Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Με τον κινητήρα της Lancia Delta

11/4/2021

Πέρα από την εντυπωσιακή της εμφάνιση, η Alfa Romeo 155 Stradale ήταν ιδιαίτερη και λόγω του κινητήρα της, μιας και κάτω από το καπό βρισκόταν ένα γνώριμο μοτέρ που ερχόταν από τη Lancia Delta Integrale. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2 λτ., ο οποίος αποδίδει 190 ίππους. Ενδιαφέρον υπάρχει και για τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, μιας και το ιταλικό μοντέλο εξοπλιζόταν με πανίσχυρα φρένα που προέρχονταν από μονοθέσιο της Formula 1. Ο λόγος για την Alfa Romeo 185T, μονοθέσιο που ανήκει στην ομάδα της Benetton πίσω στο 1985. Τέλος, η κίνηση περνούσε και στους τέσσερις τροχούς (επίσης κοινή με την Lancia Delta Integrale) μέσω μηχανικού σασμάν έξι σχέσεων.

Η αγωνιστική της εκδοχή
Σε αγωνιστικό επίπεδο, το αυτοκίνητο ονομάστηκε Alfa Romeo 155 V6 TI DTM και διέπρεψε σε πρωταθλήματα τουρισμού από το 1992 έως το 1998. Στα πρώτα της χρόνια, η Alfa Romeo κατάφερε να κατακτήσει το ιταλικό Superturismo, ενώ δύο φορές κατέκτησε και το γερμανικό DTM (με τον Nicola Larini πίσω από το τιμόνι). Οι επιτυχίες συνεχίστηκαν και σε άλλα πρωταθλήματα, όπως το Ισπανικό και το Ευρωπαϊκό, ενώ η αντικατάσταση ήρθε από την 156.



Η Alfa Romeo 155 GTA Stradale ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε κάλλιστα να ανταγωνιστεί θρύλους της αυτοκίνησης όπως η BMW M3 e30 και η Mercedes-Benz 190 Ε 2.5-16v. Ωστόσο η οικονομική κατάσταση που επικρατούσε στις τάξεις της Alfa Romeo εκείνη την περίοδο δεν ήταν αρκετή ώστε να δώσει το «πράσινο» φως για την μαζική παραγωγή του μοντέλο. ¶λλωστε είχε γνωστοποιηθεί ότι για την παραγωγή της θα έπρεπε να δημιουργηθεί μία νέα γραμμή παραγωγής. Το ένα και μοναδικό πρωτότυπο έχει εμφανιστεί κατά καιρούς σε δημοπρασίες μεγάλων οίκων ανά τον πλανήτη και το ποσό που απέσπασε έφτανε τις 200.000 ευρώ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει