 λίτρων που απέδιδε 350 άλογα, ενώ η εμφάνισή της δεν κινούσε υποψίες.



5) Ford Sierra RS Cosworth
Από τα πιο θρυλικά Ford όλων των εποχών, το sedan Sierra RS Cosworth διατήρησε τα μηχανικά μέρη της θρυλικής «φτερούγας» και απέκτησε λίγο πιο ήπιο εμφανισιακά χαρακτήρα, αφού πλέον είχε το τετράθυρο αμάξωμα της δεύτερης γενιάς Sierra. Λίγο μετά απέκτησε τετρακίνητη έκδοση και 220 ίππους.
Επειδή πλέον τα πίσω καθίσματα δεν έπεφταν, υπήρχε λαμαρίνα μεταξύ του χώρου των επιβατών και αυτού των αποσκευών, κάτι που βοήθησε στην αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου.

Το γρήγορο Sierra «Sapphire» Cosworth, όπως το λένε οι Βρετανοί, έδρεψε δάφνες στα Rally, αλλά έκανε λαμπρή καριέρα και στις γερμανικές Autobahnen καθώς και τους βρετανικούς Motorways, παίρνοντας για πλάκα στο κατόπι αρκετά πιο ακριβές κατασκευές.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει